Muita joista Sauli-Jenni-asetelmana kiihottava ja kiinnostava?

Vierailija

Itse tunnen myös helposti vetoa komeisiin, fiksuihin, menestyviin keski-ikäisiin miehiin, vaikken missään vakavassa suhteessa itseäni niin paljon vanhemman kanssa voikaan kuvitella olevani. Mutta fantasioida aina voi=) Ja flirttailla pomon kanssa=)

Mutta jtoenkin tuo astelema on aika kutkuttava. Ja kun miettiikin sitä tunnetta nuoren naisen päässä, kun tajuaa, että ihan oikeasti mahdollinen tuleva presidenttimme on minuun aivan rakastunut. Ja miten jännää pitää suhdetta salassa noin kauan.... miten ja missä ne on oikein tapailleet?

Kommentit (15)

Vierailija

Mattiin ja Susaniin. Tuollaista suhdetta ja onnellista loppua Susankin ehkä kaipasi, mutta ehkä Matti piti häntä liikaa epävarmuudessa ja kenties nolosteli suhdetta, jolloin Susan vaati varmuutta ja julkisuutta suhteelle mikä sitten pilasikin kaiken?

Vierailija

Että vielä Sauli voidaan lukea ns. työikäiseksi ihmiseksi. Sauli näyttää olevan suht hyvässä kuosissa. Sauli on minusta kymmenen vuotta nuoremman oloinen, semmoisest 50v:stä menisi ihan kepesti. Rouva taas kymmenen vuotta ikäistään vanhemman oloinen, semmoinen 40v:stä menisi. Eli siis semmoinen kymmenen vuoden ikäero, vaikak todellisuudessa onkin 29 vuotta.

Toivottavasti biologia ei tule näiden kyyhkyläisten tielle. Vanhuutta ei mikään pysäytä, vaikka kuinka yrittäisi.

Vierailija

Asiat voi tehdä kunniallisesti (kuten sauli ja jenni) tai sitten epähienosti ja epäsivistyneesti, kuten jotkut toiset.

Minunkin mielestäni asetelma on jollain tavalla kutkuttava....

Vierailija

Olen ollut eräässä työpaikassani itseäni yli viisitoista vuotta vanhemman miehen sitkeän ja kiusallisen flirtin kohteena. En koe vetoa noin paljon vanhempiin setiin. Kun tämä Sauli-Jenni juttu tuli esille, huolestuin että nyt viis-kuuskymppiset gubbet saa taas purjeisiin tuulta... se on ahdistavaa, ei mitenkään jännittävää myönteisellä tavalla !!

Tässä en yhtään sano etteikö Saulin ja Jennin suhde voisi olla hyvä.

Vaikka kun ajattelee onhan siinä paljon JÄRKIsyitäkin varmaan mukana :

Sauli tarvitsi kiireesti edustavan vaimon kun pressanvaali lähenee, viimeksi vaimottomuus oli ehkä 'hidasteena' kisassa??

Ja Jenni - kokoomus, politiikkaan suuntautunut - jostain syystä ei sitten itse 'tähtää pressaksi' ? mutta pressan vaimona ei hassumpaa kaiketi ?

EHkä ponnahduslauta omalle uralle (vrt Päivi Lipponen ) ?

Vierailija

vaikka varmasti toimiikin työelämässä vielä useamman vuoden. Asetelma on minusta iljettävä. En saa siitä ajatuksesta mitään kiksejä että tapailisin isukkiani vanhempaa miestä, oli tämän asema ja vauraus mitä tahansa. Lähinnä vain harmittaisi luopua oikeasti kiinnostavien ja hyvännäköisten miesten tapaamisesta jonkun papparaisen vuoksi. Saulin mieltymykset puolestaan kieltämättä vähän kummastuttivat jo silloin kun hän heitti teini-ikäisestä Ruotsin prinsessasta "seksikäs nainen"-kommentteja (Uutisvuodossa vuosia sitten).

Vierailija

Onkohan tämä malli rantautunut meille Amerikoista, joissa yllättävän monet nuoret naiset naivat iäkkään ukkelin, jolla on rahaa ja asemaa?

Mitä se kertoo meidän arvoistamme ?

Itse vierastan. Minua ei raha ja valta kiihota seksuaalisessa mielessä. Mutta eipä varmaan niitä monia naisiakaan...

Vierailija

mutta kun siirtää ajatukset 10v. päähän niin.... voi ei.... 40v ja 70v, ei kuulosta ollenkaan hyvältä. Noilla ikävuosilla (siis 60-70) voi tapahtua ihan mitä vain ja todella nopeasti. Ei huvittaisi olla 40 vuotiaana omaishoitajana.

ap

Vierailija

vaikka kun Matti Vanhanen treffaili Susania salaa ja se tuli ilmi niin se oli ihmisten mielestä lähinnä noloa. Johtuuko se siitä ettei Susan päässyt vihille koskaan vai onko persoonakysymys?

Vierailija

Voin kertoa, että Jennin kaltainen äärimmäisen fiksu, itsenäinen ja työkeskeinen uranainen ei rakastu kehenkään sen vuoksi, että hän saattaa olla tuleva presidentti. Voisin kuvitella, että Jenni mieluummin jatkaisi nykyisellä tiellä eli omalla urallaan kuin ryhtyisi pressan puolisoksi. Hänhän on ikäänsä nähden saanut aikaan paljon ja menestynyt hyvin.

Miksi on niin vaikea ymmärtää, että kaksi samankaltaista ihmistä voi sattumalta löytää toisensa ja rakastua ikäerosta ja kummankin asemasta HUOLIMATTA?

Vierailija

Tämä oli varmaan sitä syvällistä tosi rakkautta joka ei katso näköön, ei kokoon , ei ikään.... Hienoa että jotkut sen saavuttavat!

Ihmeellistä vaan on se että se ei voi toimia toisinpäin : että 60 v nainen ja 30 v mies löytäisi tosi rakkauden (Aira Samulin ja Ekinsä lienevät ne ainoat, harmi...)

Vierailija

Jenni Haukio ei ole ennen tätä ollut julkisuuden henkilö, joten Sauli on hyvin voinut käydä hänen kanssaan vaikka kaupassa herättämättä kummempaa huomiota. Arkeen ja toiseen voi - yllättäen :P - tutustua myös kotioloissa poissa toisten silmistä. Itse en ainakaan koe tutustumisen edellyttävän kokkareilla juoksentelua ja toisille näyttäytymistä.

Joidenkin meistä on oikeasti mahdollista nähdä ihminen numeroiden takana. Siis, Sauli Niinistö voi olla muutakin kuin "60-vuotias mies." En minäkään ole paljon itseäni vanhempien kanssa ollut, mutta kun tapaan uuden ihmisen, en ensimmäisenä mieti hänen ikäänsä, vaan aivan muita asioita.

Jos Sale ei viehätä juuri sinua, miksi sen pitäisi kiinnostaa Jenni Haukiota tai vaikuttaa näiden kahden aikuisen ihmisen avioliittopäätökseen?

Vierailija

että miten todenmukainen on heidän suhteensa, siis tarkoitan arjen suhteen? Jos ovat onnistuneet salaamaan tämän kaiken näin tehokkaasti, se tarkoittaa myös sitä, että "normaalia" yhteiselämää ei ole voitu viettää. Ei liikkua yhdessä missään tapahtumissa, ei ole voitu lomailla yhdessä, ei käydä yhdessä kaupassa jne. Ei ole voitu kunnolla asua yhdessä, ja nyt sitten mennään naimisiin.

Kuinka suhde kestää arkipäiväistymisen ja yhdessäelämisen, sitä vain tässä olen pohtinut?

Ja myös sitä, että itse olen vajaa pari vuotta nuorempi kuin Salen nuorikko, enkä tosiaan voisi kuvitella seurustelevani 60-vuotiaan miehen kanssa. En kyllä tunne mitään vetoa niin vanhoihin. Voi olla charmikas ja miellyttävä mies noin vanhana, mutta "siinä mielessä" ei iske kuitenkaan. Sale ei ole minua koskaan viehättänyt, vaikka moni vanhempi (40 + mies) voi olla erittäin kuumaa kamaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat