Auttaako mielialakääkkeet

Vierailija

Olen masentunut ja lääkäri määräsi mielialalääkettä. Olen syönyt sitä nyt reilun 2 viikkoa, enkä huomaan mitään apua. Psykiatrille pitäis varata aika, mutta en ole jaksanut. Yritän soitella huomenna.

Lääkäri ehdotti sairaslomaakin ,mutta en haluais olla töistä pois tuollaisella syyllä. Sitä paitsi jätän työkaverit pulaan.

Kommentit (6)

Vierailija

Muistan miten raskasta se oli alussa ennen kun sain oikeat lääkkeet. Kovasti jaksamista toivotan sinulle ap. Vaikka kuinka tekisi mieli heittää purkit roskiin ja jäädä makaamaan niin soita lääkkeet määränneelle ja sano, ettei apua ole ollut.

Tsemiä ja jaksamista! Masennuksesta voi selviä!

Vierailija

Jos masennuksen syy on persoonallisuushäiriö, mielialalääke voi pahentaa tilaa jopa niin, että puhkeaa mania. Eli kannattaisi teettää pskologin testit ensin ja selvittää masennuksen syy.

Vierailija

Lainaus:

Muistan miten raskasta se oli alussa ennen kun sain oikeat lääkkeet. Kovasti jaksamista toivotan sinulle ap. Vaikka kuinka tekisi mieli heittää purkit roskiin ja jäädä makaamaan niin soita lääkkeet määränneelle ja sano, ettei apua ole ollut.

Tsemiä ja jaksamista! Masennuksesta voi selviä!

Kiitos. Olen tyytyväinen siitä, että lopulta menin puhumaan lääkärille. Pelkään vaan sitä, että apua ei löydy.

Kävin lääkärissä taas tänään ja uusi aika varattiin ensi viikoksi. Silloin katsotaan tilannetta taas uudestaan.

Vierailija

No mä olen kokeillut varmaankin kymmentä tai enemmänkin lääkettä, ennen kuin löytyi sopiva ja sopivalla annostuksella. Eli lääkkeen määräkin vaikuttaa, ei ole välttämättä riittävä. Kaikkihan ei noista lääkkeistä tietty hyödy lainkaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat