Mitä? Olin 1 päivän poissa töistä lapsen korvatulehduksen takia ja mulle ei maksettu palkkaa?

Vierailija

Sairaslomatodistus oli. Voi vempele! Onko ketään muuta kelle ei makseta lapsen sairastuessa palkkaa vai onko tämä meidän ala vain näin ?"#%/(... Kyllähän mulle näytettiin tuo lakipykälä... Mutta ärsyttää kuitenkin kun niin vähän edes olen pois.

Kommentit (8)

Vierailija

varsin monessa TES:ssä ja sopparissa on sellainen kohta kuin "omavastuupäivä". Tätä käytetään varsinkin jos työsopimus on vielä melko tuore. Eli "maanantairokulista" ei vielä makseta palkkaa..

Vierailija

Työsopimus on ollut voimassa 8v! (Äitiyslomat välissä). Ja tässä meidän sopimuksessa olit päivän tai viikon niin työnantajaa ei ole velvoitettu maksamaan palkkaa tältä ajalta. Ärh! Me ei siis kuuluta TES:in piiriin.

Vierailija

olen ollut pois duunista hänen takia kaksi kertaa. Yhden korvatulehduksen takia 3 päivää ja kuumeen takia 2 päivää. Muuten poika on ollut terve kun pukki:) Ei kaikkii lapsiin tartu jokainen räkätauti.

Vierailija

Lainaus:

Työsopimus on ollut voimassa 8v! (Äitiyslomat välissä). Ja tässä meidän sopimuksessa olit päivän tai viikon niin työnantajaa ei ole velvoitettu maksamaan palkkaa tältä ajalta. Ärh! Me ei siis kuuluta TES:in piiriin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat