Onko kukaan voittanut Veikkauksen peleillä isompaa summaa?

Vierailija

Tarkoitan yli 1000€ voittoja? Millä pelillä ja paljonko pelaat yleensä?

Kommentit (7)

Vierailija

Kyllä sitä itse unelmoi aina, että saisi rahaa paljon ja pääsisi veloista, varsinkin kun on tosi tiukkaa.... :)

Mutta tuo lienee totta, että ei se raha niitä kaikkia huolia ja ongelmia poista, mutta varmaan helpottaa suuresti osaltaan.

Hyvää jatkoa sinulle ja perheellesi, 2!

T.3

Vierailija

ja voitettiin * *** ***€. Tiedän että ei tätä kukaan usko kun tänne anonyyminä sen kirjoitan, mutta eipä sen väliä. Itse tiedän mikä on totuus :)

Vierailija

Nyt tein Lottoon netin kautta pelitilin& sieltä ikipelin. Olen 2kk aikana voittanut yht 32€ 1,6€ viikkosijoituksella. Tätä ennen olen voittanut ylipäänsä mitään joskus 10 vuotta sitten.

Mietin että kannattaisiko minun laittaa nuo voitot nyt johonkin muuhun peliin tai lotota tulevina parina viikonloppuna isommilla summilla vai mitä?

Vierailija

Emmä nyt tiedä onko lopunperin elämä hirveästi muuttunut. Tietysti rahahuolia ei enää ole, mutta aina niitä muita huolia tulee rinnalle. Elämä on sellaista että huolia on aina vakiomäärä, yhdestä pääsee niin toinen tulee tilalle.

Mitä siis ollaan toteutettu. Noh, mieheni tietysti osti perheeseen 2 "ökyautoa". Asunto vaihtui isompaan ja järven rannalle. Mökki tuli ostettua pohjoisen hiihtokeskuksen kupeesta ja lapselle tulee laitettua rahaa jemmaan. Mutta muuten olemme eläneet melko "samanlailla". Tietysti itse vähän tuhlailen ronskimmin vaatteisiin (vuittonia, chanelia, dkny, d&g yms..) ja mies noihin autoihin ja viihdeelektroniikkaan. Ystävät säilyivät kaikki, ketään ei hylännyt meitä tyyliin "vitun uusrikkaat paskat"..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat