Kymppikerho 2009 viikko 2

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huomenta!

Vaaka näytti aamulla 62,5 kg. Viikko sitten 63,9 kg, eli -1,4 kg! Mikä on sikäli erinomaisen hyvä tulos, että uudenvuodenaattona ja -päivänä tuli syötyä useamman ihmisen edestä... Enkä ehtinyt liikkumaankaan ollenkaan.

Mittanauha näytti eilen vyötäröllä järkyttävät 91,5 cm. Oisko kellään mitään täsmävinkkejä siihen asiaan?

Tällä viikolla yritän ehtiä tänään lenkille naapurin rouvien kanssa (käydään joka maanantai) ja keskiviikkona uimaan. Josko ehtisi pilates-videon tehdä pari kertaa ja vaikka toisenkin kerran lenkille. Siinähän olis jo vaikka mitä!

Ensi viikkoon! Kiitos muuten virtuaalituesta, estitte eilen avaamasta kaapissa kummittelevaa karkkipussia :)

Piia

Kommentit (13)

Vierailija

Meinaa nyt olla tosi tiukilla tää motivoituminen. En meinaa itestä saada mitenkään tsemppivireeseen. Ja pakko olisi saada painoa pois, inhottaa niin paljon nää ylimääräiset kilot.

Mistä siis porkkana, jotta saisi motivaatiota.

Tsempatkaa nyt kanssasisaret!

Herkkuja en ole pahemmin syönyt mutta nytkin himoittaisi tollainen 0.75l siideri tuolla kaapissa. Jos korkkaan niin juon kokonaan.

:_|

Vierailija

Hei,

mun lähtöapaino oli viikko sitten lauantaina, kun aloitin Nutrailun 71,5 kg ja tänään se oli 69,2. Eli kevenemistä on tapahtunut 2,3 kg. Tällä hetkellä vauhti tuntuu aika hurjalta, mutta uskon, että se tasoittuu tästä. Pelkkää vettä ei ole lähtenyt, kaikki vaatteetkin tuntuvat löysemmiltä. Vyötäröä en ole mittaillut.

Olen menny nutraamalla koko ajan, mutta kyläillessä tai jos meillä on ollut vieraita, olen syönyt muiden kanssa ihan mitä sattuu täytekakusta ja suklaasta lähtien. Sen jälkeen onkin ollut mukava palata taas nutrailemaan. Pääasiassa ole syönyt Quickstart-pakkauksen mukaan, mutta perjantaina ostin myös marjapirtelöä ja kasviskeittoa, joita olen käyttänyt vaihtelun vuoksi. Minusta nuo pöperöt eivät ole pahan- eikä hyvänmakuisia. Pakkaukset tomaattipasta ja tomaattiliemi ovat ihan hyvänmakuisia.

Joku kyseli liikunnan harrastamisesta: En itsekseni harrasta enkä haaveile, että saisin aloitettuakaan. (työ, lapset ja rakkaammat harrastuksen vie voiton). Lasten kanssa kyllä käyn uimahallissa, ulkoilemassa, potkin jalkapalloa, luistelen, hiihdän jne, mutta heidän tahdissaan eli ei sitä voi kuntoliikunnaksi laskea.

Mutta tsemppiä ja positiivista mieltä!

Vierailija

No niin, ja mä hain patterit vaakaan. Lukemat oli jopa hurjemmat kuin kuvittelin: 84,6 kg! painoin vähemmän, kun odotin viimeisilläni esikoista!!!

Eli mulla lähtötilanne on 173 cm ja 84,6 kg, vyötäröä en pääse mittaamaan kun en tähnä hätään löydä mittanauhaa mistään. Painovartijoiden pisteet ollut ennenkin käytössä (onnistuneesti myös 13 kg 7 vuotta sitten). Nyt luotan ainakin alussa niihin.

Kertokaa millä mielikuvaharjoittelulla sitä pääsee oikeaan lopputulokseen? Itse asiassa mun ei kyllä tarvitse kuin katsoa musta viime viikkoina otettuja valokuvia niin on PAKKO TEHDÄ JOTAIN! :(

Tsemppiä kaikille!

Vierailija

Viides nutraus-päivä menossa, ja kiloja tippunut 3, ja senttejä vyötäröltä 10 :) Toisaalta, nyt olen samoissa lukemissa kuin juuri ennen joulua... Kivasti kuitenkin tietysti motivoi, kun vaaka näyttää alenevia lukemia ja muutenkin tuntuu sutjakkaammelle olo jouluturvotuksen jälkeen. Eli paino nyt 82 kg ja vyötärö 83 cm.

Nutrauksen lisäksi olen syönyt reilusti kasviksia. Toissapäivänä tein borssikeiton ja söin sen kahden päivän aikana kermaviilillä höystettynä (ilman nakkeja tosin ;). Ehkä juuri sen ansiosta olo onkin tuntunut ihan hyvälle. Ja kaloreita siitä ei edes tullut hirveästi. Tänään yritän mennä porkkanoilla (nutrien lisäksi), ja huomenna olisi tarkoitus tehdä kasvissosekeittoa (kesäkurpitsaa, porkkanaa, reilusti sipulia, ja ehkä yksi peruna).

Vierailija

Mä olen ihan oikeasti harkinnut sellaista, että joko laitan itsestäni pari viikkoa sitten otetun valokuvan (jossa sopivasti vielä tukka hampsottaa ja olen muutenkin ihan JÄRKYTTÄVÄ) jääkaapin oveen tai sitten leikkaan jostain lehdestä sellaisen amerikkalaisen 230 kiloisen naisen kuvan (miel vähän vähissä vaatteissa) ja liimaan sen jääkaappiin. Jo pitäis jotain liikkua aivoissa joka kerran kun sinne jääkaapille menen. Tosin sitten tarviin toisen kuvan kuivakaapin (piparit yms) oveen myös... ;)

Tai vois kokeilla käänteistä ja laittaa itsestä runsaat kolme vuotta sitten otetun kuvan (jossa painoa on 17 kg vähemmän kuin nyt!) niihin kaapin oviin, jospa sekin herättäis aina kun tekee mieli syödä ylimääräistä.

Itse olen siis painonvartijoiden pisteillä ja vuorokausienergia noin 1200 kaloria. Ihan en ole vielä sinut sen kanssa, koska melkein koko ajan ajattelen ruokaa ja on hiukan nälkäkin. =( Mutta yritän nyt sinnitellä, koska aihetta todellakin on!

Tsemppiä kanssasisaret, ajatellaan vaikkapa maaliskuuta ja kevään aurinkoa, jossa saamme paistatella 6-10 kg laihempina, eikös?!

Vierailija

Vaaka naytti juuri 84,6kg. (pituutta 170cm) =( Tanaan tultiin reissusta kotiin ja pari kiloa ENEMMAN nayttaa vaaka nyt kuin ennen joulua. Laskin just BMI:n 29,3... hui kamala, miten olenkaan itseni nain isoksi paastanyt. Kokonaistavoitteena on reilu kymmenen kiloa, 72kg painoin ennen raskauksia/lapsia kaks ja puol vuotta sitten, siihen lukuun olisi kiva paasta takaisin.

Poika tayttaa torstaina 6kk, ja vihdoin ja viimein paasen liittymaan kuntosalille, jossa on siis lapsiparkissa 6kk ikaraja. Kotona mulla on jumppapallo ja crosstrainer, joita asken vahan polyista pyyhin. (ja testasin etta toimii hyvin viela) =) Ruokavaliossa ei luulisi paljoa olevan vikaa, JOS vaan karkit ja suklaat sais sielta jotenkin pois. Vesi, kasvikset ja hedelmat maistuu. Ja kun imetan viela niin saa dieetit jaada, ainakin toistaiseksi.

Mittanauhankin kaivoin esille, mutta en halua sita vyotaro lukua nahda kirjoitettuna, niin kamala luku oli.

Pitaisko meista tehda jonkinlainen yhteenveto, vai mika sen nimi onkaan. Siis sellanen mista nakyy lahtopaino, paino nyt, pituus, pudotetut kilot yms. Meillahan oli siina vanhassa kymppikerhossa tosi selkea ja helppolukuinen yhteenveto, muistaako Marja tai ksenja mita kaikkee siina oli.

Stemppia vaan kaikille ja ensi viikolla pienempia lukuja.

Vierailija

Perjantaina ostin digitaalivaa'n ja painoa oli hurjat 81.5kg ja samaa tuo vaaka näytti vielä tänäänkin. Viikonloppuna olen kyllä syönyt vielä aika normaalisti ja tänään sitten alkaa painonvartioiden pisteiden lasku.

Itselläni on kuukausikortti Finnbodylle ja pyrinkin käymään siellä ohjatuilla tunneilla 2-4krt/vko. Minulle aikaa tuo vähän lisää se, että olen opettaja ja päivät loppuu halutessani sen verran aikaisin, että pääsen usein jo suoraan töistä 15 jumppiin ja haen vasta sitten kuopuksen hoidosta, niin ei tarvitse enää illalla erikseen lähteä. Spinning, body, kiertoharjoittelu sekä vatsa-pakarajumppa ovat ne tavallisimmat.Meillä on myös salilla järjestetty lastenhoito, joten sinnekin toisinaan vien kuopuksen. Koululaiset (3kpl) pärjäävät jo sen ajan hyvin keskenään kotona.

Onneksi on jouluherkut nyt lähestulkoon kotoa loppu. Olen yrittänyt lapsille syöttää viimeisiä suklaita ja muita karkkeja, jotta niitä ei nyt dietin alkaessa kotoa löytyisi. Suklaa varsinkin on se minun paheeni.

Joten tavoitteena kilo ensi viikkoon mennessä. Ja tästä lähtee.

:x :x :x :x

Vierailija

Vähän tulee myöhässä nämä tsemppaukset, mutta tsemppiä silti! Yritetään pysyä lujina ja suunnata katse kohti kesää. Sinne on vielä matkaa...

Itsellä nutraus käntynyt pikkuhiljaa normi-ruoalle. Viikon nutrailun kieppeillä kiloja näytti jo tippuneen neljä, mutta olokin oli kyllä sen mukainen: heikko. Päivässä pitää kuitenkin jaksaa touhuta lasten kanssa ja työnnellä rattaita pitkin ja poikin, joten olen syönyt oikeaa ruokaa ja esim. pähkinöitä lisänä. Siinä helposti kyllä menee överiksi, yhtenäkin päivänä huomasin syöneeni kolme isoa kourallista pähkinöitä kaiken muun lisäksi... (olen kirjannut toistaiseksi syömiset vielä ylös). Eli jännityksellä odotetaan, mikä on huominen punnitustulos. Täysin överiksi homma ei ole kuitenkaan onneksi mennyt. Nyt yritän ehkä jotenkin vakauttaa oloa ja painoa, ja osanutrata ehkä tuonnne tammikuun loppuun.

Jatkoa olen myös miettinyt. Toisaalta kaloreiden laskeminen kiehtoo, mutta en kyllä jaksa sitä viikkoa/kahta pidempään. Lautasmalli & säännölliset ruokailiajat (iltapalan jälkeen ei enää napostelua)+ herkuttelu perjantaina tai lauantaina (eli silloin saisi syödä yhden kerran mitä haluaa, eli vaikka myös sitä siideriä) voi olla se, millä yritän sitten jatkaa.

Vierailija

En ole päässyt nettiin ennen kuin tänään. Tiistaina paino 75,5 kg eli pudotusta puoli kiloa. Vyötärö järkyttävät 88 cm. En ehdi nyt enemää, mutta ens viikolla sitten.

Marja

Vierailija

puntari näytti aamulla 82 kg ( 165 cm)eli vain toi 600g lähteny viikossa, mutta viikonloppu meni ihan överiks...kävin kyllä hiihtämässä eilen, mutta menin typerä ottamaan yhden karkin, kun joululta oli jääny kaappiin ja olen viikon pystyny olla ihan ilman, mutta nyt sitte lankesin..ja on niinku viina alkoholistille, että kun vähän otat ni alat ottamaan enemmän...no onneks ne on tuolta pian syöty...sitte vaaleeta leipää, kun tehtiin lämpimiä voileipiä...pullaa ei onneks ollu koko viikonloppuna, kuten yleensä kahvin kanssa..sais vähentää tota kahviaki..mutta on siinäki niin kiinni, että pakko saada...yks ilta unohdin ostaa paketin ja aamulla joutu juomaan teetä ja olo oli kamala, kun ei saanu aamukahvia, mutta maha oli paremmassa kunnossa, kun aamukahvi laittaa mahan sekasi..tiedän sen, mutta on niin tuhannen kiinni, että...mutta tänään uudella innolla..viime viikolla tein jumppaa ja hiihdin ja nyt on lumet pois melkeen :( eli täytyy lähteä vesijuoksemaan, kun on toi uusi käyttämätön vyöki tossa ostettuna vihdoin...ajattelin, että joka toinen viikko kävis vesijuoksemassa ja joka toinen viikko sitte tekis hippersmile:lla vesijumppaa ja siihen kävelyt ja jumpat päälle...niin katsotaan kuinka tämä ruokapuoli sitte...vieläki syön liian isoja annoksia...en tajua, miten pääsen siitä...

Vierailija

Itse pääsin nyt vasta maanantaina ensimmäistä kertaa puntarille, joka näytti pöyristyttävät 72 kg. Käyn maanantaisin siis punttiksella, jossa on puntari. Lisäksi käyn tanssimassa kerran viikossa ja sauvakävelyllä niin usein kuin ehdin, eli 1-2 krt/vko. herkkujen syöntiä olen jättänyt pois, ja koitan laskea kaloreita. Jos näin ei ala paino putoamaan, pitää munkin varmaan koittaa Nutrilet-kuuria.

Vierailija

Viime maanantaina aloituspaino oli tasan 80kg ja tänä aamuna 78,6. Eli ihan kivasti! Painonvartijoiden pisteitä minäkin laskeskelen ja ensimmäisen viikon ongelmana on ollut pikemminkin illalla jäljelle jääneet pisteet! Mutta näin se on aluksi mennyt ennenkin, kun olen pisteillä ollut.

Mulla takana muutamia vuosia sitten onnistunut 13 kg pudotus, joista lähes jokaikinen hiipi hiljalleen takaisin. Oon nyt käyttänyt valtavasti aikaa sen pohtimiseen mikä on mennyt pieleen. Ruokarytmi on ollut ihan pielessä, oon päivisin syönyt liian vähän ja se riistäytyy iltaisin. Nyt koitan tähän saada muutosta. Toinen ongelmani on se SUKLAA., joka sitten iltaisin on maistunut liiankin hyvin.

Nyt siis aluksi pyrin siihen 10 kilon pudotukseen ja sitten kyllä pitäisi senkin jälkeen melkein toinen mokoma...

Hassula

Vierailija

Torstaista -1,3kg..paino nyt siis 70,7kg..ja hiilihydraatteja vähentämällä etenen..

Liikunta vielä hakusessa, orbitrekki on tuolla olohuoneen nurkassa ja sillä aion veivaamaan alkaa jahka saan aikaiseksi aloittaa..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat