Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein perheelle Knorr valmislasagnea eikä hävetä yhtään

Vierailija

Mitä järkeä kiireisen pienen lapsen äidin on alkaa alusta asti väsäämään lasagnea juustokastikkeineen, yms kun siihenkin tuhrautuvan ajan voin leikkiä lapseni kanssa.

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

että itse tekeminen olisi vaikeeta.Tää on just tyypillistä av-mammoille.Mä teen valmisaineesta koska se on hyväksi havaittu.Saatan tehdä joku päivä itsekin:=)

Vierailija

Ainakin mun tekemä.. paljon juustokastiketta mukana, nam!

Mutta tokihan helpompi ratkaisu on Knorrin tai Rainbown puolivalmis, ei siinäkään mitään vikaa ole.

Vierailija

Se oli tehty täysjyvälasagnelevyistä ja juustokastikkeessa oli valkosipulituorejuustoa juustoraasteen tilalla. Oli siis keveyempi versio meidän normaalista lasagnesta. Hyvää oli!

En ole ikinä tehnyt lasagnea valmiista paketista.

Vierailija

Lainaus:

En ole kuullut kenenkään ystäväni kuullut ikinä tehneen lasagnea kokonaan itse. Paketti knorria ja 400g naudan paistijauhelihaa. Johan sitä jos tuolle linjalle lähdettäisiin niin kaikkien pitäisi muuttaa maalle ja viljellä itse kaiken minkä syö

Vierailija

Jos se lähinnä siitä valkokastikkeesta kiikastaa tuo voiko valmista käyttää vai ei niin voi voi ..... en minäkään tee pastakastiketta tomaattimurskasta vaan tomaateista, OK maksaa enemmin, mutta maistuuhan sentään joltain verrattuna tölkkitomaattimurskaan, joka on oikeesti ihan hanurista !!

niin ja lasagnea pääsääntöisesti knorrista tai rainbowsta mukaellen :-)

Vierailija

Lainaus:

Taitaa omatunto vähän kolista kun noin epätoivoiseksi tarvitsee ruveta...

Jos sulle äitiys on jotain suorittamista niin olen todella pahoillani sun puolesta! Aika paksua tekstiä itselläsi. Hah hah. Mene nyt äkkiä takas sinne nyrkin ja hellan väliin ja anna omantuntosi kolista joka kerta kun avaat kaupan valmiin paketin (kyllä, tomaattipurkin, lasagnelevypaketin, jauhelihapaketin...)!

Vierailija

itse olen ainakin tonnarilasagnea tehnyt juustoraasteella, ja tulee tosi hyvää! Aijai, oiskin ollut kiva tehdä huomiselle. On vaan jo muuta odottamassa kaapissa.

Vierailija

Aika paksua sanoa, että einesmielessä on ihan sama asia laittaa knorrin lasagnea kuin käyttää tomaattokastikkeeseen purkkitomaattimurskaa. Taitaa omatunto vähän kolista kun noin epätoivoiseksi tarvitsee ruveta...

Tiedoksenne muuten, että suomessa myytävistä tomaateista ei saa lainkaan oikeanlaista tomaattikastiletta, mutta viljelmien vieressä sijaistevilla oikeasti kypsien tomaattien tölkittämöiden purkkimurskalla pääsee.

Ja se jonka lasagnesta tulee suolatonta, niin kandee maustaa suolalla kastikkeet yli, sillä lasagnelevyt imevät suolaa ruoasta itseensä.

Vierailija

te jotka teette itse niin teettekö te tomaattikastikken itse tomaateista, juustokastikkeen alusta ja pastalevytkin taikinasta itse? Vai vaan sen juustokastikkeen valkokastikepohjaan ja purkista tomaattikastikesta ja valmiita pastalevyjä?

Entä mausteet? Tuoreita ruukkuyrteejä ainostaan vaan kuivattuja purkista? Mä vähän uskon että "itsetehdylläkin" on aikamoinen hajonta. vai ?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat