Mulla menee hermot 8 vuotiaan pojan kanssa!!!

Vierailija

Kohta varmaan pimahdan niin pahasti että annan sille selkään.

Soittaa suutaan minkä kerkeen. Mikään ei auta. Ei mitkään rangaistukset. äskön vein pleikkarin pois niin silloinkin vielä huusi sängystä äiti on idiootti,tyhmä ynm mukavaa. Siis mikään ei auta. Kaikki ollaan kokeiltu. Ollaan hyvällä ja pahalla yritetty. Ainut mitä ei olla kokeiltu on selkään antaminen. auttaiskohan se?

Kommentit (5)

Vierailija

Ei todellakaan kannata itseensä ottaa eikä hermojaan menettää. Mielestäni on tehokkainta olla kuuro sille, koska se menee ohi omia aikojaan. Jos haluat "kasvattaa" lastasi niin kasvata menettämättä hermojasi. Asialliset rangaistukset, mielellään eristäminen muusta perheestä ja kavereista (siis omaan huoneeseen ilman pleikkaa tai telkkaria).

Ja ennen kaikkea muista että eniten se poika kaipaa rakkauttasi. Ei niinkään puheissa vaan teoissa. Yhdessäoloa, hassuttelua, pientä hemmottelua. Ilman sitä et voi kasvatuksessasi päästä yhtään mihinkään.

Viiden äiti

Vierailija

Opettajankin kanssa ollaan puhuttu ja koulu psykologin. Psykologi teki jotain testejä. Tulos poika terve mutta tunteiden ilmaisu vaikeaa. Oli psykologin kanssa harjoittelemassa tunteiden ilmaisua ja erittelyä. Mutta en itse ymmärrä miten se tohon suun soittamiseen vaikuttaa. Poika ei arvosta mitään. Huutaa mulle vastaan ihan joka asiasta ja mitä kamalammilla asioilla. Eikä siitä tule millään loppua. nyttenkin on kaikki mahdolliset kiellot päällä ja silti vaan jatkaa.

t ap

Vierailija

palkittu hyvästä käytöksestä, vietetty aikaa hänen kanssaa ynm mut nyt on mennyt siihen pisteeseen että kun joka päivä tulee jotain niin ei voi mitään kivaa edes keksiä ku melkeen koko ajan on joku rangaistus eikä mielestäni silloin jos ei ole käyttäytynyt nätisti niin voi mitään kivaa yhdessä keksiäkkään.

Anteeksi kirjotusvirheet. On nyt vaan hermo niin loppu!!!!

t ap

Vierailija

mikä hänen mieltään painaa?

Tuon ikäisellä voi olla vaikka riitoja kavereiden kanssa ja ne harmittaa tai kyseessä voi olla kiusaamista. Oletko puhunut asiasta opettajan kanssa, käyttäytyykö samalla tavalla koulussa?

Vierailija

Olen myös miettynyt että kaipaisi varmaan kunnon selkäsaunaa. En toki aio kokeilla, mutta luulen, että sekään ei tehoaisi.

Koko ajan saan kuulla olevani paskapää ynm. kivaa. Varsinkin jos pelaaminen täytyy lopettaa.

Täälläkin on keinot käytetty loppuun.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat