Millä sileä posliini?

Vierailija

Vai onko sellaista kotikonstia edes olemassa, millä välttyisi siltä kamalalta piikkiseltä sängeltä???

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

on niin paksuja karvoja ja tuhti juuri. Kerran nypin pinseteillä ja isolta alueelta joka karvan kohdalta tuli veripisarat. Oli muuten eka ja vika kerta! Nyt on se alue täynnä raskausarpia, joten olkoon karvat peittona.

Vierailija

vaikka paketissa sanotaankin ettei se siihen sovellu.

Ekalla kerralla ja jos on ollut pitkä tauko niin saattaa tuntua aika pahalta, mutta lopputulos on kyllä sen arvoinen. Mulla on karvan jonkinverran pehmentyny niiltä alueilta mitkä vedän aina paljaaksi.

Kannattaa leikata karvat aika lyhyeksi ensin ja pestä ja kuivata tosi hyvin niin homma on vähän helpompi. Aikaa kannattaa ekalle kerralle varata semmoinen 2h.

Itse olen yleensä jalat levällään ison peilin edessä muutama tyyny selän takana tukemassa. Kannattaa levittää pyyhe alle, ettei tule sotkua jos vahaa pääsee tippumaan.

Vierailija

Jos kyse on normaalista karvoituksesta ja vielä tummasta. Ei siis mistään haivenista.. Menisin välittömästi operaatioon kainaloideni ja miksen säärienkin kanssa, jos tuolla summalla selviäisi (tai pitäisi siis kaiketi olla halvempikin, jos kerran bikinialueeseen ei koskettaisi). Samoin tiedän kymmenen parhaan kaverini tekevän.

Vierailija

vihreää Veettiä pitää alaosastossa n.5 min,niin että varoo sörkkimästä sisempiin häppäreihin,karvat lähtee hieman "auttamalla"esim pyyhkeellä tmv:)Itse en kykene noihin "teriin" joten tähän olen tottunut ja olen tyytyväinen.Samalla myös sääri-ja kainalokarvat.

Vierailija

Nyt ainoastaan vahapoisto ja pinsetit toimii hyvin. Aikaisemmin sheivasin, mutta oli tehtävä melko usein vältyäkseen kutinoilta.

Vaha on ollut Bodyshopin Sugar lämminvaha.

Vierailija

Lainaus:

sakset ja peili viimeistelyyn

Eikö tollanen karvarousku haisekkin?! Miten miehesi voi työntää sinne mitään (sormea, kieltä tai kaluaan) itse ainakin pelkäisin tuollaista.. sehän murisee! :D

Vierailija

Kyllä mä läträän sen Veetin kanssa ennemmin,ei mulla oo tollasia rahoja.

se,joka vihreetä Veettiiä käyttää sekä itteensä että ukkoonsa:)

Vierailija

Säärienkin epilointi ekaa kertaa oli erittäin tuskallista enkä ole bikinirajaa edes uskaltanut vielä kokeilla. Kainalot olen puuduttanut voiteella, mutta silti en ole pystynyt epiloimaan koska se sattuu niin hirveästi.

Jos vain selviäisi ekasta epiloinnista niin jatko olisi sitten helpompaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat