Jos toinen lapsi syntyy keskikesällä, on mun pakko ottaa esikoinen synnärille mukaan

Vierailija

Lainaus:

Koska ei ole tukiverkostoja ja ukko asuu kesät mökillä, jonne en esikoista anna. Mökillä tissutellaan pitkin päivää eikä kukaan ole ajokunnossa jos esikoiselle tapahtuu jotakin.

Ja jos synnytys alkaa, en todennäköisesti saa miestä kiinni koska se ei pidä mökillä kännykkää ollenkaan mukana. Puhelin lojuu päiväkausia autossa äänettömällä.

Kommentit (11)

Vierailija

Koska ei ole tukiverkostoja ja ukko asuu kesät mökillä, jonne en esikoista anna. Mökillä tissutellaan pitkin päivää eikä kukaan ole ajokunnossa jos esikoiselle tapahtuu jotakin.

Ja jos synnytys alkaa, en todennäköisesti saa miestä kiinni koska se ei pidä mökillä kännykkää ollenkaan mukana. Puhelin lojuu päiväkausia autossa äänettömällä.

Vierailija

ja mun äiti vois ehkä tulla, mutta en uskalla pyytää kun se ei ole 15 vuoteen nukkunut ilman unilääkkeitä ja nyt mukaan on tullut myös kalja. Pitää kysyä neuvolasta voisko lapsen saada synnytksen ajaksi lastenkotiin.

En asu lasteni isän kanssa ja se tekee mitä tykkää

Vierailija

1) ei huolehdi asioita, joihin on aikaa puoli vuotta

2) kesällä kartoittaa, ketkä naapureista ovat kotona ja tutustuu heihin tarvittaessa ja sopii, että esikoisen voi viedä synnytyksen yllättäessä vaikka yöllä hoitoon.

Vierailija

Miksi et pyydä kodinhoitajaa?

Meillä on ollut kaksi kertaa synnytyksen aikana kodinhoitaja.

Tosin mulla helppo tietää milloin pitää tulla kun käynnistettyjä synnytyksiä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat