matkustelemmeko mielestänne paljon jos...

Vierailija

... lapsi on käynyt kahden ensimmäisen ikävuoden aikana 9 eri maassa?

Nyt odotan toista ja miehen mielestä olemme matkustelleet niin paljon ettei kahden lapsen kanssa tarvitse reissata "NIIN KAMALASTI". Mä olisn jo suunnittelemassa uutta matkaa heti kuin tulokas saanut ekan rokotteen.

Kommentit (5)

Vierailija

mutta olen samalla onnellinen että suurin osa ei teidän laillanne tuota järjettömiä määrää hiilidioksidia lentomatkailulla. Itse lennän vain pakon edessä työmatkoilla. Niitä ei ikävä kyllä voi välttää :-(

Vierailija

Eikö olisi lapsen kannalta järkevämpää matkustella enemmän sitten, kun hänkin kytkenee muistamaan noista reissuista enemmän? 2-vuotiaalle on aika sama uiko hän viereisessä lammessa, Itämeressä vaiko Välimeressä. Kuulostaa siltä, että sinä siis haluaisit matkustella, ei niinkään miehesi tai lapsesi. Tuon ikäisen kanssa 1 reissu per vuosi on ihan riittävä.

Vierailija

eli olette varta vasten lähteneet siihen maahan lomalle, ei niin, että esim. Italian lomalla olette käyneet Vatikaanissa, Ranskan lomalla Monacossa, Kyproksen lomalla Egyptissä... Jos olette 9 eri maassa käyneet ihan viikon-kahden lomalla 2 vuoden aikana, niin on paljon.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat