Kertokaa miten valmistetaan kastike pestosta?

Vierailija

kaapissa olisi aurinkokuivattuja tomaatteja, kanaa ja pestoa. Lisäksi tietty pastaa. En ole koskaan tehnyt. Puuttuuko jotain ja miten tehdään?

Kommentit (15)

Vierailija

melkein missä vaan. Pestoa kun laittaa nokareina vaikka itsetehdyn pizzan päälle (ennen paistamista siis): nam!

Keitetyn ja valutetun pastan joukkoon vaan purkista suoraan, sekaan just niitä aurinkokuivattuja tomaatteja paloina ja vaikka sipulia sekä herkkusieniä (kuullota sipulit ja herkkarit pannulla, sekaan vielä aurinkokuivatut tomaatit). Lisäksi voit heittää vielä ranskankermaa. Ei terveellistä, mutta jumalaisen hyvää :) Niin ja tietysti mustaapippuria rouheena myös. Lopuksi voit laittaa vielä tuoretta rucolaa ja kirsikkatomaatin puolikkaita joukkoon, saat vähän sitä terveysvaikutusta lisättyä ;)

Vierailija

on pestokastikeohje pastalle ja siinä se kastike sekoitetaan keitetyn pastan sekaan, eli sitä ei ainakaan lämmitetä. tosin en ehkä itse sotkisi joukkoon enää aurinkokuivattuja tomaatteja.. vaan ehkä sipulia ja ta juustoraastetta.

Vierailija

basilikasta (tietty oliiviöljyäja pinjansiemeniä on myös mutta suurimmaksi osaksi basilikaa)

Punainen pesto on tehty Aurinkokuivatuista tomaatesta ja se on sikahyvää.... esim. pitsapohjana päälle levitettynä

pestoa voi tehdä itsekin...

Vierailija

Siis kiitos vinkistä! Mä soveltelen itse usein erilaisia broikku- ja kasvisruokia (kiusauksia, keittoja, pastoja, patoja) ja sain tästä nyt rohkaisun kokeilla pestoa, jos se noin yksinkertaista on (aluksi siis valmiista purkista, ja sitten kun muksut tottuu makuun, alan tehdä itse).

Vielä kun joku opettaisi muta tekemään maukkaita wokkeja... (Wokkipannu toki varmaan tarvittaisiin?)

Vierailija

Lainaus:

Keitetyn ja valutetun pastan joukkoon vaan purkista suoraan, sekaan just niitä aurinkokuivattuja tomaatteja paloina ja vaikka sipulia sekä herkkusieniä (kuullota sipulit ja herkkarit pannulla, sekaan vielä aurinkokuivatut tomaatit). Lisäksi voit heittää vielä ranskankermaa. Ei terveellistä, mutta jumalaisen hyvää :) Niin ja tietysti mustaapippuria rouheena myös. Lopuksi voit laittaa vielä tuoretta rucolaa ja kirsikkatomaatin puolikkaita joukkoon, saat vähän sitä terveysvaikutusta lisättyä ;)

Mustapippuri->mustapippuria, se on yhdyssana. Vai tarkoititko kenties mustaa pippuria ;)?

Vierailija

keitä pasta, valuta vesi pois ja heitä pestopurkki kattilaan ja syö :D

JA siit' sit eikun varioimaan.. että pestopurkin lisäksi heität kattilaan pilkotut tomaatit ja paistetut broilerit...

AARGHHHH oliko pakko musituttaa mulla on aurinkokuivattuja jääkaapissa ja nyt meen aukaseen purkin kun kerran mainitsit.....

Vierailija

lisää sitä keitetyn pastan joukkoon. Lisäksi voit toki tarjota kanaa ja aurinkokuivattuja tomaatteja sellaisenaan. Pestoa on vihreää ja punaista ja molemmat ovat hyviä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat