G: Tuletko toimeen anoppisi kanssa?

Vierailija

.

Kommentit (14)

Vierailija

ei nyt läheisiä olla, muttei riidoissakaan. Neutraalit välit. Ollaan oltu yhdessä 17 vuotta, mutta silti juttelemme aika pinnallisella tasolla; lastenlasten toimista ja päivän uutisista julkkisjuoruineen. Kiva, kiltti ihminen ja sopivan nöyrä, ei tunge itseään liikaa elämäämme.

Vierailija

Enpä valitettavasti. Näennäisesti esim. sukujuhlissa välit on hyvät, mutta kun anoppi ilmoitti ennen joulua pojalleen ettei halua meitä ja ainoaa lapsenlastaan nähdä, niin se kertonee, ettei ne välit kunnossa voi kai olla. En ymmärrä kyllä syytä tai no ehkä ymmärrän (olen eronnut ja minulla on aikaisemmasta suhteesta lapsi, en kuitenkaan ole narkkari, väkivaltainen, petturi tai alkoholisti), mutta että siitä pitäisi näin paljon pitäisi vihoitella, niin sitä en.

Vierailija

viime vuonna nähtiin kerran noin puolen tunnin ajan. Eli ei kauheen lämpimät välit. Surettaa ja samalla ärsyttää. Anoppi on tosi negatiivinen, ei hyväksy minua ja on suht suvaitsematon jäykkis, että ei varmaan koskaan voida lähentyä.

Vierailija

Nyt kun lapset on jo alakoululaisia, ei enää edes lastenhoidosta tule kahnauksia. Lapset osaa jo itse sanoa mitä tarttee tehdä tai jättää tekemättä. Hyvin tullaan toimeen, mielipide-eroja toki on, mutta niitä nyt voi olla kenen kanssa tahansa. Anoppi jäi juuri eläkkeelle ja nyt näyttää aikaa löytyvän myös lapsille, siitä kiitos =)

Vierailija

Anoppi onkin ainut ihminen, jonka kanssa en tule toimeen. Anopilla sen sijaan on muitakin "vihamiehiä". Mä en haluu enää edes yrittää. 30 vuotta olen nyt anopin tuntenut ja pahemmaksi vain menee koko ajan.

Vierailija

Toiset lapsenlapset kun on aina siellä hoidossa, vähintään kerran kahdessa kuukaudessa viikon ajan, mutta me emme halua jatkossakaan viedä lasta usein hoitoon. Ymmärrän jos muut vievät, mutta anoppi ei ymmärrä kun me emme vie. Siitä tulee aina vähän erimielisyyksiä..

Vierailija

Jos alamme oikeasti asioista puhua, kiehahtaa minulla nopeasti. Olen anoppini kanssa kuin yö ja päivä, joten mieheni ei ainakaan ole nainut äitihahmoaan. Liki kahdenkymmenen vuoden aikana olen jo oppinut, milloin pitää suusa kiinni ja taitaa anoppikin olla sen oppinut. Mutta se on tasan varmaa, että miksikään anopin vanhuudenhoitajaksi en koskaan ryhdy. Kun emme tähän mennessä ole oppineet ymmärtämään toistemme ajatusmaailmaa, en usko sen tapahtuvan koskaan.

Vierailija

Esikoisemme syntymän aikaan anopilla oli vaihdevuodet, emmekä tulleet ollenkaan toimeen. Anoppi arvosteli minua kaikessa. Muutama vuosi sitten nostin kissan pöydälle ja asiat selvitettiin. Nykyisin mulla on maailman paras anoppi!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat