Millä ystävät kaikkoavat ympäriltäsi?Itse en tajua taas mistään mitään..

Vierailija

.

Kommentit (15)

Vierailija

Yks lapseton joka haluais perheen..meillä lapsia..

Yks ihastunut muhun? Tuntuu et välttelis jotenki..

Yks joutuu hoitamaan lapset aina, mieheni hoitaa milloin haluan..

Mut en millään haluis uskoa et olis kateellisia! Tietävät kuitenkin ettei munkaan elämä ole aina helppoa ollut. ap

Vierailija

Mullekin hoetaan että olen liian kiltti..ja ei kyl enää paljo ystäviä ole..Mikä siinä häiritsee jos on liian kiltti ja haluaa kaikkien parasta??

Vierailija

Oltiin kovin samassa jamassa poikaystävätilanteen suhteen ja minä kun löysin omani, niin yhtäkkiä seura ei kiinnostanutkaan. Kysyin suoraan, sanoin, että mies oli armeijassa eli en voinut viettää liikaa aikaa hänen kanssaan. Sitten myönsi, että ehkä oli kateellinen. Surullista, mutta sen jälkeen olen ajatellut, että oli tosiaan paras kaveri, ei paras ystävä.

Vierailija

Kun aloin odottaa kolmatta lastani niin kummastipa on kaverit hiljentyneet. Ja kyllä, olen kärsinyt siitä, kovasti, itse en ole koskaan jättänyt yhteydenpitoa jos toinen odottaa vauvaa, päinvastoin. Mutta olen niin onnellinen tulevasta vauvasta että en jaksa murehtia tuollaisten "kavereitten" perään vaan koetan keskittyä ihan muihin intresseihin =) Syksyn murehdin ja itkeskelin, nyt uudenvuodenlupauksena lupasin itselleni että lopetan moisen.

Vierailija

Lainaus:

Mullekin hoetaan että olen liian kiltti..ja ei kyl enää paljo ystäviä ole..Mikä siinä häiritsee jos on liian kiltti ja haluaa kaikkien parasta??

Ja haluaisin kans kuulla vastauksen! Itse olen aina ollut liian kiltti :(

t. 11

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat