Suositelkaa romanttista komediaa!

Vierailija

.

Kommentit (12)

Vierailija

Suomenkielinen nimi on huono mutta leffa hyvä. Kertoo 1920-luvusta ja on kolmiodraama jossa kaksi urheilijaa rakastuu samaan toimittajaan. Ei ihan perinteinen romanttinen komedia mutta hauskalla tyylillä tehty ja tosi hyvä! Sellainen hyvän mielen elokuva.

Vierailija

Rakastunut Shakespeare (niin kai Shakespeare In Love käännettiin suomeksi) oli aika ihana ja romanttinen, ja oikeasti hauska.

Sitten sellaiset kaksi elokuvaa - jotka pitää siis nähdä molemmat ja aikajärjestyksessä - kuin Before Sunrise ja Before Sunset viehättivät minua paljon, vaikka siis ihan komediaa ne eivät kyllä ole.

Hugh Grantillakin on muutama hyvä. Neljät häät ja yhdet hautajaiset? Notting Hill? Nyt menee kyllä aika vanhan puolelle jo nää mun ehdotukset...

Entäs Ylpeys ja Ennakkoluulo ja muut Austen-filmit? Okei okei, ei edelleenkän ihan ääneennauru-komediaa,mutta kovin romanttista sentään... :-)

Päiväni murmelina? Kun Harry tapasi Sallyn?

Mulle on tosi moni suositellut sellaista kuin 10 Things I Hate About You, mutta en siis ole itse nähnyt...

Vierailija

Olen viimeksi katsonut The Holidayn ja Actually loven, ja molemmat oli ihania. :) Listatkaapa elokuvia joista tällä perusteella voisin tykätä!

Vierailija

Mä kirjotan ylös muistiin teidän ehdotukset. :)

Neljät häät ja yhdet hautajaiset oon nähnyt mut muistaakseni en hirveesti tykännyt. Austenit on nähty juu, ne on mainioita.

Tuo Rakkautta vain taitaa olla juuri Love Actually, musta se oli ihan superihana leffa! Samanlaisia kaipaan lisää... :)

Antaa tulla vain lisää ehdotuksia!ap

Vierailija

lauantaina tuli TV1000 actionilta, brianna loves rocco.. itseasiassa ehkä jenna loves roccoa vielä vähän parempi. Ainut miinus oli, et siinä vedettiin kumilla :(

Eihän kukaan nenääkään kaiva lapasella

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat