Olen oppinut tältä palstalta yhden jutun: olen helvetin hyväosainen...

Vierailija

Ihana tajuta tätä palstaa lukiessa, kuinka hyväosainen sitä onkaan...

Emme ole rikkaita, mutta en laske rahojani. Meillä ei ole rahaa rajattomasti, mutta en koskaan esim. ruokakaupassa mieti kustannusten vuoksi, voinko ostaa jotain tavaroita vai en.

Rakastan miestäni ja lapsiani. Suvun kanssa menee ihan ookoosti. Kaikkien kanssa ollaan tekemisissä. Bestiksiähän he eivät ole, mutta kenenkään kanssa ei olla riidoissa.

Lomamatkoja tehdään aina kun on töistä vapaata, ei silloin kun on rahaa.

Asumme yli 300 neliön omakotitalossa, kummallakin hyvät autot alla.

Molemmilla on mieluisat työpaikat.

Olemme tyytyväisiä ja onneelisia elämään.

Tosin - toisin kuin palstan vakiokäyttäjä, olemme myös oli kolmekymppisiä... Taidan olla musta lammas täällä keskusteluista päätelleen...

Kommentit (4)

Vierailija

Lainaus:

Olemme tyytyväisiä ja onneelisia elämään.

Tosin - toisin kuin palstan vakiokäyttäjä, olemme myös oli kolmekymppisiä... Taidan olla musta lammas täällä keskusteluista päätelleen...

onneelisia

päätelleen

Tästä päätellen Elämäsi ei VOI olla täydellistä. Olet feikki. Perusteluni ovat seuraavat: Kukaan noin täydellinen ei tekisi KAHTA kirjoitusvirhettä.

Sitäpaitsi sanaa "onnellinen" ei voi käyttää käyttämälläsi tavalla. Ei suomen kielessä sanota että "Olen onnellinen elämään"

Vierailija

Onnea teille! Me olemme myös erittäin onnellinen perhe kerrostaloasunnossa, ja omistamme vain yhden auton emmekä käy Suomea kauempana lomamatkoilla. Eli ei ne komeat ulkoiset puitteet ole välttämättömyys onnellisuudelle! Teemme kumpikin mielenkiintoista työtä, avionni kukoistaa ja lapset ovat ihania, ja meillä on riittänyt terveyttä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat