Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

uhkarohkeetako?

Vierailija

pitäs mennä työharjoitteluun ke 4kuukaudeksi päiväkotiin. Mulla diabetes ja rv10.. ystäväni sanoo että olen aika rohkea kun menen töihin taudinpesään.. koska diabeteksen takia, eteenkin nyt raskausaikana, ei olisi hyvä jos tulee joku virus sieltä päiväkodista.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Lainaus:

mä jotenkin tunnen sun tyypin. Ei kannata mennä työharjoitteluun, varmana saat noilla syillä vältettyä karenssin kun kieltäydyt osoituksesta :D

häh?

siis ystäväni alkoi pelotella mua? itse tykkään olla siellä töissä. aloin sitten miettiä onko kaverin väitteessä perää.

-ap

Vierailija

Moniko on perseisillä käsillään tai tautisilla sormillaan hipelöinyt niitä kamoja, rahoja, kärryjä jne!

Lainaus:

Olin siellä samassa päiväkodissa kesän töissä (en ollut sillon raskaana) enkä saanut mitään tautia, mutta nyt kun kaverini puhui asiasta niin alkoi vain mietityttää miten tää raskaus alentaa vastustuskykyä..

Niin ja ei ole ihan sama kuin olisi kaupassa.. Ei kaupassa tarvi pestä toisten lasten kakkoja, pyyhkiä pissat ja kakat ja pyyhkiä räkänenää..

-ap

Vierailija

Ne osaa auttaa sua.

Ei tarhat mitään karanteenialueita ole. Sielä nyt on paljon pöpöjä kun on paljon ihmisiä; niinkuin muissakin paikoissa joissa on ihmisiä (koulut, julkiset liikennevälineet, kauppakeskukset). Lopettakaa se tarhojen mustamaalaaminen! Jos olet tarhassa ollut niin tiedät ettei kaikki ole aina kipeitä...

Vierailija

Mun esikoinen on 4v, 2 vuotta sitten oli keskenmeno ja sen takia pelkään hieman että jos tulee joku virus joka vaikuttaa sikiöön.

Ja kuinka monta kertaa se pitää sanoa: tykkään olla siellä töissä ja ne lapset on ihania. Niitä ketoaineita ja "vaarallisia" viruksia tässä nyt olen alkanut miettimään.

-ap

Vierailija

olen ite päiväkodissa töissä, ja tiedän henkilökohtaisesti ihmisen, joka on saanut sieltä sikiönsä tappaneen tartunnan. Mutta totta, sen VOI saada muaaltakin. Mutta itse en tiedä miten teen sitten kun joskus olen raskaana, teenkö muita töitä tovin.

Vierailija

Lainaus:

olen ite päiväkodissa töissä, ja tiedän henkilökohtaisesti ihmisen, joka on saanut sieltä sikiönsä tappaneen tartunnan. Mutta totta, sen VOI saada muaaltakin. Mutta itse en tiedä miten teen sitten kun joskus olen raskaana, teenkö muita töitä tovin.

Vierailija

Lainaus:

saikkarin hakemisesta?

Vastaukseni: EI, ei TODELLAKAAN ole uhkarohkeaa vaan ihan normaalia olla TÖISSÄ vaikka olisi RASKAANA ja peräti rv10 menossa!

Miksi heti oletat että haluan lusmuilla kotona? Miksi olet ilkeä? Asia on niinkuin kirjoitin. Tykkään olla siellä töissä ja rahaa on kiva saada että voi sitten myöhemmin ostaa vauvantarvikkeita. Ja mulle tulee ketoaineita helposti jos olen kipeä ja neuvolassa sanottiin että kannattaa välttää ketoaineita raskaana. Ja kyse on siis siitä mitä kaverini sanoi että päiväkoti on taudinpesä.

-ap

Vierailija

Lainaus:

Olin siellä samassa päiväkodissa kesän töissä (en ollut sillon raskaana) enkä saanut mitään tautia, mutta nyt kun kaverini puhui asiasta niin alkoi vain mietityttää miten tää raskaus alentaa vastustuskykyä..

Niin ja ei ole ihan sama kuin olisi kaupassa.. Ei kaupassa tarvi pestä toisten lasten kakkoja, pyyhkiä pissat ja kakat ja pyyhkiä räkänenää..

-ap

Vierailija

sitten kun sinulla on oma lapsi, jota joudut itse hoitamaan vaikka oletkin diabeetikko, niin luuletko ettei siinä riitä siivoamista?

"Niin ja ei ole ihan sama kuin olisi kaupassa.. Ei kaupassa tarvi pestä toisten lasten kakkoja, pyyhkiä pissat ja kakat ja pyyhkiä räkänenää.."

Vierailija

saikkarin hakemisesta?

Vastaukseni: EI, ei TODELLAKAAN ole uhkarohkeaa vaan ihan normaalia olla TÖISSÄ vaikka olisi RASKAANA ja peräti rv10 menossa!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat