Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**********TOUKOTOIVEET**********

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Laitetaanhan nyt uuden vuoden kunniaksi uusi pino :O)!!!

Kiitos Miimi tsempityksistä, nyt onkin jo mieli täysin tyyni kystien suhteen, siihen tarvittiin vain yksi pätevästi asian esittävä kätilö ja muutama kanssa sisaren kokemus kystista vauvallaan, kiitos callaway :O))!! Ja hirmuisesti myös onnea callaway ihanista ultrakuulumisista, ihanaa, tytön tylleröinen tulossa :O))!! hih pitäisikös meidän täällä jo pohtia tälläisiä järjestettyjä liittoja näille meidän tuleville tyttärille ja pojille, mahtaiskohan mennä tytöt ja pojat tasan!!?? No ei sentään, valitkoot itse puolisonsa, oli ne sitten tyttöjä tai poikia :O)!!

Marvik ja muut masuista höpötelleet, mulla kanssa voimakkaasti taakse kallistunut kohtu ja sen tiedon kanssa odotinkin, että masu ei tule kasvamaan kovin isoksi, ainakaan aikaisessa vaiheessa, muta kyllä täällä vaan varsin huomattava masu on jo, mitoista en vielä tiedä, vasta 16.1. neuvolan jälkeen. Mutta kyllä tän ihmiset jo huomaavat ja huomauttavat, ujoimmat tyytyvät vain peittelemättömästi pällistelemään, sanomatta kuitenkaan sanaakaan :O)))!! Hirmu hauskaa tässä masun kasvussa on, että kaikki vaatteet tuntuu kuin uusilta (lähinnä paidat, housut ei mahdu ;O)!), kun ne näyttää ainav erilaisilta tän masun kanssa, ihanan söpön kummun päällä :O))!! Sanoinkin miehelle, että en raaskis koskaan luopua tästä masusta, mutta uskon kyllä pyörtäväni puheeni raskauden viimeviikkoina kun on VAIN yhtä MASUA :O))))!!!

Berry1, meillä taisi olla eka valmennus haikaranpesässä 23.3. ja sitten heti huhtikuun alussa, harmi kun mulla ei nyt ole niitä aikoja luntattavana, koskas teillä siis oli, hih, aika hauska ajatella että saatetaan törmätä! Oli vielä joku muukin tulija, nyt en muista nimimm.!?

Hannalle, onnittelut ihanista ultrakuulumisista, kyllä ne molemmat murut siellä nyt kyydissä pysyy, ei muuta kuin nauttimaan niiden kasvattelusta!! Sulla tosissaan varmasti jo paaaljon isompi masu kuin meillä "yksösillä", muistan vaan ystävän joka odotti kaksospoikiaan ja oli vkolla 14 jo yhtä "iso" kun mä olen nyt, huh :O))!!

ON: Olipas melkoisen tiiviisti supistuksia viime viikon lopulla, varsin kivuttomia mutta tuntuvia, selkeästi provosoitu kävelystä ja taisi olla osuutta meidän melko vilkkaalla intiimielämällä, nyt onkin ottanut jännityksen vuoksi vähän iisimmin kaikilla osa-alueilla ja supistukset on rauhoittuneet ja harventuneet, terkkari kyllä sanoi, että ihan tavalliseen malliin voi elellä ja oleilla, eikä mitään syytä toistaiseksi ole mihinkään kohdunkaulan tarkastuksiin... No mulla kova luotto tähän terkkariin (tai itseasiassa kätilöön) joten en ole kummemmin vauhkoontunut asian tiimoilta :O)))! Harjoitelkoot kohtu, mutta minä otan vähän rauhallisemmin!

Hunni se on vaan voimistunut niin, että liikkeetkin jo tuntuu masun päältä ja mies oli aivan haltioissaan kun tunsi ekan töytäisyn :O)!! Oltiin viikonloppuna leffassa ja hunni piti sellaista melskettä koko kaksituntisen. Ajattelinkin säästää leffalipun ja liittää sen vauvakirjan väliin selostuksen kanssa :O)!!

No mutta, rentouttavaa loppiaista siskot :O)!!!!!

T. Hyttynen ja Hunni 20+4

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat