Lapsi ei ole päässyt ulos 5 päivään kun pakkasta on ollut -10 joka päivä

Vierailija

en lähde vapaaehtoisesti palelemaa pihalle. Kaupassa käydään autolla ja muuten ollaan sisällä

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

olleen ulkoleikeissä ilman aikuista. Siis oikeesti?! Ymmärsinkö oikein?

Meillä 4 vuotias (esikoinen) ja en ole kyllä ajatellut päästää valvomatta ulos ainakaan vuoteen-pariin (os sitäkään...)

Vierailija

Mun on ITSE pakko päästä ulos (ja on ihanaa tälläisella kirpeällä pakkassäällä), ja lapset tietysti tulevat mukaan. Puolikin tuntia piristää kummasti.

Vierailija

4v opettelee luistelemaan ja 2,5 mylläsi pienessä lumikasassa. Ei kenelläkään ollut yhtään kylmä. Mulla ei ollut kuin toppatakki ja talviulkoiluhousut eikä niidenkään alla edes pitkiksiä.

Sääliksi käy muksuja jotka kökkivät vaan sisällä.

Vierailija

Sen 3-vuotiaan kanssa vois mennä ulkoilemaan esim. vauvan päikkyjen aikaan. Itkari päälle... Ei se vauva muutaman minuutin odotuksesta mitään traumoja saa.

Vierailija

Ei koskaan iltapäivällä ulkona. Milloin oli liian kylmä, liukasta, vesisade, tuuli, toisilla hoitolapsilla liian vähän vaatetta jne.

Ihanat ilmat. Jo puolen tunnin ulkoilu, reipas kävelylenkki tekee ihmeitä. Ei siellä sen kummempia virikkeitä tarvitse, välillä voi vain tehdä sen vauvan ja 3-4v:n kanssa kävelylenkin. Ja vauva pärjää ihan varmasti vaunuissa -10 asteen pakkasessa.

Vierailija

Ihan terveet, 7 v, 6 v ja 3 v lapset.

Isommat on ulkoilleet välillä itsekseen ja 3 v:n kanssa on käyty välillä vähän ulkona, mutta on mennyt useita päiviä putkeen, että lapsetkin on olleet tyyliin yöpuvuissa koko päivän. Ovat leikkineet hullun lailla, ollaan luettu kirjoja ja vaan "möllötetty". Meillä ei ulkoilu tai ulkoilemattomuus kyllä näy lasten käytöksessä mitenkään. Ei olla mitään ulkoilmafriikkejä. Arkisin lapset ulkoilevat päiväkodissa aivan tarpeeksi ja viikoloppuisin yleensä toki ulkoillaan. Kesät käytännössä asutaan pihalla.

Välillä on ihan hyvä vaan relata ja tehdä sellaista mistä nauttii - oli se sitten ulkoilua tai ihan vaan olemista. Ei siitä kukaan vahingoitu.

Vierailija

Ikäänkuin se vauva siellä vaunuissa vällyissä mihinkään jäätyisi, jos vaikka päiväunien ajaksi viet isomman telmimään! Tämä siis sille kolmevuotiaan laiskalle äidille. Ja ap, tekisi mieli kutsua teille sossun naiset kylään, jos lapsen hyvinvointi on sinulle noin tyhjän kanssa. Hyi yäk!

Vierailija

kahden pojan kanssa, kun ovat olleet puoltoista viikkoa kipeänä, niin ettei ulos pääse. Pakko on ollut itse lähteä välillä kävelylle, että saa raitista ilmaa. Ulkoilu on ihanaa, säällä kun säällä!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat