Estrellan uudet salt&vinegar-sipsit!!

Vierailija

Vuoden vaihteessa eräässä K-marketissa Kuopiossa bongasin ja ostin, sairaan hyviä olivat, mutta nyt en ole kotona Espoossa niitä löytänyt!

Onko kukaan törmännyt niihin missään??

Kommentit (15)

Vierailija

Lainaus:

Sileitä ne oli ennenkin. Muistan koska olivat mun lemppareita ja aina ostin niitä

Mä muistan muutaman vuoden takaa, että lyhyen aikaa oli Estrellalta myynnissä sellaisia poimutettuja ja aika paksuja viinietikkasipsejä ja ne olivat suorastaan pahoja. Niitä ei tosiaan kovin kauaa näkynyt kauppojen hyllyillä, eivät varmaan alkuunkaan menneet kaupaksi.

Jospa se oli joku epäonnistunut kokeilu välissä.

Vierailija

uutta vuotta!

Ne oli siinä pääkäytävän varrella olevan sipsihyllyn takana / toisella puolella, eli jos katsot vaan sen pääkäytävän puolen, niitä ei huomaa.

Itsekin huomasin sattumalta, kun olin siellä mauste/minkä lien muiden hyllyjen puolella.

Hulluna heti pomppasin ottamaan niitä, "hei nyt näitä taas saa", otin heti 2 pussia ja huikkasin miehelle " hei näitä pitää ottaa ainakin 2 varalle kun näitä kerran saa!"... (heti hirvee hätä että niitä ei taas enää saa).

Mahtoi siinä vieressä seissyt joku vieras mies ajatella että onpa ällö sipsinmättäjäeukko ;-)

(etenkin kun saattaapi olla että vajaa 2 vk sitten synnyttäneenä vielä oli muutama ylimääräinen sentti vyötäröllä... että sikäli vois sipsit jättä pois mutta noita oli kyllä PAKKO saada kun viimeksi 3 v. sitten niitä saanut Lontoossa)

Vierailija

Ihanaa, että niitä taas saa!

Lainaus:

mutta nämä uudet ovat sileitä, ohuita ja rapeita. Melkein yhtä hyviä kuin Englannista saa ;)!

Ompun Citymarketissa ei ollut, eikä läheisessä K-kaupassakaan. Pari muutakin kauppaa ratsattu, mutta pitää sitten ahdistella kauppiaita tilaamaan, jos ei muuten ala löytymään! Estrellan sivuilta löytyy kyllä.

Ap

Vierailija

mutta nämä uudet ovat sileitä, ohuita ja rapeita. Melkein yhtä hyviä kuin Englannista saa ;)!

Ompun Citymarketissa ei ollut, eikä läheisessä K-kaupassakaan. Pari muutakin kauppaa ratsattu, mutta pitää sitten ahdistella kauppiaita tilaamaan, jos ei muuten ala löytymään! Estrellan sivuilta löytyy kyllä.

Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat