10-v. masturbointi

Vierailija

Hieman on arkaluontoinen tämä asia... Huomasin pari ppäivää sitten, että 10-v. tytär masturboi... Sinänsä ihan normaalia, muistelen että itse löysin tuon taidon samoihin aikoihin. Mutta olimme samassa huoneessa. Lapsi ei huomannut, että minä huomasin. Olin koneella ja hän luki peiton alla kirjaa ja samalla käsi kävi... En hämmennyksessäni osannut siihen mitään sanoa, olin vain kuin en huomaisi. Mutta luultavasti seuraavalla kerralla(mikäli sellainen tulee) , on pakko jotain sanoa. Onko kukaan joutunut selittelemään moista. Ajattelin kertoa, että ko. toiminta on ihan ok, mutta vain omassa rauhassa yksityisesti. Huh minkälaisiin juttuíhin sitä sitä joutuu selityksiä keksimään...

Kommentit (3)

Vierailija

omat lapsemme ovat pienempiä. Välillä he kädellä rämppäävät jalkovälistä (erityisesti pienempi). Emme ole tehneet asiasta isoa haloota -sanotaan että ei kaivella sieltä julkisesti.

Mielestäni kokemuksessasi ei ole mitään ihmeellistä.

Vierailija

Silloin tyttö taisi olla vielä sen verran lapsi, että ei ymmärtänyt muiden ehkä kiinnittävän asiaan huomiota. Taisi myös tehdä sitä huomaamattaan. Asiasta juteltiin useaan otteeseen juuri siihen tyyliin, että tuota tehdään yksin, omassa huoneessa. Välillä "hinkkaaminen" esim. tuolin reunaan tms oli varsin huomiota herättävää ja jossakin vaiheessa muistelen siitä hieman kielletynkin. Kerran opettaja otti asian puheeksi, kun tyttö oli alkanut harrastaa tätä kihnuttamista koulussakin (ekalla), silloin juteltiin asiasta suht painokkaasti.

No, aikanaan asia hiipui ja "unohtui", lähinnä varmaan niin, että tyttö kasvoi ja ymmärsi miksi asia on yksityinen. Emme ole sittemmin enää asiasta joutuneet keskustelemaan, tyttö nyt 11 v.

Teillä tyttö on jo sen verran vanha, että varmaan sisäistää vähemmällä keskustelulla asian yksityisyyden. Normaaliahan se on joka tapauksessa.

Vierailija

Itse muistan masturboineeni hikkaamalla itseäni isoon nalleen, ikää juuri tuo 10 tai 11. Itse en sanoisi mitään: lapsi oli kuitenkin peiton alla eikä jalat levällään sohvalla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat