Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Join viiniä, koska voin imettää??

Vierailija

join väkevää viiniä (21%) reilun desin verran. Vähän tuntui menevän päähän, kun en ole juonut vuoteen mitään. Koska voin turvallisesti imettää. Painan noin 80kg, jos sillä on merkitystä...

Kommentit (8)

Vierailija

Kysyin, jos juon ruokailussa jouluna viiniä, koska voin imettää? Neuvolassa minua opasti, että yksi ravintola-annos ja kolme tuntia imettämättä!!!! 2 annosta ja 6 tuntia.. heh heh taisi tädin ravintola-annos olla ämpärillinen... :)

Vierailija

Heti, kun uskallat kannatella vauvaasi niin, ettet häntä tiputa. Maidossa olevan alkoholin määrä on niin minimaalinen (tuhannesosia) vaikka olisit useamman promillen kännissä (ja sitä et edes tuolla määrällä ole) että sillä ei ole merkitystä. Vauvan käsittelyn kannalta tuolla on merkitystä. Alkoholi poistuu maidosta samaa tahtia kuin verestä. Pitoisuus on samoin sama kuin veressä.

Ei huolta, voit imettää heti, kun siltä tuntuu.

Vierailija

Vähän tuli huono omatunto, kun join tuon lasillisen vaikka olen imettävä äiti :) En siis ole siinä tilassa, että pudottaisin vauvan, jos häntä sylissä pitäisin. Ihan selvältä pää tuntuu.. =)

Tuo kyllä kuulostaa kaamealle, että voi olla useamman promillen kännissä ja voi imettää..

Vierailija

suurin syy miksei humalassa ole viisasta imettää, ei suinkaan ole alkoholin määrä maidossa vaan äidin käytös. Humalassa äiti voi herkästi pudottaa lapsen yms...

Vierailija

Lainaus:

Vähän tuli huono omatunto, kun join tuon lasillisen vaikka olen imettävä äiti :) En siis ole siinä tilassa, että pudottaisin vauvan, jos häntä sylissä pitäisin. Ihan selvältä pää tuntuu.. =)

Tuo kyllä kuulostaa kaamealle, että voi olla useamman promillen kännissä ja voi imettää..

Vierailija

Lainaus:

Kysyin, jos juon ruokailussa jouluna viiniä, koska voin imettää? Neuvolassa minua opasti, että yksi ravintola-annos ja kolme tuntia imettämättä!!!! 2 annosta ja 6 tuntia.. heh heh taisi tädin ravintola-annos olla ämpärillinen... :)

Uusimmat

Suosituimmat