Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

yksi kauneimmista lapsista, jonka olen nähnyt.

Kommentit (22)

Meidän esikoinen on ihan samanlainen... Kuulosti kovin tutulta sekin episodi, että kantoi ne voileivät telttaan, kaatoi vahingossa ja äiti haukuttiin pystyyn...

Hauska oli myös kuulla, että ei ne muutkaan äidit aina jaksa kuunnella loputtomiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Oikein kiinnitin huomiota.

Mun mielestä kaikkinensa aika normaali 7-vuotias, jolloin pienistäkin asioista saa just tuollaista suurta draamaa, kuten virren opettelu ja teltan siivoaminen.

Musta ainakin 7 v on ollut meillä tosi rasittava ikä :)

pojan elämästä. Tarkoituksellisesti kuvattiin juuri niitä tyypillisiä 7-vuotiaan oikutteluja ja haluttiin korostaa sitä, että 7-vuotias on monissa asioissa ihan pieni vielä. Mielestäni todella tunteita herättelevä ja realistinen dokumentti. Kyynel silmässä katselin koko ohjelman. Meillä myös saman ikäinen poika. Missä muuten oli kuvattu? Ihana kasvuympäristö lapsilla.

Ainoa jossa tuossa dokumentissa mainittiin "kriittisesti", oli omista tavaroista huolehtiminen, vaatteiden laittaminen naulakkoon ja pulpetin siisteys. Varmaan aika tyypillisiä 7 v pojalle. Esim. lukemisesta sai tosi hyvän arvion.

Omasta mielestäni tyttömme sai loistavan joulutodistuksen, kun ainoastaan käsiala ja lukeminen lausetasolla olivat "vain" toiseksi parhaassa sarakkeessa. Mutta av-luokituksella se oli varmaan surkea.

ja mielestäni todella verbaali ikäisekseen. Ainakin silloin kun oli vielä eskari-ikäinen. Vaikutti ikäistään vanhemmalta.

Nuo raivarit ja vanhempien pompottelu oli kyllä ihan normaalia pikkupojalle - tosin vanhemmilla aika "rento ote". Itse olisin kyllä aikaisemmin viheltänyt pelin poikki noissa tilanteissa kun lapsi haukkuu ja käskee vanhempiaan.

Uusimmat

Suosituimmat