Mitä tekee laaja-alainen erityisopettaja alakoulussa???

Vierailija

Olen työtön yläkoulun aineenopettaja ja kokemusta on myös yläkoulun laaja-alaisesta erityisopetuksesta. Mutta nyt olisi naapurikunnassa alakoulun puolella puolen vuoden sijaisuus haettavana. Tekisi mieli hakea, pidän erityisopetuksesta, mutta mitä toimenkuvaan kuuluisi? Kuuluuko puheopetus? Varmaan ainakin lukemaanoppimisen vaikeudet kuuluvat. Ja matematiikka + englanti?

Mistä löytäisin kirjallisuutta josta voisin perehtyä tarvittaessa aiheisiin? Näitä en kehtaa ko. koulusta kysyä etten vaikuta liian epäpätevältä ;)

Kommentit (9)

Vierailija

ja muutama kesäviikko...nätisti meni työn ohella myös mulla. Sain nuo kaksi kk palkallista virkavapaata.

Kaukaisimmat opiskelijat oli Helsingistä ja Turusta asti - ja kaikki perheellsiä. Oli tosi opiskelijaystävällinen koulutus.

Vierailija

ja muutama kesäviikko...nätisti meni työn ohella myös mulla. Sain nuo kaksi kk palkallista virkavapaata.

Kaukaisimmat opiskelijat oli Helsingistä ja Turusta asti - ja kaikki perheellsiä. Oli tosi opiskelijaystävällinen koulutus.

Vierailija

Ensin pitää kerätä pisteitä että sinne pääsee. Aloitin avoimessa apron lukemisen ja lisäksi pitäisi saada työkokemusta ainakin vuoden verran erityisopetuksesta. ei sinne niin vaan mennä ;)

ap

Vierailija

Ahvenainen, O., Holopainen, E. 2005. Lukemis- ja kirjoittamisvaikeudet.

Voin muuten suositella tuota Joensuun koulutusta, on varmaan helpompi päästä kuin Jyväskylään.

t. entinen aineenope

Vierailija

Lainaus:

Ahvenainen, O., Holopainen, E. 2005. Lukemis- ja kirjoittamisvaikeudet.

Voin muuten suositella tuota Joensuun koulutusta, on varmaan helpompi päästä kuin Jyväskylään.

t. entinen aineenope

Joensuu on turhan kaukana. En voi hylätä miestäni ja viittä lastani mennäkseni sinne opiskelemaan :) Ja Jyväskylässä voi myös opiskella työnteon ohella...

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat