1v heräilee taukoamatta, mikä avuksi?

Vierailija

Aiemmin nukkui jo jopa ilman syöttöä, tai yhdellä yösyötöllä mutta nyt pari viikkoa jatkunut yöralli :( .

Nukahtaa itse nätisti ysin aikoihin, herää sitten puolilta öin ja rauhoittuu maitopullolla. Herää kuitenkin parin tunnin päästä eikä maito tms enää auta. Rähjää unissaan, heittelee itseään ympäri sänkyä..sitä jatkuu pari tuntia kunnes taas käy nukkumaan, usein sitten taas maitopullolla. Mutta tuon rähjäyksen aikana pullokaan ei kelpaa?

Nyt on tullut atooppista ihottumaa, ja olen miettinyt heräisikö kutinaan? Rasvausta on tehostettu. Lisäksi toinen mikä on muuttunut on se että olemme siirtyneet korvikkeesta normi maitoon?

Voiko olla maitoallergian oireita atopian lisääntyminen ja ilmavaivat ja yöheräily?

Kommentit (1)

Vierailija

voi olla maito aluksi epäsopivaa tai muuten huonostisulavaa pienen vatsalle.

Luulen, että meillä on hiukan samaa. Kokeilin maitoa perunamuusissa 1-vuotiaalle ja tuloksena oli punaiset posket ja samanlaiset yöt. Mä mietin vaan, että jos olisi kovasti allerginen, niin se olisi tullut läpi äidinmaidosta ja jo korvikkeestakin. Samoin esimerkiksi naudanliha on sopinut hyvin.

Ajattelin pitää kuukauden taukoa ja kokeilla sitä uudestaan maitoa. Hapanmaitotuotteet ovat sopineet hyvin.

Jätä siis maito pois hetkeksi aikaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat