Uusi sarja- Morsian

Vierailija

Sonja löysi Ninan ja väkisin tutustui tähän. Selvisi että Kimillä oli ollut huumeongelma. Nina meinasi tappaa Sonjan tulipalossa mutta tulikin itse tapetuksi (?)

Kommentit (14)

Vierailija

Eikä tuo juomikuviokaan oikein vielä ota mukaansa. Tuntuu tuiki tavalliselta tarinalta kusettavasta äijästä, joka sekoilee lisäksi huumekuvioissa... Tämä Laura Birnin esittämä hempukka on ollut vielä hellyyttävän naiivi ja sinisilmäinen miesvainaansa puuhille.

Vierailija

lattiaruumis olisi Nina, mutta saattoi olla poikakin, käsivartta ja piikkiähän siinä näytettiin. Joku auto lähti seuraamaan Ninaa, joka juoksi kadulle asunnosta. Se auto olis talon edessä ollut jo jonkin aikaa. Ihmteltiinkin jättikö Sonja taksin odottamaan. Sonja nappas kadulta jonkinmatkan päästä taksin ja ajo kotiinsa (uuteen, jonne oli muuttanut). Mutta se pimeeauto seuras taksiakin.

Vierailija

joka makasi siellä Ninan lattialla eikä siis Nina itse? Luulin meinaan että se oli Nina ja joku mies juoksi karkuun.... Poika nääs käänsi just kanavaa tuohon aikaan....

Vierailija

mutta eilinen jakso oli HUONO! Enkä mä oikein ymmärrä, miten se Sonja saattoi epäillä, että Kimillä ja Ninalla olisi ollut rakkaussuhde, kun viestit olivat vaan rahojen perään kyselyä. Ja kyllä minä olisin siinä vaiheessa jättänyt nuuskimisen sikseen, kun ne venäläiset kävi siellä baarissa kovistelemassa sitä Ninaa...

Vierailija

joissa pyydettiin jotain rahaa heti. Sonja alkoi selvittämään kuka on Nina ja löysikin hänet ja tämän poikaystävän, jotka kauppasivat huumeita. Olivat Kimille myyneet aineita ja Kim oli velkaa. Nyt nina päätti tappaa Sonjan, mutta ei onnistunut ja Sonja pääsi karkuun. Ninan poikaystävä sen sijaan ilmeisesti kuoli, Ninasta ei tiettoa? Ei näytetty miten kävi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat