Me Naiset Moni sinkkunainen asuu tietämättään ”miehenkarkottajassa”, väittää sisustusterapeutti – näistä merkeistä sen tunnistaa
Me Naiset Veera, Marita, Saija ja Sini riisuutuivat – ”En keksi yhtään syytä, miksi minun pitäisi inhota kehoani”
Me Naiset Pika-apu lihasjumeihin – yksi venytys herättää lähes kaikki kehon lihakset ja tuntuu selässä taivaalliselta
Aloita uusi keskustelu Previous thread Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana vapaa Voiko homovaurio haista joltain muulta kuin munakellarilta? Voiko homovaurio haista joltain muulta kuin munakellarilta? Vierailija klo 21:57 | 5.1.2009 . Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Kommentit (2) 1/2 | klo 11:49 | 6.1.2009 munalta haisevia homoja olen tavannut, mutta pillulta haisevia harvemmin.Pillulta haisevia sanotaan lesboiksi, siinä se ero.Kellariosasto siis tosiaan haisee munalta, kun kyse on homoista. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Sana vapaa Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Sana vapaa Aloita uusi keskustelu Previous thread Seuraava ketju
1/2 | klo 11:49 | 6.1.2009 munalta haisevia homoja olen tavannut, mutta pillulta haisevia harvemmin.Pillulta haisevia sanotaan lesboiksi, siinä se ero.Kellariosasto siis tosiaan haisee munalta, kun kyse on homoista. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
munalta haisevia homoja olen tavannut, mutta pillulta haisevia harvemmin.
Pillulta haisevia sanotaan lesboiksi, siinä se ero.
Kellariosasto siis tosiaan haisee munalta, kun kyse on homoista.