Miten olisi mahdollista saada haalittua kasaan 30000e parin kuukauden aikana?

Vierailija

lainaan ei olisi varaa, mutta rahat tarvittaisiin ehdottomasti.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Joku sen jo mainitsikin, sillä minä olen elämäni (ja lasteni elämän) rahoittanut jo pari vuotta. Tavan töihin ei kannata mennä, en missään hankkisi näin hyvin.

Vierailija

Pientä pilkettä simmuun.

Lainaus:

Lainaus:

Tosin en ole epätoivoinen, mutta 30000€ riittäisi lainojen poismaksuun. Kunpa jostain saisi tienattua.

Itse ajattelin myydä kaikkea turhaa pois, siitä nyt hyvällä lykyllä saisi ekan tonnin aikaan. Sitten voisi harkita jotain extratyötä tai kirjoittaa kirjan tai säveltää hittibiisin tai lotota.

Jos osaat kirjoittaa niin että joku ostaa kirjan tai kuuntelee biisiä. Niistäkään ei kyllä rahoja saa heti, vaan aikojen kuluttuja. Lotto on hyvä vaihdoehto. Laita 30 000,- lottoon niin VOIT saada vaikka 10 euroa takaisin.

Vierailija

500 euroa päivässä kahteen pekkaan pitäisi olla ihan mahdollista - keksikää vielä mukaan jotain spessu-juttuja niin asiakkaita riittää.

Vierailija

tee kotikäyntejä ja hoida hommia myös vaikka autossa. Miehes tietty myös myy hanuriaan ahkerasti. Iso perhetuubi liukkaria vaan ett perse kestää...

Vierailija

hinta vaan tarpeeksi alas hoitaa tulot volyymillä. 30€ per laaki niin tuhat asiakastahan riittää. Liukkauden voi hoitaa rypsiöljyllä niin säästyy pitkä penni...

Vierailija

vastauksia lukiessa alkaa melkein harkitakin pepun myymistä. Saatte sen kuulostamaan niin helpolta ja kannattavalta :)

No ei kai..

Toivottavasti löydät, ap, jotain muuta myytävää.. Laita nyt ensin pieni summa lottoon, saattaa sieltä tulla enemmänkin kuin 30 000e.. Kaverini muuten voitti nettipokerista 50 000e..

terveisin,

köyhä, mutta onnellinen Fanny

Vierailija

Tosin en ole epätoivoinen, mutta 30000€ riittäisi lainojen poismaksuun. Kunpa jostain saisi tienattua.

Itse ajattelin myydä kaikkea turhaa pois, siitä nyt hyvällä lykyllä saisi ekan tonnin aikaan. Sitten voisi harkita jotain extratyötä tai kirjoittaa kirjan tai säveltää hittibiisin tai lotota.

Vierailija

- Toinen työ

- Minimoi menot

Näistä ei kyllä saa kuin max. 5000 € parissa kuukaudessa.

- Myy kaikki mahdollinen: auto, telkkari, tietokone, harrastusvälineet, korut

- Lainaa tai pyydä sukulaisilta ja ystäviltä

-> Sijoita kaikki pörssiosakkeisiin ja toivo hurjaa nousua.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat