Asumistuesta.

Vierailija

Voiko olla mahdollista että saan vain 128 euroa asumistukea. Asun lapsen kanssa kahdestaan ja ton asumistuen jälkeen joudun maksamaan vuokraa 550e, yksin. Palkka pikkasen yli 1000e. Pitäiskö tässä tilanteessa sit alkaa hakea toimeentulotukeakin, joka kuukausi?? :(

Kommentit (15)

Vierailija

sossussa kun käy työssä tekevänä ihmisenä ja sanon että tarvitsen nyt jotain apua voinko jutella jonkun kanssa, niin siellä kohdellaan ku jotain ammattipummia ja apuahan sieltä ei varmaan tule. Olen niin kyrsiintynyt siihen kohteluun siellä. Harvemmin kuitenkaan joudun käymään tosiaan sossussa. Viimeksi ehkä pari vuotta sitten ja nyt kun tosiaan tarviin apua niin itku kurkussa siellä pyydän että voinko jutella päivystävän kanssa joka ei kuitenkaan onnistunut :( ap

Vierailija

Mutta olen raskaana, eli tarpeeseen tulee nuo neliöt´. Mietin vaan miten vastaavassa tilanteessa on muut pärjännyt? Jos täällä muita sattuisi olemaan.

Vierailija

me haettiin avomiehen kanssa toimeentulotukea, koska miehellä ei ole ollut MITÄÄN tuloja elokuun jälkeen. vuokra oli vileä hakemusta tehdessä 725 (nyt siis nousi noin 60 eurolla), mutta kahdelle ihmiselle tuo on sossun laskelmien mukaan liikaa, eli meille asumiskustannuksiksi huomioitiin noin 660 euroa. sossun mukaan mun tulot riittää hyvin kahden aikuisen elättämiseen (340 euroa jää molemmille), kun eivät huomioi kaikkia laskuja, joita meilläkin on kuukausittain yhteensä 500 euron edestä. eikä siis olla naimisissa, joten mulla ei ole elatusvlvollisuutta avomieheeni nähden. ei siis saatu ennaltaehkäisevää toimeentulotukea yhdeksi kuukaudeksi.

eli tosi persaukinen saa olla, että toimeentulotukea saa. mutta onhan tuollasellainen laskuri muistaaksni, jolla voi jotain laskea.

Vierailija

Ja toiset taas osaa hyödyntää järjestelmää ja ostelee toimeentulotuella sohvia, keittiökalusteita ja telkkareita yms.... No, vuosien harjoittelu on tuottanut tuloksen ja tietää nähtävästi miten ne hakemukset tulee tehdä mutta sitten lapsiperhe joka on tilapäisesti tosi tiukille niin saa vaan olla ilman mitään tukia kun maksetaan näille puolialkoholisteille teidän tuet!

Vierailija

Sehän on vielä sossun juttu. jokatapauksessa googletin ja löysin laskurin jnka mukaan saisin 300 toimeentulotukea. Eihän toi kaikkea kerro, mutta edes jotain osviittaa siitä mikä tilanne on. ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat