Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kysymys imetyksestä..

Vierailija

Menen töihin ja tarkoitus olisi jättää aamu- ja iltaimetys. Imetänkö kerralla molemmista vai aamulla toisen/illalla toisen?

Kommentit (6)

Vierailija

Miten hitossa se voisi tuollaiseen vastata, ei ole mitään tekemistä lääketieteen kanssa tuommoisella. Ethän sinä sitä kyllä oikeastikaan tiedä kokeilematta. Joillain voi toinen tissi täyttyä liikaa päivän aikana jos aamulla imettää vain toisen.

Vierailija

ja molempia myös illalla. Tosin omasta mielestäni silloin on kurjaa kun rinnat eivät tyhjene kokonaan. Olen itse aika samassa tilanteessa, en tosin töihin menossa, mutta imetyksen vähennys meneillään. Imetän enää 1 aamulla, 1 ip ja 1 illalla ja imetän nyt aina vain toisen rinnan kerrallaan ja hyvin on mennyt. Ensi viikolla olisi tarkoitus vähentää kahteen ja silloin varmaan siirryn tuohon molempien rintojen imettämiseen.

Vierailija

sitä yritin sanoa.. lääkäriltä sain vastaukseksi että kokeilla itse!?? se mulla kans tuli mieleen että herkästi ehtyy jos 24 h tulee väliä..

Vierailija

imettäisin molemmista että maidon tulo pysyy päällä, näinhän olisi enemmän stimulaatiota molemmille rinnoille. Siis ymmärsin että aiot jatkaa aamu ja iltaimetystä vielä töiden alettua etkä jättää niitä kokonaan pois..?

Uusimmat

Suosituimmat