Miten voin opiskella sisustussuunniteliaksi?

Vierailija

Asun Etelä suomessa. Missä on koulu jossa aikuisena voi opiskella ja kutsua itsensä sen jälkeen nimikkeellä sis. suunnittelija...

Kommentit (7)

Vierailija

Haluaisin siin opiskella sen verran (vaikka olen jo itseopiskellut :) ) että voisin tehdä yksityisyrittäjänä sisustajan työtä. Yritin Googlata mutta en oikein löytänyt mitä etsin. Olen kuullut että voi käydä kurssin ja saada sisustusalan ammattia/nimikettä..

Kiitos kaikista vastauksista!

Vierailija

Lainaus:

Mä en usko, että minkään kurssin perusteella voi olla sisustussuunnittelija oikeasti? Kaipa sitä voi tietty itseään nimittää miksi haluaa, mutta ei se sitä koulutusta korvaa.

Mut mäkin kyllä suosittelen harkitsemaan pariin kertaan sitä ammattia laman aikaan.

Vierailija

Neljän vuoden opiskelu, ei siinä varmaan itseopiskeluista paljon saa hyväksi luettua. Riippuu tietysti myös aiemmista opinnoista, josko jotain saisi. Riippuu vuodesta, miten helposti pääsee sisään. Tietysti lahjakkaat pääsevät helposti aina. :) Veikkaisin, että vuosittain ainakin 150 hakijaa, ennen muinoin n. 12 otettiin sisään vuosittain.

Mä en usko, että minkään kurssin perusteella voi olla sisustussuunnittelija oikeasti? Kaipa sitä voi tietty itseään nimittää miksi haluaa, mutta ei se sitä koulutusta korvaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat