Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hei NAISET!

Vierailija

Kertokaapas mulle että mistä tiedän että leikkiikö nainen vaan vaikeastitavoiteltavaa vai eikö häntä vain kiinnosta?

Tapasin tossa oikeen mukavan neitokaisen ja vietettiin hauska ilta ja yö yhdessä ja puhelinumerot siinä sitten vaihdettiin jne..

No minäpä sitten tekstasin hänelle ja kyselin että haluaisko nähdä tässä jokupäivä niin hän vaikutti oikeen innokkaalta ja sovittiinkin että hän tulee minun luokse, no jokatapauksessa hän peruutti sitten viimehetkellä ja sanoi vaan että ei jaksa. Sitten hän alkoikin tivaamaan että eikö minua häiritse meidän ikäero mihin vastasin että ei häiritse ja samalla kysyin että mites on hänen laita no häntä se kuulemma vähän häiritsee mutta ei kuulemma omanikäisetkään kiinnosta...

Kysyin sitten ihan suoraan että Kiinnostaako häntä edes tutustua paremmin johon hän ei vastannut mitään kunnes kahden päivän kuluttua vastasi jotain ihan liirumlaarumia asiaan kuulumatonta??

Ihmetyttää todella kun ensiksi tekstailtiin ihan normaalisti ja nyt hänestä ei kuulu enään juuri mitään.. Itse olen kuitenkin suht suora ihminen enkä tykkää pelailla mitään vaan sanon ja kerron asiat niinkun ne on..

Kommentit (6)

Vierailija

Miksei voi ilmoittaa suoraa jos on tullut toisiin aatoksiin? Ärsyttää tommonen kiertely ja passiivinen käytös kun vois vaan ilmottaa suoraan miltä tuntuu niin on helpompaa molemmille.

Vierailija

Ikäeroa on 10vuotta.. Ihmetyttää vaan että miten mieli voi noin nopeasti muuttua ja toisaalta luulis että muutamien treffien jälkeen on paljon viisaampi kun on nähnyt vähän enemmän.. No harvoinpa näitä asioita voi järjellä selittää.

Vierailija

että annan jonkun muun ylipuhua itseni "se on sulle liian vanha", "ei se kestä" ja hajoilen sitten ja tulee lähetettyä ristiriitaisia viestejä miehelle... Tai sitten juurikin niin, että on ajatellut ja tullut siihen tulokseen, että ei kiinnosta, muttei tiedä miten sen sanoisi....Vaihtoehtoja on monia.. Tsemppiä!

Vierailija

Aattelinkin soitella hänelle ensviikolla. Pelkäänpä vaan että puhelu on semmosta höpötystä eikä varmasti puhelimessa uskalla mitään sanoa kun ei kerran uskalla viestiinkään mitään laittaa.

Uusimmat

Suosituimmat