Miksi osa mustista ihmisistä pitää koko ajan jotain ääntä?

Vierailija

Usein olen stadin ratikoissa, metroissa, kaduilla törmännyt mustiin (usein miehiä), jotka pitävät jatkuvaa ääntä yllä joko laulamalla, mumisemalla, kieltä napsuttamalla tai läpsimällä käsiä polviinsa. Jos ei ääntä kuulu, niin ainakin on pakko heilua tai jotain.

Ilman mitään rasistista sävyä utelen, mistä tämä johtuu? Onko kyse "vain sykkivästä verestä", huomion hakemisesta vai miten tämä mielestänne tulisi tulkita? Varsinkin jos kyseessä on henkilö joka hakee katsekontaktia, tulee mieleen että pakkohan tuo on olla huomionhakuista tuo mölyäminen.

Monilla mustilla naisilla on taas usein tapana puhua taukoamatta, päällekkäin, hirvittävän takovalla, hermostuttavalla äänellä.

Kommentit (5)

Vierailija

myös törmännyt noihin pakkoliikkeisiin - aina on ravintolassakin joku nykimässä hihasta ja läpsyttelemässä takapuolelle. Hämeessä ei ikinä. Mutta savolaisilla on tietysti rytmi veressä ja niin kova juonittelu koko ajan käynnissä että väkiselläkin ruumis heiluu kun ajatukset kulkee niin kovaa.

Vierailija

mulla on rakas velipuoli, joka muutti suomeen ollessaan 17 ja "adoptoi" meidän perheen, eli tuli niin tutuksi että on kuin veli. Hän jotenkin ynisee aina. Olen miettinyt mikähän siinä sitten on. Mutten kyllä ole ajatellut sen olevan jotenkin yleismaailmallista mustien hommaa, mutten tiedä, ehkä se on jotenkin jos muutkin on huomanneet.

Vierailija

ja samalla lauman laidoilla olevat tiedustelijat vinkuvat havaintojaan ympäristöstä. Jos lauma havaitsee jonkin akuutin uhan kuten savannilla saalistavan leijonan tai donitsia syövän poliisin, niin varoitushuudon myötä koko lauma kiipeä lähimpiin puihin...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat