Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä on parhaat rattaat 2v:lle?

Vierailija

Nyt on tullut noissa yhdistelmissä raja vastaan. Tarvitaan tukevat ja hyvät rattaat. Ulkonäöllä ei niin väliä kunhan kestävät, tukevat ja turvalliset. Mikä merkki on paras?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

niin avorattaat ovat parhaat: kestävät melkein mitä vaan ja ovat kevyet, mahtuvat melkein minne vaan. Tarvittaessa kuomun ja sadesuojien kanssa. Avorattaissa ei taida olla paljon laatueroja, meidän Emmaljungia on käytetty jo 6v lähes koko ajan, ja hyvin toimivat vielä. Vanhimmat käytössä olevat, jotka olen nähnyt, olivat 70-luvulta.

Vierailija

Teutonian Timmyt vuodenikäisestä lähtien. Olin niihin tosi tyytyväinen, oli kestävät ja tukevat, mutta kuitenkin ketterät ja selkänoja säätyy kolmeen asentoon samoin kuin Scootereissa oli jalkapeitto jne. Hyvin uskaltaa myös Teutoniat käytettynä, niin itsekin ostin ;)

Vierailija

Yhdistelmät tulleet siten vastaan, että pitkäkinttuinen neiti saa lyhyen jalkatuen yli ja ohi ujutettua jalkansa ihan liki pyöriä.

ap

Vierailija

Liian painavat? Liian isot? Liian kömpelöt? Liian jotain? Liian vähän jotain?

Eikös yhdistelmät yleensä ole sieltä tukevimmasta ja kestävimmästä päästä.

Vierailija

meillä ei ole niin hyviä kokemuksia Scooter rattaista. Selkänoja on vaikea saada säädettyä makuuasentoon ja hankala saada kasaan. Ei ole vielä kokemuksia muista rattaista.

Vierailija

itse olen katsellut scootereita, Brio raceja ja noita crescenteja, joissa ainakin "makuutilan" pituus on selvästi suuremoi kuin racessa - jos teillä pitkä tyttö. Racessa kuulemma myös katto tulee vastaan nopeasti, vaikka muuten ihanan kevyen ja näppärän oloiset ovatkin

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat