Minkä ihmeen takia saan Lidl:n kehutusta perunamuussijauheesta

Vierailija

ihan kamalan makuista muussia. Lisäättekö siihen ainaski suolaa?? Rainbown muussiin olen ihan tyytyväinen sellaisenaan..

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Ja juuri siksi että tuo ja Felixin yms. muussit ovat kuin yö ja päivä; rakenne itsessään on ihan erilainen eikä ole sellaista omituista makua.

Vierailija

Se on aivan hirveää. Edes lisävoilla, maustamisella tai millään siitä ei saa kohtuullista. felix on parasta. Pelkkään veteen ja maistuu silti täyteläiseltä, jopa voiselta.:)

Vierailija

Siis onko jauhe joka sekoitetaan maitoon? Musta ne on nimittäin kaikki ihan kamalia. Mielenkiintoista, pitää varmaan kokeilla.

Sen sijaan mikrossa tai kattilassa valmistettava, pakastetusta perunasta tehtävä muusi (mm. Oolannin, Rainbow ja Apetit) on ihan itsetehtyä vastaavaa, kun vähän maustaa suolalla ja margariinilla ja tekee kokonaan kevytmaitoon.

Vierailija

Lainaus:

eikai kukaan OIKEASTI syö valmismuusseja?!?

ihan kamalaa!! Mitähän kaikkia lisäainemyrkkyjä siinä on...? Suosittelisin ottamaan selvää. Lukekaa vaikka uusi ruotsalainen teos: petos lautasella. Kirjan tekijää en muista.

Vierailija

Lainaus:

Ei hyvää päivää. Ja joku päivä se oma kullannuppu tulee kotiin kaverinsa luota ja toteaa; "hei tiedäks äiti, että muussia ja lihapullia voi tehdä ihan itse." Luojan kiitos vaimo on hyvä laittamaan ruokaa. Tänään söimme itse tehtyjä sämpylöitä, italialaista pataa ja vohveleita. Sääliks käy äijiänne.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

eikai kukaan OIKEASTI syö valmismuusseja?!?

ihan kamalaa!! Mitähän kaikkia lisäainemyrkkyjä siinä on...? Suosittelisin ottamaan selvää. Lukekaa vaikka uusi ruotsalainen teos: petos lautasella. Kirjan tekijää en muista.

Kirjoittaja on Nilsson Mats- Eric.

t. 5

Vierailija

Muutaman kerran olen koittanut syöttää vaelluksella pussimuuseja ja tölkkilihapullia yms mutta eipä kelpaa meidän 3v ja 4v lapsille.

Vierailija

Ketsupissa, liemikuutioissa, valmismehuissa, limpoissa, jugurtissa, viilissä,muroissa jopa teessä...kaikessa.

Te mammat varmaat tapatte itse lihanne ja viljelette kasviksenne, kirnuatte voinne!

Terkuin väsynyt akka joka tekee lapsilleen valmismuusia!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat