Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritetään yhdessä -09

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei!

Virkkailen tässä alkuun uutta ketjua, kun en oikein mulle sopivaa löytänyt entisistä. Olen tuolla av-puolella enemmän pyörinyt mutta nyt ryhdistäydyin, kirjauduin käyttäjäksi ja siirryin enemmän (ehkä) tänne omieni pariin.

Ollaan täältä pääkaupungin kehyskuntien alueelta oleva pariskunta ja vauva on ollut yrityksessä syyskuusta asti. Se olisi meidän perheen eka ja kovasti jo odotettu. Jännät paikat on menossa, kierto on vaihdellut 30 ja 34 päivän välillä ja nyt on menossa kp 29... Jaiks!

Olisi hauska täällä kuulla teidän muiden yrityksistä ja onnistumisista, jos se vaikka lyhentäisi tätä odottavan tunnetusti pitkää aikaa ;)

Kommentit (3)

Vierailija

on ollut pino ensimmäistä yrittäneille, mut nyt ei oo lähiaikona näkynyt.

-Syyskuisissa- jännätään oisko syysvauvaa tulossa. Ja kohta -lokakuiset-, jos syysvauvat ei tärppää. Sinne vaan kuumeilemaan.

Vierailija

: #

No, puhelen täällä sitten itsekseni että vielä ei näy merkkejä hullun lehmän taudista, toivoa on, yritän kuitenkin ottaa rauhallisesti.

Mulla on yks alkumetreillä kesken mennyt takana, joten en uskalla hirveästi tuuletella vaikka huomenna (tai myöhemmin jos maltan odottaa) plussan saisinkin. Silloin kyllä näytti niin haaleeta viivaa, että oli minusta ennemminkin ehkä (eli sellainen jota tihrustellaan eri suunnista ja tarkistetaan onko silmälasit puhtaat).

Pidetään peukkuja!

Uusimmat

Suosituimmat