Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Työkaverini on levittänyt minusta huhua, että valehtelen

Vierailija

tai olen valehdellut yksityiselämästäni, työpaikastani kuten aiemmista työsuhteistani yms. enkä ole. Nyt minua pidetään työpaikallani patologisena valehtelijana tämän naisen minusta levittämien perättömien huhujen vuoksi. Olen todella vihainen ja tunnen, ettei minulla ole mitään mahdollisuutta puolustautua tätä kiusaajaa vastaan.

Mitä itse tekisit?

Valehdellut en ole. Hän on ilmeisesti kateellinen mieheni ammatista yms.

Kommentit (12)

Vierailija

tai muulla naisvaltaisella alalla? Minulla sattui olemaan todella vittumainen työkaveri vuoden. Haukkui kaikkia selän takana... lopulta kyllästyin ja vaihdoin paikkaa.

Vierailija

mutta naisvaltaisella alalla kyllä. Kyllä minä pystyn väitteeni todeksi todistamaan, mutta tuntuu jotenkin hullulta ja nololta alkaa selittelemään. Tiedän minäkin, että varmasti patologisia valehtelijoita on olemassa, mutta itse en onneksi ole sellainen. Kadun todella, että hänelle mitään ylipäätänsä olen kertonut. Toinen ilkkuu ja puhuu kaikille ja sitten vielä väittää valehtelijaksi...Olen vaihtamassa työpaikkaa. Toisaalta mietin, annanko asian olla. Toisaalta inhottavaa jättää entinen paikka niin, että toiset luulevat minun olevan oikeasti joku valehtelija.

Vierailija

voin jättää vaikka kahvipöydälle kaikkien luettavaksi, samoin miehen opiskelutodistukset yms. Ei ole mitään niissä valehdeltua. ap

Vierailija

Kysyisin ko. henkilöltä toisten kuullen mistä on saanut tuollaisen virheellisen käsityksen. Ja ilmoittaisin kylmästi, että jokaiselle joka tahtoo nähdä olen valmis näyttämään työtodistukset ym. todisteet. Ihmettelisin ääneen että miten jollakulla voi olla niin paljon turhaa aikaa että silkkaa vittumaisuuttaan tahtoo mustamaalata muita ja että kannattaa muidenkin varoa: se joka vainoaa yhtä alkaa helposti vainoamaan myös muita.

Älä nieleskele. Pane hanttiin, kerää "kannatusjoukkoa".

Vierailija

Juorut nimittäin kulkevat. Puhdista maineesi nyt heti.

Lainaus:

Olen vaihtamassa työpaikkaa. Toisaalta mietin, annanko asian olla. Toisaalta inhottavaa jättää entinen paikka niin, että toiset luulevat minun olevan oikeasti joku valehtelija.

Vierailija

hän on jo valehdellut minusta kaikille. Minä itse olen niin tyhmä ollut, että olen omista asioistani/elämästäni puhunut, koska hän oli mukava minulle aluksi ts. esitti sellaista ihmistä. Sitten hän alkoi mustamaalaamaan minua. Jotain tuollaista ajattelinkin. Hän vainoaa myös muita. ap

Vierailija

Ala selän takana päivittelemään kun sejase valehtelee... etenkin kerro jokaiselle mitä juoruja on levittänyt juuri heistä. =)) Etköhän löydä muitakin jotka päivittelevät kiusaajaa... aikuinen ihminen: miten se kehtaa??

Vierailija

joka tosiaan valehteli ihan kaikesta, työpaikoistaan, koulutuksestaan, sukulaisistaan yms.

Rehellisen ihmisen erottaa sairaalloisesta valehtelijasta vain rehellisyys. Ole avoin, valmistaudu todistamaan väittämäsi oikeaksi vaikka se epäreilulta tuntuisikin. Minäkin toisi nuo valeet julkisesti puheeksi jolloin voisin kerralla todistaa sanani oikeaksi.

Vierailija

olen niin paniikissa jo töihin mennessä, pelkään jatkuvasti mitä muut minusta ajattelevat tämän naisen levittämien huhujen perusteella. Minusta tuntuu, etten jaksa enää elää. Olen todella masentunut ja voimaton.

ap

Uusimmat

Suosituimmat