Näiden Hamasin rakettien takia Israel hyökkää:

Vierailija

http://www.youtube.com/watch?v=7xTDm3EyYjw&feature=related



Näitä on ammuttu tuhansia Gazan alueelta Israeliin. Niiden kaupunkien asukkaat, joihin raketteja lentää kymmeniä päivässä saavat elää jatkuvan pelon alla. Normaali elämä on mahdotonta, koska suojahuoneeseen pitää ehtiä 15 sekunnin päästä hälytyksestä. Lapsiperheet ovat muuttaneet pois alueilta. Voitte vain kuvitella, miten traumatisoivaa jatkuva pelko on, lapset näkevät painajaisia. Raketit on myös yltäneet paljon kauemmas Israeliin kuin ennen, koska Hamas mpuu nykyään Gassamien lisäksi ainakin Venäläisvalmisteisia raketteja, (Venäjä aseistaa Hamasia)



Raketteihin on kirjoitettu Islamin uskoon perustuvia iskulauseita.



Lisää videoita Hamasista, ääri-islamilaisesta terrorijärjestöstä, jota Arabivaltiot ja Venäjä aseistavat näiden pyrkimyksessään tuhota Israel:



http://www.youtube.com/watch?v=CEF7IOlJVkw&feature=related



http://www.youtube.com/watch?v=YK8NF6u28is&feature=related



http://www.youtube.com/watch?v=B2iYRmJK43I&feature=related

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

on suuri Jumalan ihme juutalaisiin vuosisatoja kohdistuneiden systemaattisten vainojen jälkeen.



Juutalaiset on kolme kertaa joutuneet hajotukseen (syntiensä tähden), Jerusalemin temppeli on tuhottu kolme kertaa, mutta Jumala on koonnut omansa takaisin omaan maahansa, aivan kuten Raamattu on profetoinut.



Se on suuri ihme.

Vierailija

Hes 38:



Raamattu ennustaa, että ihmiskunnan vuosien ja päivien lopulla monet kansat kääntyvät Israelin kansaa vastaan ja hyökkäävät Israelia vastaan. Eli tulee suuri sota päivien lopulla.



Tämä kohta on varsin mielenkiintoinen, sillä se kertoo, että Israelin kansaa ja maata vastaan hyökätään viimeisinä päivinä, eli ihmiskunnan viimeisinä päivinä. Sitten se kertoo sen, että Israel on silloin kansa, joka on koottu monien kansojen seasta. Tämä kohta ei siten voi tarkoittaa Babylonian n. 600 eKr. sekä Assyrian n. 700 eKr. pakkosiirtolaisuuden jälkeistä aikaa, koska Israelin kansa oli Babyloniassa ja Assyriassa pakkosiirtolaisuudessa yhdellä alueella, ei monien kansojen keskuudessa. Israelin kansa hajotettiin kaikkien kansojen sekaan vuoden 70 jKr. Jerusalemin temppelin hävityksen jälkeen. Israelin kansa ei ole vielä kokonaisuudessaan palannut takaisin kaikkien kansojen keskuudesta, mutta tulee palaamaan sinne.



Jumalan sanan profeetallisen ilmoituksen mukaan Jumala on hajottanut Israelin kansan kaikkien kansojen sekaan, jossa he palvelevat muita jumalia. Näin on käynyt, sillä Israelin kansa on ollut hajaannuksessa kansojen keskellä. Mutta Jumala kokoaa kansansa takaisin omaan maahansa. Ensin Jumala lähettää kalastajia, jotka kalastavat juutalaisia takaisin omaan maahansa. Vuoden 1948 jälkeen on paljon kalastettu juutalaisia omaan maahansa. Muun muassa myös Suomen kautta on viime vuosikymmeninä muuttanut paljon juutalaisia takaisin Israeliin. Profetian sana puhuu myös metsästäjistä, joka tarkoittaa vainoa. Lopun aikana tulee suuri vaino juutalaista kansaa kohtaa, jossa heitä vainotaan ja halutaan päästä eroon. Näin juutalaisilla ei ole muuta paikkaa minne mennä kuin Israelin maa. Profetia kertoo Jumalan palauttavan juutalaiset takaisin omaan maahansa pohjoisesta, joka tarkoittaa Venäjää, sillä Venäjä on pohjoisessa Israelista käsin katsottuna. Vuoden 1948 jälkeen suurin osa juutalaisista jäi hajaannukseen asumaan Venäjälle sekä Amerikkaan. Näistä maista sekä kaikkialta juutalaiset tullaan viimeisinä ihmiskunnan päivinä savustamaan vainon kautta ulos. Eli Hesekiel puhuu ajasta, joka tarkoittaa viimeisiä päiviä, sillä silloin on Israelin kansa koottu kaikista maista omaan maahansa. Hesekiel myös kertoo Israelin maan olevan maa, joka on toipunut miekan jäljiltä ja asuu rauhallisena maassaan, kunnes sen kimppuun hyökätään. Ihmiskunnan viimeisinä päivinä saadaan aikaan Israelin maahan lyhytaikainen rauhanaika, joka kuitenkin päättyy hyökkääjien sodanjulistukseen.



Lisää:



http://koti.phnet.fi/petripaavola/Raamattujalopunajankatastrofit4.html

Vierailija

Vastoin YK:n päätöslauselmia Israel rakentaa uusia siirtokuntia palestiinalaisalueille ja vaikeuttaa entisestään palestiinalaisten elämää. Gaza muistuttaa vankilaa. Asukkaat näkevät nälkää, sairaaloissa on pulaa kaikesta. Ja kaikkea tätä puolustellaan Raamatulla!



Jos israelilaisten elämä rajan pinnassa on helvettiä, mitä se sitten on Gazassa? 80 lasta on kuollut tähän mennessä joulun jälkeen Israelin moukaroidessa aluetta, jossa 1,5 miljoonaa ihmistä on sullottu vain vähän Espoota suuremmalle maapläntille. On turha puhua, ettei siviileihin kohdisteta iskuja kun heihin maasota iskee raskaimmin.



Miten nämä järkyttävät siviiliväestöön kohdistuvat toimet ainakaan vähentävät terrorismia? Paitsi jos palestiinalaiset aiotaan tuhota kokonaan, onhan siihen sentään Jumalan tuki.

Vierailija

Elämme vielä armon aikaa, koska Jumala tahtoo että mahdollisimman monet ihmiset pelastuisivat, eivätkä joutuisi kadotukseen.



Saatana joutuu helvettiin ja valitettavasti Saatanan mukana sinne joutuu myös ihmisiä, eikä helvettiä tarkoitettu ihmiselle, siksi Jumala haluaisi mahdollisimman monen pelastuvan.



Jumala myös pysyy suunnitelmassaan, jonka hän loi aikojen alussa ja Hän saattaa sen loppuun oman aikataulunsa mukaan.



Jumalan kaikkia tarkoitusperiä emme tiedä, mutta siitä voimme olla varmoja, että ne ovat hyvät ihmistä kohtaan, olemmehan Hänen lapsiaan, sillä Jumalan on luonut meidät.



Tie kolmiyhteisen Jumalan luo on Jeesus Kristus, Jeesus Kristus ja Jeesuksen Kristuksen sovitustyö on se ainoa Jumalan kosketuspinta, joka vie syntiinlangenneen ihmisen takaisin Jumalan yhteyteen.



Jeesus Kristus kuoli ristillä puolestamme ja sovitti syntimme, jotta meillä olisi elämä. Niin paljon Jumala rakastaa meitä, sillä Jumala on rakkaus.

Vierailija

Jo pelkästään Israelin olemassaolo todistaa, että Jumala on totta ja samoin se vimma, millä Israelia, juutalaisia ja kristittyjä vastaan käydään sotaa ja heitä vainotaan. Miksi Hitler halusi tuhota juutalaiset, miksi Ahmanidejad haluaa tuhota juutalaiset. Miksi juutalaisia on aina vainotu, miksi yksi kansa koetaan niin suurena uhkana, että se täytyy pyrkiä tuhoamaan kokonaan.



Tämä näkyvä maailma on vain pintaa ja sen alla on koko ajan käynnissä hengellinen sodankäynti. Me kristityt emme ole sodassa lihaa ja verta vastaan vaan avaruuden ja pimeyden henkivaltoja vastaan, jotka ovat ottaneet orjiksen lukuisen joukon ihmisiä, joiden kautta käyvät sotaansa Jumalaa vastaan.



Jos muslimitkin näkevät, että kyse on lopulta uskonnosta (he ovat vain Islamin demonihenkien eksyttämiä) niin miksi sinä et näe.



Jumalan televisio



Ihmisen henki katselee sielunsa peilistä hengen maailman lähetyksiä. Myös Jumalan kuvalähetys Taivaasta on aina meneillään, mutta onko vastaanottimesi niin viritetty, että näet tämän "Heaven channel" -kanavan lähetyksen? Ehkä silmäsi on viritetty Baabelin tornissa olevan lähettimen taajuudelle ja imet itseesi Ilmavallan hallitsijan kuvaa, joka tekee työtään sinun mielesi muokkaajana.Jos olet etsinyt Jeesus -kanavan sydämesi ruudulle, niin tässä on sinulle vastaanottimesi viritysohjeita, jotta näkisit hyvin näkymättömän Jumalan Kuvan, Jeesuksen Kristuksen.



http://www.icon.fi/~erkkik/telvisio.htm

Vierailija

ihan niin kuin Harry Potter- kirjoissa missä Voldemort räjäyttää ihmisiä ja ne räjähdykset selitetään kaasuputkien hajoamisella

--> VOLDEMORT ON OLEMASSA!!!

Vierailija

pois, toista on palestiinalaisilla.



Israel tekee järjestelmällisesti palestiinalaisten elämästä yhtä helvettiä tiesulkuineen, laittomine kotietsintöineen, pahoinpitelyineen ja nöyryytyksineen.



Nyt ne pommittavat Gazaa Hamas-johtajia tappaakseen teurastaen satoja siviilejä täysin häikäilemättä.

Vierailija

kun Israel miehitti sitä. Kun Israel luopui Gazasta, mitä tapahtui. Hamas otti alueen valtaansa ja alkoi sieltä käsin pommittaa Israelia.



Sana miehityskin on harhaanjohtajvat. Israelhan ei Länsirannalla miehitä mitään sellaista aluetta jolla olisi ollut aikaisemmin valtio, ja jolta valtiolta alueet sitten olisi miehitetty. Sieltä ei ole syrjäytetty minkään valtion hallitusta, jolla olisi legitiimi oikeus vaatia aluetta takaisin itselleen. Jordania oli laiton valloittaja, joka otti alueen hyökkäyssodalla ja on sittemmin luopunut siitä Israelin hyväksi.



Länsirannan ja Gazan kaistan asema on siis avoin, ratkaisematon. Vaikka Länsiranta ei kuulu Jordaniaan (sehän sanoutuikin siitä irti), eikä Gaza Egyptiin (Se ei halua ruutitynnyriä itselleen) Mutta niiltä on kätevä käydä terrorisotaa Israelia vastaa, siksi arabivaltiot haluavatkin pitää näiden alueiden omistusoikeuden ratkaisemattomana.



Miehityskysymystä käsittelevä YK PL 242 ei sekään tunne mitään "Palestiinan kansaa" jolle pitäisi palauttaa jotakin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat