+++syyskuisten viikko 2+++

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Vieläkös meitä täällä roikkuu....

Mulla piinaviikko aluillaan. Ovis siis 23.12...mahd. laskettua aikaa en edes uskalla laskea.

t. wilukisu yk3 kp25/24-26.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Eli tuon testaamani ovulaation mukaan menkkojen ois pitänyt alkaa, jos ovat alkaakseen.

Eipä näy eikä tunnu, joten tein testin...ja nega mullakin :(

Jos vaik huomen aamust testaisin, kun tuo aamu varmaa parempi? ainakin noiden mun testien mukaan. (kotitesti.fi:stä one step)

Mut muuten tässä sit vaan ootellaan.

Ei tosiaan mitään oireita edelleenkään kumpaankaan suuntaan.

yk 2 kp 30/28-30

Vierailija

Onnea kookosnougat, mahtavaa! (Ja olikos joku muukin plussannut - sori, en vielä muista nimimerkkejä, onnea joka tapauksessa kaikille plussaneille.)

Kiitos selvennyksestä tuon dpo:n suhteen. Ja seuraavaksi tekis mieleni kysyä että mikäs se luteaalivaihe on... Mutta ehkä alan googlata näitä etten vaivaa teitä koko ajan. Oon vielä pihalla näistä termeistä. Testasin oviksen kp 19 ja kierto on n. 30-31, ja vuosia oon ollut tuntevinani oviksen vasta n. 10 päivää ennen menkkojen alkua. Eli näemmä on varsin myöhäinen ovis mulla.

Itelläni sama tilanne kun kuin miina81:lla. En oo vielä päättänyt millon testaan jos menkat ei ala. Tänään ei oo ollut tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Huih, aivan huikea ajatus, jos vaikka niitä menkkoja ei tuliskaan... Jännittää jännittää!

yk 5 kp 30/30-31

Vierailija

ja samalla hei hei syyskuisille. Täti tuli sitten eilen ihan ajallaan. Sitä ne mensumaiset tunnelmat mahassa tiesi.

Googlasin kyllä et täti tulee yleisimmin 12-16 dpo eli pitäisi olla jotakuinkin tuota luokkaa kaikilla naisilla ja mulla on kyllä pitänyt joka kierrossa paikkansa ihan tunnin tarkkuudella. Mulla täti tulee dpo 14. Tässä viime kierrossa ovis oli tosi myöhään illasta joten oli sitten odotettavaa et tätikin tuli vasta iltapäivästä eikä aamusta niinkuin useimmiten. Kuulostaa hassulle, mutta ihan tosi mun kierrosta voi melkein kellon tarkastaa ;) mutta lohdutuksena niille joilla kierto heittelee - ei ole minun tasainen kierto raskautumisessa auttanut.

Onnea tänne vielä jääville!!!!Meikä typy siirtyy lokakuisiin.

wilukisu yk4 kp2/24-26

Vierailija

aamulla siis tein r.testin ja negaa näytti. MUTTA menkat ei ole alkaneet, ei edes ruskeeta vuotoa tai normaalia selkä/mahakipua JA mulla on parin päivän ajan ollut aika huono olo. Aamulla ja illalla varsinkin n ensin kova nälkä ja vähän huono olo ja kun syö, niin sit vaan huono olo ja maha tuntuu oudolta, jotenkin painavalta. En tosiaan tiedä mitä tää on, oonko tulossa kipeeks, uusia menkkaoireita vai sitä mitä toivon... Ja pöksyihin kurkin ihan vainoharhaisesti että joko näkyy vuotoa. Pimeetä touhua ?:|

Vierailija

Joko Wilukissa testasit?

Mulla täti varmaan tulossa lähipäivinä, tiputtelee siihen malliin ja menkkakipuja on. :(

Moona yk5, kp25/25-27

Vierailija

Voi surku Wilukissa, kurja vieras se täti!!

Ja tervetuloa uusille!!

Jennuli: tjot tarkoittaa Tulee, Jos On Tullakseen.. Eli yritystä ilman sen kummempaa yritystä...=) Tai pupuilua ilman ehkäsyä, että jos tärppää niin sitte vauvalle tervetuloa...=)

Täällä mä hengailen syyskuisissa vielä, tosin ei tätiä vielä ole moneen päivään varmaan tulossakaan... Mutta oon malttanut olla vielä testailematta, perjantaina aattelin jos kokeilis...

Mulla on yhä edelleen tässä kierrossa outoja vihlaisuja tai sellasia repäisykipuja vähän vuoron perään kummallakin puolella alavatsaa.. Siitä on herännyt toiveet, että josko tästä kierrosta jo...;)

TErkuin Sofi kp 29/28-37 yk8

Vierailija

Hei kaikille!

Kopsaan tuolta pidempään yrittäneiden pinosta oman tekstin, ei jaksa naputella uudestaan... Laiska...;)

Nyt on ollut ihme vihlontaa, juilintaa ja nippailua satunnaisesti alavatsalla muutaman päivän!! Toiveet nousee...=) Mutta kun nuo tuntemukset menevät ohi, iskee epätoivo ja epäuskomus siihen, että miksi nyt kun ei muillakaan kerroilla...=/ Varsinainen piinaviikko alkamassa siis!!

Nyt pitäis kierronkin olla lyhyempi kun tuo oviskin oli pari päivää etuajassa, olettaisin että 32 päivää... Tekis ihan hirveästi mieli testailla jo nyt viikolla, testikin olis kaapis...=) Laskin, että keskiviikkona olis about dpo 11, että kutkuttaa tuo testailu...=)

LA olsi muuten 19.syyskuuta oulun laskurin mukaan... Voikun oliskin...=)

TErveisin Sofi kp27/28-37 yk8

Vierailija

eli ensimmäistä tässä yritellään.

Nyt toinen kierto menossa (vasta), mutta tuntuu jo silti aivan ikuisuudelta.

Menkat pitäis alkaa ma 12.1. ja aattelin vasta sen jälkee testailla jos ei niitä näy.

Ei mitään erikoisia tuntemuksia...viime kierrol oli rinnat tosi kipee ja jo ehdin luulla että ekast tärppäs, mutta vuoto alkoi sit viikon myöhässä.

Nyt testailin ovulaation ja siitä laskin tuon ens maanantain.

*jännittää niin vietävästi*

Vierailija

Suku on pahin. Kylään tuli niin täti kuin kaikki muutkin sukulaiset, eli huti tuli :(

Ei muuta kuin kärsitään alta pois ja sitten uutta yritystä...

Ja lokakuisiin siirryn minäkin.

Jennuli-81 yk5 kp1/30-34

Vierailija

Eli sain haamun la-aamuna ja sunnuntaina oli pakko testata uudestaan. Sit olikin jo selvä viiva näkyvissä. :)

Kp:stä ei hajuakaan, elokuulta asti ollaan yritetty ja kierto on siitä asti ollut mitä sattuu. Viimeset kolme kiertoa meni niin, että viikkoa ennen normaaleja kuukautisia alkoi vuoto, joka kesti pari päivää ja sit viikon päästä ekasta vuotopäivästä tuli kerralla oikein vesiputousvauhdilla. Nyt sit vaan ei tullutkaan! Ja syyskuulle omien laskujeni mukaan osuis LA.

Vierailija

Olen täällä lueskellut muutaman kuukauden ja päätin itsekin liittyä mukaan.

Vauva on ollut jonkinlaisessa yrityksessä viisi kuukautta, mutta aluksi yritettiin suhtautua rennosti - "tulee jos on tullakseen". Joulukuussa ostin sitten apteekin ovulaatiotestin ja reilu viikko sitten testasin oviksen - nyt on siis jännät paikat, alkaako menkat lähipäivinä vai ei. Pelkään kyllä että alkaa, koska mitään tavallisuudesta poikkeavia tuntemuksia ei oo ollut.

Ja ensimmäistä yritetään, minä 29 v. ja mies 31. Kova vauvakuume on ollut mulla jo pidemmän aikaa.

Vierailija

Tosiaan, onnea plussan saaneille!

Itellä alkaa jo ihan pää olla sekasin kaikesta tästä ihmettelystä.

Ei siis minkäänlaisia tuntemuksia menkkojen tai raskauden suuntaan. Sikäli oon toiveikas, että yleensä ennen menkkoja jo täs vaihees melko tulessa.

Saas näkee miten käy, maanantain aattelin testin siis tehdä ja vaaveli syntyis sit 19.9.

Mut nyt kuitenki sellain olo, että tuonne lokakuulle tipun...

Vierailija

hyvien uutisten kera, testi näyttää plussaa! Vähän epäuskoinen olo, koska menossa oli kuitenkin "jo" yk6, kierrot heitelleet miten sattuu ja sekin vaihtis mielessä, että mitä jos en enää onnistukaan tulemaan raskaaksi.

Ekan kerran testasin kp23 mammaksi.fi:n herkällä testillä, viiden minuutin päästä tikussa näkyi tosi haalea plus-viiva. Kp28 testasin uudelleen ja silloin tikkun pamahti saman tien selvät viivat. Ovista tikuttavia saattaa ehkä kiinnostaa, että tässä tärppikierrossa ei mammaksi.fi:n ovistikkujen mukaan mulla ollut ovista ollenkaan. Eli ihan täysillä ovistesteihin ei ehkä voi luottaa.

Jaksamista kaikille sitä tarvitseville & tärppionnea!

Kookosnougat

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat