ajatusten mylly

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heips!

vasta liityin mukaan joulukuun vimppa päivä ja nyt sitten tänne kai sieltä pinosta hypätään?

Aune86: mulla ihan samanlaisia ajatuksia :D toisaalta tosi ärsyttävää tää ajatuksen juoksu kun alkaa epäilemaan jo omaa itseään ja kykyä selviytyä ;) mutta juu...pitää yrittää kasata itteni nyt!!!......helpommin sanottu kun tehty....

lähtis jo tämä täti kulkemaan eikä tulis ihan heti takasin ;) nää luomu menkat onkin kyllä huomattavasti kivuliaammat kun pillereiden aikaan, että senkään vuoksi en näitä kauaa haluais kärvistellä :( nyt lähtee kuitenkin vasta eka oikee yrityskuukausi (minun mielestä...ukkohan ei varmaan ajattele tätä minään YRITYSkautena vaan tulee jos tulee)..eli jännittää... ja mietityttää että kauankohan sitä itsellä menee raskautumiseen...ja voinkohan edes raskautua... eka ovis vois olla bongailtavissa ehkä 13-15.1 välisellä ajalla... huom..ehkä :) vielä en rupea tikuttamaan...mutta greippimehua tekis mieli ostaa...nyt oon kyllä höyrähtäny ihan totaalisesti!!

no jostakin se on alotettava ja tälleen varovasti on sovittu... ja ääneen en edes uskalla ajatellakkaan mitään ovisjuttuja :D ihana kun ukko kiinnittää kauheesti huomiota toisten vauvoihin ja raskaana oleviin äiteihin ja vakuuttaa, että kyllä sitä pärjätään :)

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat