hiivasieni + raskaus

Vierailija

mulla verensokerin takia ja antibioottikuurin takia on nyt aika paha hiivasienitulehdus.. olen käyttänyt putkilollisen canesten rasvaa mutta se ei auttanut.. muita lääkkeitä apteekista mikä vois auttaa?

Kommentit (7)

Vierailija

Mulla oli sellainen kuuri päällä. Olen kanssa raskaana ja antibioottien seurauksena sitten tuli hiivis. Apteekin täti neuvoi tuota käyttämään. Asettimien käytössä on vissiin jotain rajoituksia raskaanaollessa, näin taisi paketissa lukea. Mutta toi GD oli mielestäni ihan ok

Vierailija

ei asetinta, niin se canesten 3pv kuuri on paras tai gyno daktarin,

mä oon käyttäny tässä raskaudessa molemmat kuurit ja molemma tauttoi, en laittanu rasvaa kun th suositteli että se 3pv kuuri vaan joka yö tabletti sisään.

Vierailija

canesten ei tehonnut kunnolla mielestäni, mutta tosiaan gd:n asetinta ei suositella raskauden aikana. Tosin se asetin on nykyään kertakäyttöinen ja erilainen mutta en tiedä onko sen käytöstä toista tietoa.

Vierailija

kysyinkö että pitäskö mennä lääkäriin? en. mulla on aika 14.1 (ei saanut ennen sitä). kysyin tietääkö kukaan muuta lääkettä kuin tuon canestenin tai onko kokemusta asiasta.

-ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat