Miten mahdollista, että rv5+ ultrassa ei näkynyt YHTÄÄN mitään, mutta

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

kohtu ja koko vauvasatsi kaikkineen on varmaan joku viinirypäleen siemenen kokoinen, eikä ole tarkoituskaa näkyä ultrassa. Kuka edes suostui ultraamaan noin aikaisin? Rahasta varmaan joku yksityinen.

Vierailija

Kävin yksityisellä gynellä siinä vaiheessa lähinnä siksi, koska oli lähdössä matkalle. Muuten olisin ehkä käynyt viikon pari myöhemmin. En jaksaisi odottaa jonnekin viikolle 12, että onko siellä mitään elämää.

Vierailija

Menin itse muista syistä ultraan kun viikkoja piti olla 6 (ultrasivat kohdun samalla).Mitään ei näkynyt ja lääkärikin jo mietti että mahdanko olla raskaana.Menimme parin vko päästä uudelleen, jossa näky jo elämää.Laskettuaikani siirtyi 2vkolla eteenpäin.Joten oli mahdotontakin että tuolla ekassa ultrassa minulla olisi näkynyt oikeastaan yhtään mitään.

Ei se menkoista katottu laskettuaika oli läheskään aina sata varma ja viikot pidä paikkaansa.

Vierailija

Ihmeteltiin gynen kanssa eton viikkoihin nähden kovin pieni kunnes selvisi että olin tullu "väärään" aikaan raskaaksi.

Kävin ultrassa koska oltiin päädytty aborttiin jota ei koskaan tehtykään. Kumpikaan ei lopulta onneks aborttia halunnu.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat