Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hepatoosi?? VAROITUS! Sisältää valitusta..

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kutisen ko kapinen rakki.. Ihan näin kauniisti sanottuna. Maha, rintakehä,käsivarret ja päänahka, aivan tajuton kutina. Ei ihan kokoaikaa tarvi apinan raivolla raapia, mut pari kertaa päivässä. Muuten riittää pieni kyhnytys. Ja mitä enemmän raapii, sitä enemmän kutittaa ja iho nousee nokkospaukamalle. Maksakokeissa kävin tänään, kolmatta odotan.. On tää ollu niin vaivanen raskaus että viimeiseks saa jäädä jos tässä vielä joku hemmetin hepatoosikin iskee. On tää niin ällöttävää odottaa tuloksia.. Onko täällä ketään kellä hepatoosi? Tai ollu aiemmissa raskauksissa? Tai muuten vaan kutiseva nahka? Onneks tää odotus alkaa olemaan jo lopuillaan :)

-kolmekamua rv 32 tasan

Kommentit (3)

Vierailija

ja myöskin verikokeiden mukaan arvot täysin kunnossa...

Olen kyllä atoopikko, eli kutinat ovat tuttuja muutenkin, mutta ei mulla normaalisti kutise nuo paikat, jotka nyt (jalkapohjat ja varpaat pahimmat).

Mulla kutina alkoi tuossa joskus 32 viikolla (esikoisesta aikanaan oli sama juttu ja silloinkin kävin verikokeissa, joissa ei poikkeavaa näkynyt).

Rasvaus auttaa aina hetkeksi, mutta sitten palaa entistä ärhäkämpänä kutinat takaisin... Kaipa tätä on vain kestettävä niin kauan kuin jatkuu... ja raavittava allergikko/atoopikko tytön kanssa kilpaa.

Katjalah&nelonen rv35+1

Vierailija

Mullakin oli ne arvot sit ihan kunnos, alat 5 ja sappiarvo 3, et niinku normaaliarvojen alapuolella joten kutinat ei niistä johdu. Kärsin siis mistä-lie-kutinasta.. Huoah. Noh, positiivista on se, että en odota kesällä jolloin pitäisi liikkua vähemmässä vaatetuksessa. Ja jos oikein toivoo, tää kutina loppuu kun vauvan saa ulos ja ihokin vois näyttää kauniimmalta sitten kesällä :) Sitä odotellessa..

-kolmekamua & "käpy" rv 32+3

Vierailija

Mulla on ihan sama kun sullakin, koko kroppa kutisee, mutta itse saan raapia ihan koko ajan, eikä mikään auta.

Mulla vaan ongelmana se, että kävin kanssa tänään verikokeessa, mutta arvot olivat normaalit, eli ei hepatoosia.

Ja mulla kutina alkoi 36-37 viikkojen välillä.

Mutta kun ei tämä vaan voi olla mitään muuta!

Jadmiras ja tyttönen 37+5

Uusimmat

Suosituimmat