loukkaannunko turhasta

Vierailija

Olemme puhunet saunaremontista sen jälkeen, kun mieheni oli pyytänyt remonttifirman miestä katsomaan yllättäin saunaamme. Sanoin miehelleni, että olisi ollut fiksua kysyä minultakin (koko asiasta ei ollut tätä enen puhuttu)ennenkuin menee pyytämään ketään. Hän totesi, että toimi tökerösti. Asia unohdettiin, kunnes tänään taas ilmaantui toisen firman mies saunaamme katsomaan. Taaskaan mieheni ei ollut sanonut minulle mitään. Muutenkaan ei oltu sen koommin puhuttu koko remontista muuta kuin, että katsotaan nyt ajan kanssa rauhassa onko rahaa jne. Tuntuu nyt vaan siltä, että minua ei tässä asiassa tarvita ja ylitseni kävellään. Loukkaannunko turhasta?

Kommentit (13)

Vierailija

Minusta olet aiheesta loukkaantunut. Mä ainakin suuttuisin, jos meille joku tulisi pällistelemään meidän saunaa ílman minun lupaani. Kyllä saunaremontti ja sen suunnittelu on mielestäni niin iso juttu, että se tehdään YHDESSÄ.

Vierailija

mutta eihän tuossa tapahtunut mitään vahinkoa vaikkei sanonutkaan

sovin minäkin omin päin keittiörempan suunnittelijan ja sinä päivänä sarttui sitten koko perhe olemaan kipeänä kun en sitä etukäteen tiennyt muttei mieheni onneksi ottanut pulttia. saan muutenkin kutsua meille vieraita jos tahdon

Vierailija

Tekispä mun mies noin, niin oisin kyllä TODELLA otettu! Oisi aivan kerrassaan ihana yllätys! Sauna kaipaisi uutta ilmettä, mutta miehen mielestä saa kelvata vielä varmasti ainakin seuraavat kymmenen vuotta...

Eli en kerta kaikkiaan käsitä, mistä ja miksi ihmeessä olet loukkaantunut?!?!?!?!

Vierailija

Tosiaan niitä kustannuksia on pahempi arvoida ilman ammattilaisen arviota, joten ihan hyvä minusta nimenomaan keskustelun pohjaksi olisi jonkinlainen tarjous. Sittenpähän tiedätte, onko teillä siihen oikeasti varaa jne.

Meillä isot asiat päätetään yhdessä, mutta minusta tuollainen ei ole iso asia.

Vierailija

Tai siitä, että miten remonttia olisi mahdollisuus toteuttaa ja missä ajassa...

Kysymys oli siitä, että yhdessä katsotaan, että pyydetäänkö ylipäänsä ketään arvioimaan mainitsemiasi asioita!

Ap:n mieshän oli jo kerran aikaisemminkin tehnyt samoin ja ap oli ilmaissut paheksuntansa. Eikö mies ole hiukan "hidas" jos tekee saman uudestaan, tietäen, että ärsyttää puolisoaan.

Keskittykää ap:n olennaiseen kysymykseen, eli yhdessä oli päätetty pohtia ja mies ei pitänytkään lupaustaan. Olisin totta helvetissä itsekin suuttunut, mutta en voisi kuvitellakaan, että mieheni toimisi noin.

Vierailija

olimme sopineet, että koko remonttia mietitään ensin yhdessä , että onko se siis ylipäätään mahdollista. Se, että meillä on 3 lasta40 asteen kuumeessa ja meille tulee joku mies katsomaan saunaa. Olisin kyllä toivonut, että mieheni olisi kysynyt minulta, että sopiiko, että kotiimme tulee tällä hetkellä joku. Mutta olenkin tottunut, että isommista asioista päätetään yhdessä, mutta teillä sitten mies hoitaa tälläiset jutut?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat