Tyylikkäät vuonna 2009:))

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Noniin, siinä meille tyylikkäille pino tälle vuodelle...

Eli täällä kiti ollaan.

Mutta missä on kaikki muut????? Onko näin että tyylilyylit kaatuu??? hei, näin ei anneta käydä!!!! Nyt tytöt kirjottamaan!!!

Meille kuuluu pelkkää hyvää:) Tyttö kasvaa ja kaunistuu, sanoja tulee ja kohta lähtee kävelemään! Terveenä ollaan oltu, onneksi.

priscilla

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Muutitteko te oikeen jonnekki pitkälle...? ootko sä kotiäiteenä vielä?

Vaikka tänne, siis se uusi ryhmä! ihan miten vaan...? mikäs nimi laitettas meille...?

miten kiti yöt menee?

Hitsi mä muistan parhaiten aina sen kun oli vastasyntynyt miten hirveesti mä pelkäsin aina miten yöt menee!!! että jos joutuu valvoo koko yön... No, ei ne sit ikinä valvonu:o!!

Meillä aletaan kohta kävelemään, on ihan siinä ja siinä.... onneks! on tossa emännässä painoa sen verran!!!! Ihana on edelleen, yhtä tyytyväinen ja "kiltti" niin kuin aina, meidän pallero! Isot siskot on aivan myytyjä, ne muodostaa puistoissa sellasen turvasaarekkeen vauvan ympärille, ettei kukaan vaan kiusaa:D ja antaa vaikka paidan päältänsä jos pikkusisko pyytää...

Mä odotan kevättä, en ole mitenkään talvi-ihminen... enkä kyllä kesäkään! syksy saisi olla aina, jos multa kysyttäs! Ainiin, varattiin matka afrikkaan, siis kolmestaan, minä, iskä ja rinsenssa. JEE!!!! Menemme siis jouluksi sinne:) isot ihmiset kun on isällään tänä tulevana jouluna, niin me lähetään kenkuruita kattoo!

-priscu-

... se uusi nimi???....

Vierailija

heissulivei....

Rimpe, otan kovasti osaa hepan menetyksen johdosta:( surullista... ja paljon onnea ja voimia muuttoon ja uuteen kotiin! pysyttelettekö lähettyvillä vai muutatteko kauaskin?

Kitille paljon voimia loppurutistukseen:))) Eipä ole enää pitkä matka grande finaaleen!!!

Meille kuuluu ihan tavallista hyvää:) iskä lähti isojen tyttöjen kanssa uimaan, ja prinsessa vetää hirsiä ulkona:) Ihanasti arki on helpottanut kun tulee tota ikää lisää neitille. Paljon helpompi siivota, tehdä ruokaa jne kun toinen pääsee kovaa perässä, eikä tartte enää kantaa paikasta a paikkaan b. Ja kun ymmärtää puhetta jo tosi paljon, ja itsekkin tuottaa jo sanoja, on tosi minimissä "turhat" itkut.

Mutta mun tarttee kyllä tunnustaa, että ei ole pätkääkään ikävä aikaa vuosi sitten... joskus olin huolissani siitäkin, että loppuuko tää mun ikuinen vauvakuume koskaan!!!! Että haluanko mä aina vaan uuden vauvan:o En halua. Onneksi se raja tulee näköjään jossain vastaan. Itsestäni olen ainakin oppinut/huomannut sen, että oli aivan eri asia saada vauveleita kaksikymppisenä kuin näin kolmekymppisenä. Mä ainakin jaksoin ihan eri tavalla kaikkea sillon, en huolestunut kauheesti mistään, kaikki meni omalla painollaan... ikä tekee tehtävänsä. Joten on ihana sanoa, että mun lapsiluku on täynnä:))

Töihin lähdöstä Rimpe oli jotakin raapustanu... joo, mulla ainakin lahoisi pää kotiin, jos ei olisi muuta. Mulle toi jumppatyö on voimavarana aivan korvaamaton. Mutta se sitten kyllä riittääkin... on ihanaa olla tytön kanssa kotona päivät ja sitten iltasin mennä töihin. Ei tartte laittaa pientä hoitoonkaan... sopii meille.

Sellasta, nyt lähen kahvin keittoon, ja kynsihuoltoon kun uimamaisterit saapuu:)

Rakkaudella priscu

Vierailija

Tää palstailu kuolee, ei voi mitään:(

Kiti, Rimpe, mä laitan mun meilin tänne, niin meilaillaan, jookos? Tuntuu tyhmältä tänne enää kirjotella, kun ei täällä kukaan enää käykkään:(( Mutta ehdottomasti haluan olla tekemisissä kanssanne, säpoa ainakin minä käytän aktiivisesti!

Hyvästi tyylikkäät:((((((((

priscilla1976@luukku.com

Vierailija

Täällä uteliaana kyselen kitiltä että "joko"....??? jänskättää sun puolesta:))

Ihana ilma ulkona:) lunta sataa hiljalleen ja ei ole kylmä! Vaikka mun puolesta kevät saisi jo tulla!

Sitä mä tässä ihmettelen että mihin on hävinny lyylit:( nonuli, sande ja milenna.... onko se nyt tosiaan niin, että olette kokonaan lähteneet pois??

Mulla on kiva ilta tiedossa, lähen ostamaan jumbon henkkamaukan tyhjäksi:DD jee!!!!

Meille kuuluu hyvää saan, terveenä ollaan oltu, kovasti opetellaan uusia juttuja. Kävely ei oikein suju vielä, sanoja tulee sitäkin enemmän:))

Eipä tässä muuta....

priscu

Vierailija

Voi kökkö, kirjoitin äsken oikein antaumuksella ja niin se vaan katosi taas bittiavaruuteen!!!Yritän uudelleen..

Kitiilä on kutkuttuvat jännittävät päivät ja ehkä viikot edessä!! Haikeudella muistelen tuota aikaa.. Voi sitä sinun esikkoa, pientä pohtijaa! liikutuksen kyynel vierii täälläkin pitkin poskea... Toivottavasti teillä henkinen taakka kevenee kaikilla kunhan masukki yksiöstään ulkoistuu!!

Priscu pohti päikäreitä.. Mäkään mitään muista noista isommista mut Rölde on nyt kuukauden verran suunnilleen nukkunut yhdet pitkät (12-15.30) päikyt. Jos aamu on alkanut kovin aikaisin niin sitten saatetaan mennä kaksilla unilla. Yöt nukutaan (tai kukutaan) n21-06 jolloin maito ja unet jatkuu n.8.00.

Pillerit on kivoja! Ei kuullosta yhtään houkuttelevalta tuo oireisto!! Hormonihirviönä ei ole kivaa hillua!! Onneksi tiedät että se pian tasaantuu, muuten voisi lentää napit roskiin? :p

(.) Näillä menee kaikki päin ***** !! Asunto on edelleen löytymättä kun mä en ole töissä niin mitään hillittömiä vuokria ei ole varaa maksella. Halpaa isoa kotia vaan on vaikea löytää ja tähän asti olen kerrostalot karttanut, mutta nyt on pakko etsiä jo niistäkin. Lapset on koko ajan kipeinä ja mulla huono omatunto kun en voi näitä pois täältä viedä! Ukko ei osallistu mihinkään, eikä se kyllä mitään mistään tiedäkkään! Täällä se käy vaan nukkumassa tai jos sattuu olemaan hereillä niin se istuu koneella! Kaljaa tuo on kanssa ruvennut taas tissuttelemaan, maistunut se on sille aina ja toppuutella on aina vähän pitänyt mut nyt en jaksais enää pitää tuostakin huolta! Kuinka ikävä mulla onkaan aikuista tähän arkea jakamaan!! Salaa toivon että joku tulisi ja ottaisi kainaloon, pitäisi vaan lähellä ja antaisi voimaa pelkästään olemalla läsnä... Mä en jaksaisi aina olla se vahva joka järjestää kaiken... Anteeksi tälläinen vuodatus, mutta nyt on niin selkään saanut olo...

Rimpe

Vierailija

onnea ja miljoona halausta kitin perheelle, isille, äitille ja isoveljelle!!! Ihanaa, että kaikki meni hienosti, ja lopputulos tuhisee siinä rinnalla:)) Olen tosi onnellinen sun puolesta.

Mua kanssa vähän veeituttaa kun täällä ei kukaan käy enää tarinoimassa...

Mitä mieltä olette kiti ja rimpe, perustetaanko joku ihan uus juttu meille kolmelle? mun mielestä tää ei nyt enää ole ihan sitä mistä lähettiin...!

-priscu-

Vierailija

Joo, se ON ihanaa olla raskaana:))) mä oon kanssa aina nauttinu siitä olotilasta:D Voi sun esikoista... siinä sen näkee, että kyllä ne noinkin pienet pohtii asioita ja tunteet kehittyy... eihän siinä muuta voikkaan kun vaan halata, ja sanoa että toivotaan oikein kovasti että kaikki menee hyvin... ja varmasti meneekin! Paljon voimia ja haleja teille.

Mä alotin pillerit tässä pari päivää sitten, ja voi luoja mikä olo!!!!! Kaikki itkettää... ja sit minuutin päästä mä oon aivan kun piru itte!!! Eilen katoin unelmien poikamisetä ja itkin ihan hysteerisenä kun se yksi tyttö putosi pois... samoin uudessa kaksplussassa on sellanen vuoden vanhan vauvan kuva joka saa mut kyyneliin kun se on niin söötti, ja sillä on paha mieli... migreeni pukkaa kanssa päälle, mutta nää on tuttuja juttuja, pari vkoa kun kestää, ni sitten on jo ihan jees:)

Meille tulee poskihampaita sellasella rytinällä että vähän kiukuttaa eikä karkeempi ruoka meinaa maistua:( laitoin supon viime yöksi, helpotti huomattavasti!

Meillä muuten nukutaan vielä kahdet unet, muistatteko te minkä ikäisenä siirryitte yksiin uniin....? mä en muka edellisistä muista ollenkaan:o!

-priscu-

Vierailija

vaikka yksinpuheluks tää melkein kyllä menee...

Meille syntyi peikkopoika 6.2. klo 12.11.

pituutta 50cm ja painoa 3670g

Synnytys oli nopea, mutta lisää joskus toiste... jos tää pino nyt ei kokonaan katoa

Kiti / B-E ja peikkopoika 6vrk

Vierailija

Onnittelut pienestä perheenlisästä koko poppoolle!! Hyvän päivän valitsi pieni syntyä!

Priscun ehdotus otetaan ilolla vastaan! Aktiivisempaa pulinaa kaipailen minäkin!

Miten meinasitko tänne uutta pinoa?

Nämä sai vihdoin uuden kodin tai ainakin katon pään päälle. Tämä on ollut aikamoista rumbaa kun sieltä edellisestä kämpästä ei voi mitään tuoda pesemättömänä tänne uuteen. Lasten koulut/eskari ja ihan vaan tämä ympäristön muutos on ollut aika hurja! Ajatus ei nyt kulje kunnolla mutta palajan astialle! Nyt kun nettikin taas toimii niin saatan iltasella istahtaa koneelle kunhan lapsot on tainnutettu!

Nyt imurin ostoon!

Rimpe ja pinohimaan ahdettu sekoboltsi lauma!

Vierailija

Kyllä on ollut mukava viikko takana, influenssa a-virus iski meidän perheeseen ihan tosissaan. Kaato viikoks petiin niin minut kuin ukonkin. Joka päivä vaan toivoin, että synnytys ei ala. No kerrankin mun toiveita kuunneltiin :D

Elikkäs eilen oli LA ja yhdessä kasassa vielä ollaan :) nyt jaksaa jo ruveta edes ajattelemaan synnytystä :) eihän tässä tosiaan ole enää ku se max kaks viikkoo kun on nyytti sylissä.

Justiinsa kerettiin esikoisen 3-v synttärit juhlia ennen ku tultiin kipeiks, no onneks pikkumies oli ukilla ja mummolla yökylässä ku meillä sairastutiin, säästy sitten ite influenssalta :) mutta oli kyllä todella loukkaantunut ku joutu olemaan poissa kotoota :( mutta parempi hänen oli siellä ku meistä ei tosiaan ollu edes sängystä nousijoiks...

Mutta päivittelen tässä näitä uutisia jos jotain kertomista tulee, tällä hetkellä voi sanoa, että paikat alhaalla on valmiit ja vauva lähtökuopissa, iltaisin ja öisin on supistuksia mutta ei vielä niitä asiaa tekeviä kuitenkaan...

Kiti / B-E 40+1

Vierailija

Juu, kiitos kysymästä Rimpe, tuli tosi nätti tukka:) Olin oikeesti tosi tyytyväinen:)

Kiti, miten jakselet?

Mä täällä haastattelen kovasti potentiaalisia lastenhoitajia meidän aarretta hoitamaan:) kauheesti tullu hakemuksia, ja aika vaikeeta löytää sitä just meidän tätiä... katellaan!

-priscu-

Vierailija

Yhdessä kasassa täällä vielä ollaan :) eikä mulla kyllä mikään kiire oo synnyttämään. Kiitos vaan Prisculle ;)

Mihinköhän tosiaan kaikki muut on kadonnu ku maan nielemät?

Masu paisuu ku pullataikina ja olo on kyllä kun valaalla, mutta mä niin nautin tästä raskaana olosta.

Pitää tässä kertoa mun ens maanantaina 3 vuotta täyttävän esikoisen mietteitä:

Oltiin eilen hautausmaalla hänen kanssa kahdestaan, käytiin siis Onni enkelin haudalla. Kun sieltä lähdettiin pois niin tämä 3-v oli mun sylissä niin hiljaisena ja mietteissään. Mä kysäsin siltä, että mitä noin pohdit? Toinen sitten vähän ajan kuluttua sano "saanhan minä äiti tämän pikkuveljen kotiin asti, saanhan äiti". Voitte varmaan arvata, että kyyneleethän siinä pääs. Kyllä on pikkunen miettinyt raskaita asioita itsekseen. Piti vaan halata ja rutistaa toista lujempaa, mitään en osannu sanoa ku ite vaan itkin :'(

Tosiaan poitsu täyttää 3-v ja synttärit olis tarkotus pitää viikonloppuna, saa nähdä ollaanko sitä enää yhessä kasassa :D

Mutta nyt kattomaan ukon kainaloon "Miehen puolikkaita"

Kuulumisiin

Kiti / B-E ja melskaaja 38+0 :o :) :D

Vierailija

Heipä hei, Priscu! Ja toki muutkin tyylikkäät jos tänne eksytte!

Kiva että jaksat uskoa Tyylikkääseen nousuun ja avasit meille pinon!!

Mukava myös kuulla että teillä voidaan hyvin!

Kitillä olikin jo viikkoja ihan hurjasti kasassa kun viimeksi "törmätiin"? Mitenkäs nyt? Joko rupeaa kyllästytämään masun kasvatus? Oletko voinut hyvin?

Rölde on aivan ihana pieni pallero! Vaavia ei minulla oikein enään taida olla mutta pienen pieni taapero kylläkin. Jouluna saatiin ihastella typyn ensimmäisiä askelia ja nyt jo mennään pääosin kävellen jollei ole kovin kiirus. Ei isommista kenelläkään ole yhtä kova kiire ollut kävelemään mutta ne onkin sitten kaikki jo vuosikkaina tapailleet ensimmäisiä sanoja. Rölde on selvästi kielellisesti hitaammin lämpenevää sorttia.. Ensi viikolla olisi 10kk neuvola niin sitten saapi tietää tuoreita mittoja.

Imetys sujuu edelleen ja nyt ollaan hiljalleen ruvettu totuttelemaan tavan maitoon, näyttäisi sopivan ihan ok. Imetyksen lopetusta tässä pohdin hiljaksiin mutta vielä ei tunnu olevan sen aika.

Muutto on meillä nyt seuraava projekti kun vähän ennen joulua löytyi kylpyhuoneesta,eteisestä ja olohuoneesta hometta... Tosin muutto oli suunnitelmissa ensi kesäksi joka tapauksessa kun rupeaa neliöt olemaan turhan tarkkaan käytössä tässä mökissä. Nyt vaan kun pitäisi äkkiä lähteä niin sopivaa kotia ei meinaa löytyä mistään!!

Tai sitten kriteerit on vaan liian kovat!!

Töihin lähtöä olen tässä myös pohdiskellut, mutta jotenkin tämä vyyhti on nyt niin solmussa että jostain pitäisi se pää löytää että saisi asiat rullaamaan... Ja edelleen tämä puurtaa lähes yksin tätä arjen rumbaa kun ukko on aina joko töissä tai nukkumassa kun lapset on hereillä/kotona!

Hevosesta luovuin lokakuussa kun tuntui ettei potku riitä kaikkeen ja voi kuinka olen tuota ratkaisua "katunutkaan"! Se oli se viimeinen asia mikä vei ajatukset edes hetkeksi pois näistä arjen murheista. Toki se oli hevosen kannalta oikea päätös kun sillä todettiin paha krooninen nivelongelma syksyllä niin kipua tuo olisi tod.näk. joutunut koko ajan kärsimään ainakin jossain määrin.. mutta silti itsekkäästi ikävöin kaveria kovasti!!

No joo tälläinen valitus virsi tästä taas tuli... Koittakee kestää!!

Rimpe

Vierailija

mä lähen kampaajalle kohta, joten en kerkee pitkää tarinaa kirjottamaan, rimpelle piti vaan tulla antamaan iso hali, paljon voimia... Mä tiedän tasan tarkkaan tuon tunteen että kun joku ottaisi vaan syliin... Ota härkää sarvista, pakotat ukon keskustelemaan, kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että se joku joka ottaa syliin osaa yleensä iskeä heikolla hetkellä... ja niin kauan kun on tunteita, kannattaa taistella ja yrittää!

rakkaudella, ystäväsi.

Vierailija

Piti tulla nostelemaan tätä meidän pinoa, jos vaikka muutkin tyylikkäät tän huomais :)

Tänään alkaa jo 38. viikko :p ja mulla ei oo kiire synnyttämään ollenkaan, jotenkin tuntuu paremmalta pitää vauva tuolla kohdun suojassa. No ehkä siihen vaikuttaa se, että mä oon ihan sika kipee ollu viimesen kuukauden. Nyt on toinen tulehdus jo päällä ja siihen buutti kuuri, en edes edellisen buuttikuurin jälkeistä hiivaa kerenny hoitaa pois ku alko toinen... niinpä nyt sitten vaivaa poskiontelon & keuhkoputken tulehdus + äkänen hiiva :( ei tässä kunnossa kyllä jaksakaan lähteä synnyttämään.

Mä en oo jaksanu edes laittaa vauvan tavaroita paikoilleen, hoitopöytä on vielä ihan väärässä huoneessa, vaatteet laatikoissa ja pesemättä. Sentäs pinnasängyn oon laittanu valmiiks ja turvakaukalon ettiny valmiiks.

Viime perjantaina oli äippäpoli käynti, kokoarviossa jouduttiin käymään kun on tuo "repalainen" istukka, joka ei sitten enää ollutkaan repaleinen :) pikkusen painoarvio oli 36+2 noin 2,9 - 3,0 kg ja jos laskettuun asti päästään niin tollanen 4kg pullukka olis taas tulossa :D ja iso päinen kuten veljensäkin. Alakerrassa hiivaa lukuunottamatta kaikki ihan normisti, kaulaa ei jäljellä ja 2:lle sormelle auki. Vauva tosin on jo lantiossa hyvin kiinni, ja ihan valmiina tulemaan. Kuitenkin uskon, ettei tule ennne laskettua aikaa. Supistuksia on ollu aina iltasin, mutta ei mitään hälyttäviä.

Vauvakuumeesta: pakko kommentoida, että vielä muutama viikko sitten olin sitä mieltä, että yritetään tehdä vielä yksi pienellä ikäerolla, mutta nyt on kyllä sellanen fiilis, että viimeseks saa tämä jäädä. Jotenkin taustalla kuitenkin kummittelee pikkunen Onni -enkeli, että jos se toistuu niin musta ei saa enää ihmistä :( mutta mutta mieli saattaa vielä muuttua, ja puolen vuoden päästä saattaa taas olla vauvakuume kovana :D

Eilen kävin jättämässä korjatun version opinnäytetyöstä :D nyt olis vaan kypsyyskoe, mutta en kyllä tämän mahan kanssa sitä lähde tekemään. Enhän mä kärsi istua yhtä varttia aloillani saati ilman vessaa ihan vieressä, että mitäköhän siitä tulis. Helmikuun loppuun asti jo aikaa tehdä se koe, sitten loppuu erikois pidennetty opiskeluaika :D maaliskuun lopuss olis valmistuminen :) sopivasti samana päivänä ku työnantajan maksama palkka loppuu... että ei kerkee siihen sitten vaikuttamaan.

No nyt tuli taas turinoitua, toisten vuoro :D

Oikein mukavaa talven jatkoa lyyleille, ja käykäähän palstalla...

Kiti / B-E ja hikottelija 37+0 :D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat