Seurustelun vaikeus

Vierailija

Sä sotket sen aikataulun ja systeemin, jos alat sooloilla.

Kommentit (12)

Vierailija

Jos joka kerta rakasteltais niin sehän voisi tarkoittaa, että mies tahtoo tavata sua silloin ja vain silloin kun haluaa seksiä. Nyt hänestä on ilmeisesti joskus kiva tehdä sun kanssa jotain muutakin, mikä on pidemmän päälle hyvä asia.

Vierailija

Lainaus:

jos minä ehdotan treffejä niin heti on että ei jaksa tms.

en tiiä uskallanko ehdottaa edes jos tulee pakit.

että tajuat, ettei nuo oo hyviä merkkejä. No, siksihän sinä asiaa täällä kyseletkin. Kyllä 5 kk:n jälkeenkin pitäisi vielä olla niin rakastunut, että haluaa tavata, jos ehdotat treffejä. No, okei, eihän kukaan aina jaksa, mutta sulla ei pitäisi jäädä asia tuolla tavalla kaivertamaan.

Ja sitte toi, että uskallatko edes ehdottaa. Ei oo mistään kotoisin sellainen suhde, jossa ei edes uskalla ehdottaa yhteistä tekemistä. Heiherää!

Vierailija

Ehkä se on vaan vähän joustamaton ja haluaa itse tehdä aikataulunsa. Nainen tähän väliin, harrastukset tähän väliin, lepoa tähän väliin. Hänelle riittää vähän harvemmat tapaamiset kuin sinulle ja järjestää ne omasta aloitteestaan. Ja jos tapaatte jo pelkästään miehen aloitteista melkein joka päivä niin tarviihan sitä joskus iltoja jolloin voi pestä pyykkiä ja siivota ja hoitaa omia asioitaan.

Vierailija

Sitä kun oli 15 v yhden ja saman miehen kans niin nyt on vaikeeta nää seurustelukuviot! Tää mun deittikumppani haluaa nähdä mua monta krt viikossa, mutta ongelma on se, että jos minä ehdotan treffejä niin heti on että ei jaksa tms. Eli aina aloite tapaamisesta tulee häneltä. Nyt ois tällä viikolla 2 vp iltaa lapsista niin en tiiä uskallanko ehdottaa edes jos tulee pakit. Tekee mieli suunnitella jo jotain muuta puuhaa... Onko tää normaalia? : ) ...ja ollaan kyllä pitkän matkaa yli kolmekymppisiä : )

Vierailija

Lainaus:

Mulle on käynyt noin. Ja ihan tavallinen ja välittävä ihminen se "julmuri" näin jälkikäteen oli. Sattumalla oli sormensa pelissä.

varsinkin kun sillä miehelläkin on ollu tosi karikkoinen suhde exäänsä. Ja molemmilla suht lyhyt aika liittojen hajoamisesta niin voihan tää olla hakemista vielä ja just sellasta, että haluaa vielä katella muitakin vaihtoehtoja...Hankalaa. No en aio kuitenkaan jarrutella. Jos ei uskalla laittaa itteensä peliin ei myös saakaan mitään. Ei sentään ole tauteja kun kävin just testeissä ihan senkin takia, kun en tiedä miten se mun exä hääräs petissä ja monen kanssa.

Ehdottelen siis rohkeasti treffailua ja jos tulee pakkeja vielä tms hämärää niin mies yli laidan. Ansaitsen oikeasti jotain aitoa, ihanaa ja todellista tässä vaiheessa, kun mua on niin paljon satutettu.

Nii muuten mullakin kävi mielessä, että toisaalta kiva, kun on muutakin kuin seksiä...vaikka seksi on parasta : )

ap

Vierailija

Joka päivä soitellaan monta krt. Aina vastaa, kun soitan. Ja sen lisäks hän soittelee ns. pakki-iltoinakin. Tekee fyysistä työtä niin oikeesti ottaa voimille. Vai oisko 2 hoitoo kerralla...? Voihan se ollakin vaikkei ihan heti tyypistä uskois. Lisäksi nyt 5 kk:den deittailun jälkeen on alkanut kiihkeä seksielämä hiipua.

Vierailija

Silloin kun on seksiä niin se on loistavaa! Olen kyllä kertonut hänelle, että edellinen (avio)liitto hajosi kun mies petti ja lähti toisen naisen mukaan. Niin ois melko kylmäsydäminen ihminen jos pitäis mua ja jotain toista naista yhtäaikaa.

Jep...Siksi kyselenkin, kun en ole varma aivan olenko valmis vakiutumaan just tän miehen kanssa. Olen kyllä ihastunut ja rakastunut ja niin on hänkin sanojensa mukaan. Ottaa päähän just tää viittiikö edes kysyä jos tulee pakit- ajatus. Se on tosiaan kai sen merkki, että ei oo kaikki kondiksessa. No jospa heittäydyn kuitenkin täysillä suhteeseen kävi miten kävi. Sydän on menny jo kerran palasiksi niin ei tässä huonommin voi käydä. Eli unohdan nuo typeryydet ja opetteln luottamaan ja heittäytymään täysillä. Kaikella on tarkoituksensa.

ap

Vierailija

Mulle on käynyt noin. Ja ihan tavallinen ja välittävä ihminen se "julmuri" näin jälkikäteen oli. Sattumalla oli sormensa pelissä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat