Raskaana ja mahanväänteet tosi kivuliaita, vetää kaksinkerroin, miksi?

Vierailija

Siis kun masua vääntää jos olen syönyt vaikka jotain missä on tavallista maitoa, niin hitsi kun osaakin vääntää kipeästi! Ei ennen ollut näin kivuliasta.

Kommentit (9)

Vierailija

suolen mutkaan. Mulla käynyt niin kaikissa 3 raskaudessa. Ekassa jäi vyötärön korkeudelle oikeaan kylkeen ja viimeisimmässä alavatsaan.

Toki kannattaa asia tarkastuttaa, mutta voi olla kyse ihan näinkin viattomasta jutusta! Itse olin usein muutaman minuutin päästä liikkeellelähdästä kaksinkerroin.

Vierailija

itseasiassa kun ajattelen niin tuntuu että "ilma kiertää" tavallista hitaammin jotenkin, ts suomeksi sanottuna pierettää vähemmän ja harvemmin mitä ennen raskautta..? Harvoin pierettää nykyään.

ap

Vierailija

...melkoinen shokki,lääkärikin hoomoilasena kun ei edes verenpaineet olleet kohonneet :( Mutta veren trombosyyttiarvot romahtivat,10 min.diagnoosista oltiinkin sektiossa.

Vierailija

mut mulla oli kans tosi kovia ilmeisesti suolistoperäisiä kipuja raskausaikoina. Pari kertaa olin jo ihan kauhuissani, kun sattui niin kovaa. Eipä se mulla ainakaan vaarallista ollut.

Vierailija

..ja todella ensin luulin kipuja ilmavaivoiksi,pahenivat>epäilin ruokamyrkytykseksi,kunnes olivat sitä luokkaa,että oli äippäpolille lähdettävä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat