.:¨' * ' ¨NELIAPILOIDEN viikko 2 ¨' * ' ¨:.

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Uuden viikon kunniaksi uusi pino....ja se lista...

NELJÄTTÄ KUUMEILEVIIN KUULUVAT:

Nikki, oma ja miehen ikä, lasten iät, paikkakunta, yritys aloitettu

Eltemia, 35 ja 37, Keski-Uusimaa, t+p/98, t/06, 9/2008

Hiisku84, 24 ja 25, Kymenlaakso, -04,-06 ja -08, haaveillaan yhdessä,mutta vielä ei olla tosissaan ;)

Hoppenkoija, 30 ja 31, Etelä-Eurooppa, 03/02, 10/04 ja 12/07, Aikaisintaan 2009, jos ollenkaan.

Hölppä, 33 ja 34, Pirkanmaa, -97, - 01, -05, Heti kun uskaltaa, 4. erot on ollu hyvä.

Iineri-73, 35 ja 37, Varsinais-Suomi, -98, -01, -08, 1/2009

jalkkis, 33 ja 36, etelä-pohjanmaa, p-00,t-03,p-06, taas kuumeillaan ja kierukka lähtenyt(?)...

Kaksosveet, 30 ja 33, pk-seutu, pojat 03, 05+05, haaveissa vauva loppuvuonna 2009/keväällä2010

leppäkerttunen, 38 ja 40, ulkomaat, 6, 4 ja 2, 03/08 eka " yritys" pitkän pohdinnan jälkeen

maggie84, 24v ja 23v, kymenlaakso, pojat 02/04 08/05 ja 11/07, tjot:)

mammariini, 32v ja 36v, Satakunnassa asutaan, Pojat 04/03, 06/06 ja tytär 10/04

marjaleena, 26 ja 29, Etelä Karjala, 3/01, 2/03 ja 4/06, Yritys aloitettu: 6/08

mimmuli2010, poika 02/04, tytöt 3/03 ja 10/05, alkuvuosi 2009

minä79, 29 ja 29, Pohjois-Suomi, pojat 02, 04 ja 07, heti

nani76, 32v ja 34v , Päijät-Hämeessä asustellaan, Pojat 02/95, 08/99 ja 08/07, tjot

pönttö-örvelö, molemmat 27v, kymenlaakso, pojat 06/02, 08/03 ja 08/07, ehkä joskus...

tölökki 36v+36v lapset 4/o3 7/o5 ja 4/o7 Uusimaa, äiti kuumeilee isä toppuuttelee

viveli, 32v ja 36v, isoveljet 07/03 ja 04/06 ja pikkuneiti 03/08

äitix3, Pk-seutu, p01, t05 ja p06

Plussanneet ja vauvautuneet NELIAPILAT ;)

~ poponen, 35 ja 37, 13,10 ja 3, LA:helmikuussa 2009

~ Trionäiti (moonshine), 25 ja 29, lappi, 01/03, 04/04, 10/07, LA: helmikuussa 2009

~ islabonita, 32, 41, Pohjois-Suomi, tytöt 4,5,7, la helmikuussa 2009

~ Helmikukka75, 32v/pian 42v, Pohjois-Savo, Tyttö 10v, pojat 7v ja 9kk, la 14.2.2009

~Zeldatar la 26.02.09

~ Helmielina, 32 ja 30, Päijät-Häme, 11/99, 06/02, 10/04, LA 3.4.2009

~ mani, 26 / 28, Pirkanmaa, 02, 05, 07 Poijaat, LA 10.4.2009

~ Tari, 35 ja 37, Ylä-Savo, poika -03,tyttö -04, tyttö -07, LA 3.6.09

~ Helinä-78, 30 ja 29, Itä-suomi, pojat -01 ja -03 tyttö -05, LA 18.6.09

~karamelli, 35 ja 37, Etelä-Suomi, -97, -99, -03, LA heinäkuussa 2009

~ Miksuliinu, 32 ja 34, Keski-Suomi, poika 10/00, tyttö 3/02 ja tyttö 8/07, LA 2.7.09

~joma_, molemmat 25v (vm83), Oulun lääni, 6v, 4v ja 1v4kk, plussattu

~sani-74, 33 ja 40, Pohjanmaa, t01, t03, t6/07, LA 31.7.09

~nelkku, 27v, Keski-Suomi, LA 10.8.2009

~maalaisomppu, 32 ja 35, Keski-Suomi, pojat 05/99 ja 03/02 ja tyttö 12/04, la elokuu 2009

~premium, 34 ja 32, Vihti, tytöt 02 ja 05, poika 07, LA syyskuun alku 2009

~tytöt040507 poika 25.3.08 4800g, 52cm rv 42+1

~3_x_äippä tyttö 26.9.08 4110g, 51cm, pipo 37,5cm

~AngelEyes tyttö 6.10.08 3855 g, 49 cm rv 38+6

~AIHA poika 12.11.08 4490g, 52.5cm, pipo 37cm rv39+4

SUURET ONNITTELUT JO PLUSSANNEILLE NELIAPILOILLE!

Pahoittelut ja lämpimät lohtuhalit vauvansa menettäneille ja keskenmenon saaneille ;´(

Hitsilän hitsi....tuo plussanneiden pinohan on jo pitempi mitä meidän vielä kuumeijoiden...ei se ole ihme että hiljaista on...joten uudet ja taustalukijat rohkeesti mukaan vaan!!

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Heipsistä vaan täältäkin. Tämä palsta on temppuillut jo aikansa, jokohan saisin viestini läpi????

OmaanNapaan ei mitään uutta: Vuoto jatkuu aaltoillen, viime yönä ja aamulla ei yhtään vuotoa, mutta nyt illalla tuli taas mukavia hyytymiä... Taidan soittaa aamulla polille ja kysyä neuvoa. Ei kait tämäkään nyt ihan normaalia ole, vai onko??

Harmittaa vaan niin kamalasti kun ei mikään tunnu onnistuvan. Huomenna alkaa sitten arki. Mitenköhän jakssan taas herätä? en jaksakaaan, mutta pakko on. Voisin oikeasti nukkua tai vaan olla sängyssä 24/7. On nyt alkanut taas iskemään oikein kunnolla kun vuotokin temppuilee..

Onneksi on parin viikon päästä tulossa tyttöjen reissu. (kerrakin ilman miehiä ja lapsia) Lähdetään viikonlopuksi tyttöjen kanssa mökkeilemään. Täys kooma päälle ja tilanne nollille... eix vaan. Ainoo vaan että mä olen jo ihan koomassa yhden siiderin jälkeen, kun ei mulla ole tapana juoda mitään.. mutta pääsee pois arjesta ja saa ajatella ihan jotain muuta. ehkäpä se helpottaa ajatuksia.

Olen muutenkin itse niin kahden vaiheilla uuden yrityksen kanssa. Olisi niin harmi ja surku jättää yritykset keskenmenoon. Mutta toisaalta elämä alkaa olla jo suht. helppoa. Kuopuskin on jo aika omatoiminen ja syksyllä pitäisi aloitta työt täyspäiväisesti ja laittaa nuorimmaiset päiväkotiin. Odotan jo oikeastaan sitä. Vaikka ei siittä, Mä olen rakastanut näitä 4 vuotta jotka olen nyt ollut kotona lasten kanssa. On se vain niin ihanaa nähdä lasten kasvavan ja olevan kotona.

Juup. sellaista tänään mun ajatusmaailmaan. Saas nähdä mitä huomenna. Päätöksiä en aio tehdä, eikä mieskään. ennen kuin jälkitarkastus on ohi ja lupa uuteen raskautumissen saatu, vasta sitten pohdimme miten jatkamme. Nyt hormonit sotkee mun ajatuksia ihan liikaa.

Ompun kirjoituksia tulee oikeasti ikävä. nIItä on ollut ihana lukea. ja käyn kyllä varmasti lukemassa odotus puolella neliapiloita.

Palsta alkaa tosiaan hiljetä, Ei meitä montaa "vakkaria" jää.. uudet, tervetuloa, teemme tilaa ja otamme joukkoon!

Nyt hyvää yötä kaikille!

äitix3

Vierailija

Nämä sivut tökkivät ja pahasti. en ole moneen päivään päässyt edes lukemaan viestejä... saatikka kirjoittamaan. Mitenköhän nyt käy???

Ja heti ON: Vuoto loppui keskiviikkona!!! vai oliko se torstaina... no nyt on vain pientä limaista vuotoa joka on rusehtavaa/oranssia???? mutta pikkuhousunsuojalla pärjään. nyt vain odottelen sitä jälkitarkastusta, se on 19pv.

Huomaa yllä että olo alkaa parantua ja hormonitoiminta myös. Ihan mielettömät halut, niin makkarin puolella kuin keittiössäkin. Mutta toisessa en voi päästää itseäni irti.... arvaattekos kummassa??? hih!!

No, katotaa kuinka nyt viestin käy ja tulen myöhemmin takaisin..

äitix3

Vierailija

Poikkesin kuumeilijoiden joukkoo taas pitkästä pitkästä aikaan.. Osittain ihan tarkoituksellakin olen täältä pois pysytellyt.. Minä kun en edelleenkään todellakaan tietä mitä oikein haluaisin. Ainakin vuoden päivät olen tätä samaa asiaa vatvonut.. josko vielä se neljäs. Kuitenkin näiden seitsemän kotiäitinä vietetyn vuoden jälkeen alkaisin jo kaivata työelämäänkin. No olen tässä kotiäitinä oloni ohella opiskellut ennen lasten syntymää aloittamani lähihoitajan opinnot loppuun ja tehnyt jonkin verran keikkaakin viikonloppuisin. Mutta varsinkin näin pimeänä, märkänä ja kuraisena vuodenaikana alkaa kaivata jo vähän muutakin kuin lasten kanssa ulkoilua, pyykkäystä ja ruuanlaittoa päivästä toiseen.. Mutta sitten toisaalta syylini huutaa vielä yhtä vauvaa!!!!

Mies on periaatteessa asiaa vastaan. Ihan järkisyistä: Meidän talo nyt ei ole ihan kauhean suuri ja autokin vain viidelle. Minun jaksamistani taitaa myös epäillä tätä asiaa kun näin eestaas vatvon.. On kuitenkin sanonut että jos yksi pieni vielä sattusi tulemaan niin tottahan hän sitä rakastaisi ja onnellinen olisi. Mainitsi myös että pienempi paha se olisi nyt ihan pian kuin vaikka viiden vuoden päästä, sitä joutuisi silloin aloittamaan kaikki vaipparallit taas ihan alusta nyt menisi vielä vähän niin kuin samaan putkeen.. Että en tiedä olisiko tuo vielä pehmitettävissä..!!!!

Nyt lapset kaipaavat jo huomoita täytyy lopetella..

Sekavin tuntein ja kirjoituksin:

pönttö-örvelö ja pojat x3

Vierailija

Elikkäs ajattelin nyt kirjoittaa jos joku minut vaikka muistaisi....

Ensiksi onnittelut kaikille plussanneille ja suuret pahoittelut ja voimahalit keskenmenon kokeneille.

Olen nyt viimeisen viikon jonkin verran käynyt täällä viestejä lukemassa, minunhan piti siis poistaa kierukka ja vauvanteko yritys piti alökaa marras-joulukuussa, mutta koska elämä ei mene ikinä juuri niinkuin on suunnitellut iin ei menny minunkaan.

Kävin siis gynellä, joka totesi silloin että kierukka oli tulehtunut ja sain siihen antibiootin ym. ja samalla otettiin papa. No vastoin kaikkia odotuksia papasta löytyi tason 3 muutoksia ja ensi viikolla olen menossa Loop hoitoon siitä.

Järkytys oli sanoinkuvaamaton ja pelko kauhea ja palstailukin jäi välittömästi. Sain itseni rauhoitettua ja lääkärikin vahvisti että hätää ei ole vaan kaikki saadaan kuntoon. Hyvä siis näin ja jostain tuli myös pelko sitten vauvan hankkimistakin kohtaan ja päätin laittaa hakea opiskelemaan.

Sanoin sitten miehelle että jos pääsen tuonne kouluun niin vauvanteko siirtyy parilla vuodella tai unohdetaan kokonaan.

No nyt sitten kävi niin että pääsin opiskelemaan, mutta myöskin vauvakuume nousi uudestaan pintaan ja olemmekin sopineet mieheni kanssa että neljännen yritys alkaa keväällä 2010, jolloin kerkeän valmistua ennen vauvan syntymää.

No niin,tulipas omaa napaa oikein olan takaa, mutta pakko oli hivenen slevittää että mihin olin kadonnut.

Nyt siis palstailen taas enempi ja vähempi aktiivisesti, mutta mukana ollaan ja kovasti plussa onnea kaikille toivoopi Mimmuli

Vierailija

Meillähän tuo esittelypino kulkee joka viikon pinon mukana ja siinä on vain nuo tärkeimmät tiedot ja aika lyhyesti neki...eli jos osaat niin kopsaa tuo esittelylitania tuolta ylempää ja lisää omat tietosi siihen tai laita ne omat tiedot vaan tulemaan niin mää voin ne tietosi sitte lisätä tuohon pinoon...plussaonnea vaan sullekin bd bd ja onnea muutenkin uuteen elämäntilanteeseen :)

huomenna ois tarkotus varmaanki uutta pinoa taasen laitella...ELI KIPIN KAPIN KAIKKI PINOON VAAN!!

nani taas

Vierailija

olen ollut aika hiljainen listalainen, lineekö tuolla asiaa, kun on ollut mieli maassa... meidän haudatun pikkuisen laskettua aika lähestyy ja nyt on jotenkin ihan jäätävää nähdä viimeisillään raskaana olevia kaupoissa tai pieniä vauvoja. Itku tulee heti =( On se niin väärin!

Nanin tavoin toivottelen uusia mukaan.

Iinerille hyvää jatkoa, olisimme mielellämme pitäneet sinut täällä!

Maalaisompulle toivottelen jaksuja ukkokullan kanssa. Totesin tässä ystävälleni taannoin, että miesten ajatusliikkeitä ei parane arvuutella menee oma pää vaan sekaisin, kun ei niistä mielenliikkeitä mitään selvää saa ;)

Anttusatun lähtöä myöskin harmittelen, meillähän väki vaan vähenee: poistuu listalta tai siirtyy odottaviin. Uusia mukaan vain :)

äitix3 sinulle lämmin uuden vuoden ja toivon hali XOX

Meillä on ahkerasti pupuiltu, päivittäin ovistikut loppui kesken ei ollut kuin neljä, joiden aikana en bongannut.... joten jännityksellä mennään kuukautta eteenpäin.

Loppiais illan jtkoja toivotellen

Mammariini kp17/24-32

Vierailija

Tänään vähän paremmalla mielellä, sain jopa uuden pinon aikaseksi :)

Anttusanttu: eipä tuollasta kiitellä, hampaat irvessä sut sieltä listalta poistin...Olet aina tervetullut takasin millon vaan ja erittäin mielellämme sun juttujasi luetaan vaikket kuumeiliskaan eli käyhän vaan kuulumisia aina välillä kirjoitelemassa ja tietty lukemassa kans meidän järkijuttujamme...Ja kiitos tärppionnitteluista, niitä taidetaan tarvita!!

Omppu: täällä myös "hyvä" äiti...eli eipä tuosta ole montaa viikkoa ku mää nukuin pommiin (tosin niin tuo esikkokin oli kellonsa kiinni laittanut, meillä tuo kohta 14v saaki jo ihan itekseen nousta, mää nousen siinä vaiheessa ku rupeaa lähtöä tekemään) ja niinhän sitä nuori mies bussista myöhästy... ja toisena aamuna tuolle keskimmäiselle kävin samalla lailla... :DD Eli mää olen kans todella huono aamuihminen...

minä79: mukavaa kuulla taas sustakin! Toivottavasti kierrot sullaki tasaantuis eikä tulis liian pitkää taikka lyhyttäkään...plussaonnea myös sullekin!!

äitix3: voih tuota sun vuotoa...onneksi pääset jälkitarkastukseen niin ei tule ylläreitä ja pääset pian normiarkeen ja kuumeilemaan...mulla jäi kauppareissu tekemättä...saas nähä kuinka käy ku viimes viime ma käyty ruokaostoksilla...heh heh...jotenki sitä on niin sekasin näitten päivien kans..

Tänne ei siis mitään uutta taaskaan mutta aattelin tulla teitä kiusaamaan ku tilanne on sama ku eilenki eli ukkokultani salilla ja isommat lapset vetää iltapalaa...eli eipä parempaa tekemistä muka vaikka oishan tuolla vaikka mitä tekemätöntä...

Plussatuulia ja tärppionnea kaikille sitä toivoville!! Nythän on onneksi yks lisävapaapäivä :DD

nani kp10 (29-34)

Vierailija

Muutamaan otteeseen olen jo yrittänyt kirjoitella. Ensimmäisen viestin , jossa vielä siis kuumeilen ja kovasti tuhosi pikkuneiti sulkemalla koneen juuri ennen lähetystä... Ja kuin kohtalon ivaa niin sittenpä tuli käytyä miehen kanssa vakava keskustelu liittyen tähän lapsiluvun lisäämiseen. Mies siis oli vakaasti nyt vihdoin ääneen sitä mieltä, että kyllä tää on tässä.

Ja uskomatonta, mutta totta,nyt kaksi kuukautta myöhemmin voisin liki 100 % varmuudella sanoa, että taitaa olla meidän perheelle aivan oikea päätös. Univelka ja liki 1-vuotiaan hurja omatahtoisuus varmaan vaikuttaneet asiaan, mutta joka tapauksessa olen huomannut, että ajatukset tätä pastaa lukuunottamatta ovat enää tosi harvakseltaan vauvoissa. Mä suunnittelen uusia sisustuksia kotiin ja kesäpippaloita ja kaikkea muuta mitä nyt ehtii kun kotosalla päivät puurtaa..

Muiden tärppipäivien odottelu ja kuvaukset plussaviivoista kuitenkin niin mukanansa vieviä, että en vielä ole malttanut ihan kokonaan sivuista luopua. Mutta jahka mä vuoden päästä suunnilleen palailen töihin nuuhkimaan taas toisinaan vauvan tuoksua niin luulen, että viimeistään silloin luppoajan loppumisen myötä lukeminenkin jää.

Kaikille nelosta kuumeileville joka tapauksessa antoisaa vuotta 2009!! Ja suuronnittelut nimeltä vielä Maalaisompulle. Sun tekstejä täytynee siirtyä lukemaan kohta odottajiin, kun niitä lukiessa tulee niin hyvälle mielelle. Kirjoittaisit joskus vaikka kirjan teidän lapsiperhearjesta, ostaisin!!!

Niin ja siis se asia oli, että jtaas se joku ihana ,joka näitä hommia näppärästi hoitelee, niin voisikos pliis poistaa siis Iinerin listalta.

Tervisin Iineri kera kolmikon. :)

Vierailija

Taas tänne luikin, kun lapset syventyneet leikkeihinsä, maha on täynnä ruokaa ja ukkokin lähti aamulla reissuun, tulee vasta perjantaina kotiin. Näin katsokaas sisaret paha saa palkkansa, kun sitä niin kovasti teille manasin, niin jo vain joku kuuli ja viskasi oitis muualle muutamaksi päiväksi :-)

äitix3: Kyllä tuli surullinen olo, kun luin juttusi, tuntuu niin pahalta, että näin piti käydä. Tuo hormonimyrsky ja totaalitympääntyminen lähes kaikkeen oli minulle eka sysäys kohti masennusta. Toivottavasti sinulla on ystäviä, joiden kanssa jakaa pahaa oloa, sisälleen sitä ei kaikkea kannata varastoida. Ihanalta kyllä kuulosti tuo viikonloppu ystävien kanssa,oikein kateelliseksi tulin. Meitä oli kanssa joskus tosi tiivis neljän naisen kombinaatio, mutta mitä sitten tapahtui? Kun siihen joku osaisi vastata! Nauti tuosta ajasta, olet sen ansainnut!

Teretulemast myös Mimmuli pikku hiljaa ainakin mukaan "hommiin". Onnea vaan opiskelupaikasta, salainen haave myös itselläni, kun ei vaan olis talolainaa ja sataa muuta rahareikää. Uteliaisuudesta kysyn, että vaihdatko kokonaan alaa, vai jatkatko eteenpäin jo olemassa olevalla alalla? Mulla olis kauhea hinku vaihtaa kokonaan eri alalle.

Toi lääkärikäynti kuulostaa melko pitkälle omaltani. Minullahan tuo papa näytti tuota kolmosta reilu vuosi sitten ja kyllä se ekaks säikäytti, varsinkin kun kukaan ei vaivautunut täällä tk:ssa edes kertomaan, mitä tarkalleen ottaen tarkottaa. Vasta kun menin siihen kolposkopiaan sairaalaan, minulle kerrottiin enemmän. Minulla reaktio tähän vauva-asiaan oli päinvastainen: tajusin, että jos oikeasti perheenlisäystä haluaisin, pakko on toimia. Meidän suvun naisten historia kun ikävällä tavalla toistaa itseään, ja äidilläni aikanaan alkoi juuri samanlaisilla elkeillä päättyen sitten kohdunpoiston reilusti alle nelikymppisenä. Meillä siis rankkaa tulehdushistoriaa kilometreittäin muutenkin, että ei siis tämä yksistään tee mitään sellaista, mutta kuitenkin.

Tsemppiä hoitoon ja hiljalleen nousevia kuumeaaltoja sinnekin!

( . ) Mä sit kävin tänään siellä tk:ssa ja pääsin ultraan, enkä ollut ihan väärässä: siellä torvessa näkyy kysta! Eipä siihen sitten tällä haavaa muuta apua, kun särkylääkettä, jos tarve vaatii, ja muutaman viikon päästä uudestaan tiiraukseen, että älyääkö häipyä. Ja olihan siellä sit muutakin: pieni, hurjasti sytkyttävä pussukka kohdussa... Että nyt se on ainakin uskottava, että elävä alku ollaan saatu turattua oikeaan paikkaan, ja vaikka tämä ei todellakaan pelkoa hälvennä, taidan uskaltaa jo itsestäni jotain mölöä pitämään tuolla toisellakin puolella. Jos vaan annatte, niin kävisin kyllä mieluusti täällä "kotipesällä", en vaan halua, että kukaan ajattelee, että "mitä se täällä roikkuu"...

-maalaisomppu ja mukana pieni-sieni 7+1-

Vierailija

Eilen yrittelin taasen kirjotellla mutta serveri oli toista mieltä kirjoituksen laittamisesta eteenpäin niin enpä jaksanu enempääsä tapella tän kans..oli ilmeisesti sitä mieltä että sensuuri iski ja palstatilaa piti jättää muillekin taikka sitte tuo yksinpuhelu oli jo liikaa...

Voih Mammariini... ;( hurjasti voimia, muuta en osaa sulle sanoa...toivotaan kuitenki niinku omppuli sanoi että pikaisesti plussaisit jotta saisitte siitä valoa elämäänne!

Iinerille hyvää jatkoa elämäänne, tervetuloa vaan takaisin jos vaan yhtään tuntuu siltä...ovet ovat avoimet!

Omppuli: voi ku ihania ultrauutisia, onnea!! kysta kuitenki saakoon häädön pois sieltä kipua aiheuttamasta! Miten se aikainen aamu sujui? :D Nytkö sää sitte jätät meidät..."sinäkin Brutukseni!" ...mutta kyllä todella mielellään sun juttujas täällä luetaan joten poikkea pesällä vaan!

äitix3: voi surku miten nuo hormoonitki viittivät vaikeuttaa vielä sun elämää ;( jaksuja kovasti arkeen, toivottavasti se mielikin piristyis sen vuodon vähentymisen myötä ainaki pikkuhiljaa....ovet ovat sullekin avoimet täällä, tiedäthän?!

Mimmuli2010: No johan nyt on...pahoitteluni löydöksestä...nolottaa ku ite hätkähdin muutama viikko sitte siitä ykkösluokan muutoksista ku enhän tienny kans niinku yhtään mitä se oikeesti merkitsee...Voimia sullekin toimenpiteeseen!! ja käyhän kirjoittelemassa kuulumisia vaikka sieltä koulunpenkiltä :D

( . ) mikähän kaamosmasennus sitä itelläki onkaan vai hormoonitko täälläki temppujaan tekee ku taas meinaa välillä potuttaa ja rankasti ja välillä taas ei sitte huvita yhtään mikään...ei ole mukavaa ku tuntee ailahtelee laiasta laitaan...onneksi olen oppinut vuosien saatossa "nielemään" pahimmat heilahukset ettei noitten muitten tartte kaikkea kestää...mutta tuo turkkasen namidietti ei nyt pidä ku tuota joulusuklaata vielä löytyy....voih ja se ku maistuu vielä niin pahalle niin miks sitä pitää sitte vetää naamariinsa?!?!

Pupuiltu ollaan joka päivä pl lauantaina...ens viikolla ois ilmeisesti ne tärppipäivät mutta ukkokultani on näillä näkymin just loppuviikon työreissullaan...käy sitte ilmeisesti vaan viikonlopun kotona olemassa ja jatkaa toiseen suuntaan...joten yksinäisiä päiviä luvassa...johan tässä kerkes tottumaan taas toisen seuraan...

Mutta jospa sitä taas tekis tilaa muillekin...ku ei täältä mitään oikeeta asiaakaan tule...

nani kp12 (29-34)

Vierailija

Hei leidit!

Eilen siis pitkä stoori ja hukassa on ja pysyy. Koitan tiivistää tähän saumaan, sillä tyttöset tahtoo luistelemaan.

Kuukausi sitte viimeks sain kirjotettua, siitä saakka pimennossa, työn touhussa uppoutuneena arjen rutiineihin. Silloin elelin ensimmäisen yrityskierron kimpussa, nyt alkoi piinaviikko. Miten tän kestää? Mammariini ja Nanikin aikalailla samoilla lukemilla menossa. Mutta tjot- meinigillä muutenkin mennään, paitsi, että tahtoo sen beibin heti kuitenkin.

Äitix3, pahoittelut keskenmenosta. Näköjään villit hormonit tekee kuitenkin jo hyvää työtään, joten tsemppiä yritykseen.

Maalaisompun kystakivut ei oo kivoja, toivottavasti katoais itestään pois raskauden edetessä.

Mä kokeilen ettiä ton teidän esittelypinon jostakin ja lisään omat tiedot sinne. Siihen tietysti menee taas kuukausi. Toivottavasti virkistyn kirjottelemaan enemmän.

Lyhkäsesti kuitenkin tähän. Oon hoitoalalla, päivystyspolilla töissä, 2 -vuorotyö ja ex mies hoitaa iltavuoron sattuessa lapsia. Hyvin toimii, avioerosta vielä niin lyhyt aika, että vaatii kyllä vielä pinnaa järjestellä kaikki toimivaksi. Itselläni oli pari v. sitten masennus ja pikkuhiljaa tullaan kohti parempaa. Rankka elämänjakso takanapäin, toivon näin.

Avioerossa minulle jäi yhteinen omakotitalomme ja 7 paikkainen menopeli. Eli tiedän miksi töissä pitää joskus olla. Yksinhuoltajana olen 7 kk ollut ja kohta saan uuden poikaystäväni asumaan kanssamme. Järjestelyjä vielä on tehtävä, mutta eiköhän se tästä. Tarvitsen todellakin toisen aikuisen jakamaan tätä kaikkea. Ajattelin pitkään, pärjäisinkö yksin vain paremmin ja jäisimme ystäviksi tän uuden kanssa. Siksi kai emme yhdessä vielä asukkaan kokonaan. Mutta tämän vauva asian suhteen kaikki kääntyi kohdalleen. Tulee, jos tulee tai sitten jäämme tähän kokoonpanoon. Eli vauva ei kuitenkaan ole se yhdistävä tekijä, ei sen varaan voi laskea. Ei elämässä kaikki mene kuten suunnittelee, sen tiedän. Mutta näillä eväillä eteenpäin. Nyt luistelemaan

Maren kp 20/26-27

Vierailija

Kiva alottaa aamu riitelemällä ton yhen mulkeron kanssa! Oma mielikin painuu ihan miinukselle, kun toinen kiukkuilee ku joku ...tanan pikkukakara....pihinää....puhinaa...

Tarvii varmaan järjestää joku neliapiloiden mainoskampanja, ku palsta kuitenkin muuten vaikuttais jotenkin enemmän aktiivilta. Varmaan vuodenvaihde on saanut ihmiset nousemaan kuumeilemaan, kun on tehty päätöksiä ja lupauksia tälle vuodelle. Kiva nani kun päivitit kuitenkin pinoa, ja jaksat kirjotella tiuhaan, jospa sieltä uusiakin tulisi mukaan.

( . ) Eipä mitään ihmeellistä. Molemminpuolisia kipuiluja on ollut (?) ja eilen nukkumaanmeno oli ihan tuskaa. Johtuu varmaan äärimmäisen raskaasta ja epäterveellisestä iltapalasta. Uni maistukin sit taas yli kymmeneen, ja kauhulla odotan sitä huomisaamun heräämistä, josta en varmaan suoriudu mitenkään! Kattelin eilen netistä aikoja sinne ultraan, mutta en saanu sitä varattua kuitenkaan... En tiedä, ihan tyhmää, ku pelottaa varata sitä, mutta pelottaa olla varaamattakin.

-m-o-

Vierailija

Täällä enää -9, saa nähdä tuleeko huomenna lunta, jos kovin lauhtuu. Täällä ollut parhaimmillaan -22. Eipä olla paljon ulkona oltu. Nyt on taidettu päästä peräti lumilinnaa tekemään. Se siitä ilmoista :)

Nanilla taitaa olla ovishetket lähellä. Tärppionnea sinne!

Mammariinille jaksamisia ja halaus täältäkin. Toivotan tärppionnea myös sinne. Saisi ainakin muuta ajateltavaa ehkä vähäksi aikaa. Itsellä ei ole omakohtaista kokemusta noin rankasta koettelemuksesta mutta lähisuvusta kuitenkin. Sukulaisäiti on joutunut hautaamaan neljä lastaan ennen heidän laskettua aikaa. Heillä on nyt viisi tervettä lasta ja kaikki ovat täysiaikaisena syntyneet. Toivotaan tältä vuodelta iloisempia tuulia.

äitix3 Toivottavasti tuo vuoto on jo loppunut kokonaan ja pääsee normaaliin rytmiin.Itsellä ei kauheana silloin keskenmenossa tullut vuotoa. Sairaalassa olin yhden yön ja aamulla ultrasivat ja sanoivat kohdun tyhjentyneen. Seuraavia menkkoja odotin ainakin sen 6 viikkoa, jonka jälkeen kävin tk:ssa, jossa ulkomaalainen huonosti puhua mieslääkäri, joka ei osannut sanoa oikestaan mitään. Tulihan ne menkat lopulta ja seuraavassa kierrossa ja raskauduinkin. Mutta odottavan aika on pitkä.

Mimmulille pahoittelut papa löydöksestä. Mutta onneksimukavaa opiskelun alkua. Katsotaan kauanko jaksat vauvakuumeen kanssa olla:) Onneksi tuo 2010 ei ole kovin kaukana, vaikka välillä varmaan tuntuu siltä.

Maalaisompulle jaksuja kipujen kanssa ja onneksi niiden syy löytyi. Toivotaan, että kysta häviää nyt sieltä pois. Oli varmaan ihana nähdä myös iloisempikin asia siellä. Ensimmäinen konkreettinen todiste elämästä.

Itsellä kp nyt 26 eli piinapäivät meneillään. Viimeistään tiistaina testaillaan, jos täti ei kurvaa ennen sitä.

Nyt täytyy lähteä viemään lapset kylpyyn.

Vierailija

olen nyt pari päivää palellut oikein kunnolla, pientä lämpöäki on ollut ihan 37,1 tai siinä tuntumassa. Palellu oon ihan hireästi, toivottavasti flunssa ei tuu takasin.. Menkat pitäs alkaa ens viikolla nyt kp 19menossa, kun oikein kalenterista laskin... selkää vähän jomottaa kuten aina ennenkin ennen menkkoja... piinan viikko alkamassa.

Jaksuja kaikille ja plussatuulia bdbdbdbbd+++++++++

Mammariini kp 19

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat