Meinaakohan mulla maito loppua vai tarviikohan vauva kiinteitä?

Vierailija

Vauva on herännyt parin tunnin välein syömään yölläkin varmaan kahden viikon ajan ja nyt kun imetin ja tuntui että vauva ei ollut tyytyväinen niin annoin 50ml korviketta. Ja joi tyytyväisenä ne.

Vauva on 4,5kk

Toisaalta en haluis alkaa pulloruokinnallekkaan..

Kommentit (3)

Vierailija

Odottaisit vielä ainakin sen kuukauden?

Voi olla aivan väliaikaista että vaatii rintaa tiheämmin. Tai jos ei olekaan, niin ei se vauva ole vauva kauaa. Meillä vauva nukkui aina minun vieressä, en monesti edes herännyt kun työnsin sille tissin suuhun.

Varmaa on ainakin se, etta maito alkaa loppua jos aloitat korvikkeiden annon. Kuitenkin mielestäni jos jotain lisäruokaa välttämättä haluat antaa, niin sitten kiinteitä. Ja hankalampaa se on pulloja pestä ja muu siihen liittyvä oheistoiminta kuin imettää hieman useammin. Ainakin minun kokemuksella :-)

Meillä ollaan aloitettu 6 kk iässä porkkanalla ja bataatilla.

Vierailija

Mä taas kokeilisin nukkua lapsen kanssa samassa sängyssä ja katsoa mitä tapahtuisi.

Perunalla en aloittaisi, omillani se on aina aiheuttanut ummetusta.

Vierailija

Lypsät siihen tissimaitoa sekaan reilusti että on aika vellimäistä ja anna sitä vaikka illalla niin pitää kylläisenä pidempää kuin pelkkä maito.

Tai sitten vauva vaan imee tiheämmin jotta tarjonta vastaisi hänen tarpeitaan. Tosin kahdessa viikossa luulisi jo tarjonnan nousevan :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat