lasten itsetyydytys..

Vierailija

hei! olen 34v....7ja 9v tytön aiti...olen kiinnittänyt huomiota vanhemman tytön "keinutteluun" ja toista esinettä vasten tapahtuvaa hieromista....onko normaalia ja pitäisikö asiasta keskustella?? kiitos etukäteen!

Kommentit (7)

Vierailija

Lainaus:

Varmaan n. 6 vuotiaana. Alapääni sai stimulaatiota tietyssä asennossa jalat ristissä istuessani.Keinutin samalla itseäni. En käyttänyt käsia apuna. Muistan, että se tuntui hyvältä ja hengitys kiihtyi. Se loppui aina laukeamiseen. Minulle ei tullut mieleenikään mitään seksuaalista. Enhän edes tiennyt, että mitään sellaista on olemassa/voi tehdä. Se vaan tuntui hyvältä. Vanhemmat kielsivät sen ja tein sitä salaa. Vasta joskus varhaisteininä tajusin, että se oli itsetyydytystä.

Vierailija

Varmaan n. 6 vuotiaana. Alapääni sai stimulaatiota tietyssä asennossa jalat ristissä istuessani.Keinutin samalla itseäni. En käyttänyt käsia apuna. Muistan, että se tuntui hyvältä ja hengitys kiihtyi. Se loppui aina laukeamiseen. Minulle ei tullut mieleenikään mitään seksuaalista. Enhän edes tiennyt, että mitään sellaista on olemassa/voi tehdä. Se vaan tuntui hyvältä. Vanhemmat kielsivät sen ja tein sitä salaa. Vasta joskus varhaisteininä tajusin, että se oli itsetyydytystä.

Vierailija

Sitä ei kylläkään lapsilla kutsuta itsetyydytykseksi, vaan unnutukseksi, koska siihen ei liity seksuaalisia mielikuvia. Lapsi nyt vaan on hokannut, että tietty liike ja kosketus tuntuu mukavalta.

Älä kiinnitä asiaan huomiota, mutta jos lapsi harrastaa sitä myös vieraiden nähden, voit sanoa, että alapään koskettelu on samanlainen henkilökohtainen asia kuin vaikkapa nenän kaivaminen eli sitä ei ole tapana tehdä muiden nähden, vaan omassa rauhassa.

JOS hinkkaaminen on kovin vimmaista, voi olla paikallaan tarkistaa, ettei kyse ole alapään kutinasta ja jostain tulehduksesta. Esim. hiivaa ja streptokokkitulehdus voi olla aivan pienelläkin lapsella, myös alakoululaisella.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat