pieni hyönteinen sängyn alla??? mikä??

Vierailija

meillä on sängyn alla muutama ihmeellinen ötökkä. noin 1,5 mm, aika vaalea, selvästi erillinen etu- ja takaosa sekä takaosassa ikäänkuin pari tummaa raitaa. huomasin nämä, kun kirjaston kirja oli auki sängyn alla ja alkaessani lukea, niitä oli pari aukeaman taitekohdassa ja nyt näin pari sängyn alla kun lampun kanssa sinne kurkin. tarkistin täin ja satiaisen, niitä ei ainakaan yhtään muistuta!

Kommentit (8)

Vierailija

ötökkä, joka elää just papereissa ja kirjojen välissä, oon nähnyt niitä myös monta kertaa! olen joskus kuullut niiden nimenkin, en vain nyt muista. Näyttääkö hiukan pieneltä skorpionilta?:)

Vierailija

voisi ollakin tuo! tosin noita "saksia" en millään erota, mielestäni siltä lähtee "päästä" pienet tuntosarvet ylöspäin. ei myöskään ole noin punertava, mitä wikipediassa näyttää, ennemminkin sellaisen beige?????

Vierailija

ainakaan kun katson kuvia netistä, eikä näitä ole löytynyt meistä ihmisistä, pelkästään tuolta lattialta ja kirjan välistä. yök silti.

Vierailija

Kaikki, mitä olen nähnyt, ovat olleet myös beigejä, ei noin punaisia kuin wikipedian kuvassa. Eivätkä saksetkaan ole olleet ihan noin pitkät.

t.6 :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat